کد خبر: ۴۱۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۷ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
جدیدترین سیستم‌های یو پی اس برای سیستم‌های مخابراتی و متحرک کاملاً جمع و جور هستند و دارای شارژر داخلی، گزینه‌هایی برای باتری‌های خارجی و داخلی دارای ترانسفورماتور هستند و در انواع ترکیبی قرار دارند. برای اجرای صحیح راه اندازی ارتباط از راه دور و شبکه بی سیم، باید یک زیرساخت قدرت مطمئن وجود داشته باشد.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز، جدیدترین سیستم‌های یو پی اس برای سیستم‌های مخابراتی و متحرک کاملاً جمع و جور هستند و دارای شارژر داخلی، گزینه‌هایی برای باتری‌های خارجی و داخلی دارای ترانسفورماتور هستند و در انواع ترکیبی قرار دارند. برای اجرای صحیح راه اندازی ارتباط از راه دور و شبکه بی سیم، باید یک زیرساخت قدرت مطمئن وجود داشته باشد. زیرا مدیریت نیرو برای سایت‌های مخابراتی در فضای باز و سرپوشیده بسیار مهم است. نیاز سیستم‌های UPS در بخش مخابرات، می‌تواند به طور گسترده‌ای به دو دسته فعال و غیرفعال تقسیم شود.
نقش یو پی اس در سیستم‌های مخابراتی
امتیاز UPS برای این الزامات متفاوت است. برای MSC ها، میزان توان UPS در محدوده ۱۲۰-۱۶۰ kVA است. برای BSC‌ها ۴۰kVA است؛ و برای برج‌ها حداکثر ۱۰kVA. همچنین هنگامی که سیستم UPS روی خود برج نصب شود رده بندی کمتری از ۱-۲ کیلو ولت لازم است برای مناطق کاربردی فناوری اطلاعات، اندازه سیستم UPS موردنیاز ۴۰۰-۶۰۰ کیلو ولت بیشتر است.

سیستم‌های یو پی اس AC و DC برای تجهیزات موبایل نیز لازم است. تاکنون از سیستم‌های UPS میراثی (سیستم‌های بزرگ متمرکز) بطور گسترده استفاده شده است. اما روند به سمت استفاده از سیستم‌های UPS ماژولار، مقیاس پذیر و بسیار با انرژی با افزونگی N + X و همچنین نظارت و کنترل از راه دور برای راه حل‌های مدیریت انرژی در حال تغییر است. با چنین راه حل‌هایی می‌توانید با افزایش بار مقیاس خود را افزایش دهید.

به گفته کارشناسان، سیستم‌های UPS آنلاین تبدیل مضاعف انتخاب مناسبی برای بخش مخابرات است. در برج‌های موبایل، اپراتور‌ها بیشتر نگران جنبه‌های صرفه جویی در مصرف انرژی هستند. هر برج دارای یک فرستنده تجهیزات مربوط به منبع تغذیه، سیستم تهویه هوا، ژنراتور و ... است.

خریداران باید جنبه‌های صرفه جویی در مصرف انرژی را به دقت بررسی کنند. زیرا این عملکرد با دیگر کارکرد‌های مهم ارائه خدمات تلفن همراه که توسط TRAI کنترل می‌شوند مرتبط است. مانند افت تماس، کیفیت صدا و غیره.

کاربران باید به دنبال قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری، دوام و محصولات مقرون به صرفه باشند. تولید کنندگان همچنین محصولات و راه حل‌های نوآورانه و متناسب برای تطابق با سرعت سریع تحولات تکنولوژیکی در بخش ارتباطات ارائه می‌دهند. راه حل‌های طراحی شده برای محافظت از تجهیزات در هنگام خرابی، آسیب و از بین رفتن داده‌ها به دلیل مشکلات برق بهترین انتخاب هستند. با این حال کدام راه حل برای محافظت از قدرت یا مدیریت مناسب است؟! زیرا این محصولات بسیار گران هستند.

روند حرکت به سمت سیستم‌های جمع و جور و راه حل‌های مبتنی بر رک حرکت می‌کند تا فضای مورد نیاز را به حداقل برساند. از آنجا که شبکه‌ها پیچیده و دور از دسترس هستند و از سایت‌های کنترل از راه دور اداره می‌شوند سیستم‌های UPS باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشند تا بتوانند تشخیص و تجزیه و تحلیل خرابی پیش بینی را در خود گنجانند. از این رو باید به پروتکل‌های مدیریت شبکه چندگانه مجهز شوند.

سیستم‌های UPS برای بخش مخابرات اکنون با شارژر‌های با ظرفیت بالاتر شارژر‌های اضافی و لوازم جانبی در دسترس هستند که توانایی مدیریت، تشخیص و بهینه سازی نصب‌های بانکی باتری متوسط ​​تا بزرگ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. چالش‌های افزایش ظرفیت انعطاف پذیر و کمترین تقاضای MTTR بهترین راه حل توسط سیستم‌های UPS مدولار و مقیاس پذیر است.

خریداران باید به دنبال محصولاتی با ویژگی‌های طیف گسترده‌ای از ولتاژ ورودی باشند که به افزایش عمر باتری‌ها کمک می‌کند. راندمان انرژی بالا که منجر به هدر رفتن انرژی الکتریکی و صرفه جویی در هزینه برای مصرف کنندگان می‌شود. چگالی توان بالا و ابعاد جمع و جور که به صرفه جویی در فضای گرانب ها، کاهش اجاره و اطمینان از استفاده بهتر از فضا کمک می‌کند.

سطح شارژر داخلی مدت شارژ را کوتاه می‌کند. این سیستم UPS تبدیل دوبرابر آنلاین است که در یک برج جمع و جور با باتری‌های خارجی برای برنامه‌هایی که نیاز به زمان طولانی دارند، تهیه پشتیبان قرار دارد. سیستم آمپول سری N تک فاز ۱-۳ kVA UPS نیز یک سیستم UPS تبدیل مضاعف آنلاین با گزینه باتری‌های داخلی است. سال گذشته Delta سیستم تک فاز ۱-۳ kVA UPS سری Amplon IN را با یک ترانسفورماتور ایزوله شده داخلی معرفی کرده بود به خصوص برای کاربرد‌های ارتباط از راه دور در مناطق روستایی و دورافتاده که در آن کیفیت انرژی ورودی ضعیف است و کیفیت توزیع برق نامشخص است.

Amplon IN گالوانیک‌های خنثی را برای بار‌ها فراهم می‌کند که از تجهیزات کاملاً مهم برای مخابراتی محافظت می‌کند. این سیستم دارای نمایشگر است تا اطلاعات مفصلی در مورد شرایط کار سیستم‌های UPS و پارامتر‌های الکتریکی مانند ولتاژ ورودی / خروجی، جریان بار ولتاژ باتری و جریان تخلیه شارژ باتری ارائه دهد. این سیستم دارای یک نگهدارنده داخلی است که امکان سرویس دهی سیستم را بدون قطع برق در زمان بحرانی فراهم می‌آورد.
 
منبع: کیان صنعت ایرانیان
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار