کد خبر: ۱۱۸۲۵
تاریخ انتشار : ۱۹:۰۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴
در پی چندین مرحله اعتراض:
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون، از بررسی و تصویب طرح یکسان‌سازی مزایا، حقوق و امتیازات کارکنان قرارداد معین اپراتورهای برق با سایر کارمندان وزارت نیرو خبر داد.
سرویس صنعت برق نیوز: حسین امیری خامکانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون، از بررسی و تصویب طرح یکسان‌سازی مزایا، حقوق و امتیازات کارکنان قرارداد معین اپراتورهای برق با سایر کارمندان وزارت نیرو خبر داد.

گفتنی از سال گذشته چندین مرتبه تجمعات اعتراضی توسط این قشر از کارکنان صنعت برق در مقابل مجلس و وزارت نیرو صورت گرفت که در نهایت مجلس وارد شد تا  این قضیه را سامان دهد.

به گزارش برق نیوز تجمع کنندگان قبلا گفته بودند: خواستار رسیدگی مسئولان به تبعیضاتی هستیم که به واسطه ابلاغ بند 10 ماده 68 قانون خدمات کشوری توسط دولت بین پرسنل وزارت خانه ها با شرکت های تخصصی زیرمجموعه شده ایجاد شده است.

وزرات نیرو در چند ماه گذشته شاهد چندین حرکت و تجمع اعتراضی در زمینه شرایط نامناسب کار و حقوق کارکنان و کارمندان خود بوده است. چندی پیش کارکنان پست های فشار قوی به آنچه که نامشحض بودن شرایط استخدامی خود اعلام کرده بودند در جلوی ساختمان وزارت نیرو تجمع اعتراضی برپا کردند که با قول مساعد وزیر خاتمه یافت.

با توجه به درخواست مکرر کارگران از مسئولین مرتبط برای رفع این مشکل، کارگران تاکنون جز وعده های توخالی چیزی دیگری دریافت نکردند. معترضان با توجه به حاکمیتی بودن کار در پست‌های فشارقوی خواستار اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اصل ۴۴ قانون اساسی بودند.

نداشتن پیشرفت و امنیت شغلی وجود تبعیض در حقوق و مزایا از جمله مشکلات صنفی این کارگران عنوان می‌شود.

کارگران می‌گویند راه حل این موضوع در دست دولت است و اقدام نهایی برای تبدیل وضعیت بیش از ۵۰۰۰ پرسنل اپراتورهای پست فشار قوی تنها با پیگیری نهاد ریاست جمهوری و مجلس امکان پذیر است.

در اسفند ماه سال گذشته ۷۱ نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای از رییس جمهور خواسته بودند نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد مشخص وزارت نیرو، اقدامی انجام دهد و در حالیکه وزیر نیرو و معاونت برنامه ریزی هم پیگیر این قضیه بودند، اما اقدام موثری در این خصوص صورت نگرفت.

به نظر می رسد این مصوبه جدید کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، وزارت نیرو را مجبور به پذیرش شرایط کاری مورد نظر آنها نماید. با این وضعیت به صراحت ذکر شده است که طرح یکسان‌سازی مزایا، حقوق و امتیازات کارکنان قرارداد معین اپراتورهای برق با سایر کارمندان وزارت نیرو باید پیاده گردد.
انتشار یافته: ۷۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
4
5
امیدوارم به این مصوبه عمل شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
3
4
کردی بلده این راهم درست میکند !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
1
2
استاد کردی
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
9
3
مجلس چه میدونه وزارت نیرو با چه مشکلاتی روبه روست و همین طوری نباید اینها را بدون قاعده و قانون استخدام کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
6
13
باید حقوق و مزایا یکسان سازی بشه درسته.
اما باید در نظر گرفت که : بیشتر این اپراتورها بصورت فله ای با آزمونهای فرمالیته و یا بدون آزمون وارد سیستم شده اند ادعای قانونی میکنند اما بدون آزمون اومدن.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس شما راس میگی ! البته خودت هم داری فله ای حرف میزنی!!!
مرد
| Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان ! همين نيروهاي به قول شما امتحان داده و فله اي رو هم ديديم چه قدر از كار ها و امور محوله خودشون سر در ميارن . دوره هايي هم كه شركت مي‌كنيد كاملا فله ايه - يه پروژه اور پوينت نمي تونن تهيه كنن . ميرن كلاس ولي پروژه هاي پاور پوينتشونو ميدن نيرو هاي قرارداد مشخص انجام ميدن . فله اي بودن به خاطر بي كيفيتي كارمند هاييه كه فكر مي‌كنن اداره ارث پدرشونه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم. این هم شده راه حلی که کسانی که (سالها آزمون و تلاش کنند از راه قانونی و شرعی و درست) نمیتونند توی هیچ آزمون سراسری و بدون پارتی وارد سیستم کاری بشوند و حق دیگران را هم پایمال می کنند و بعد از مدتی که سرکار میروند می خواهند تبدیل وضعیت بشوند. اصلا تبدیل وضعیت قانون اشتباهیه. طرف رئیسه بچشو یا فامیل و دوست و آشناشو آورده به عنوان نیروی شرکتی و بعد از چند سال تبدیل وضعیتش میکنه. خیلیها از نخبه ها هم بیکار می گردند و اصلا کاری وجود نداره. هیچ فکرکردید این همه شرکت و ارگان و وزارتخونه و سازمان توی تهران هستند ولی سالی دو یا سه نفر می گیرند دلیلش چیه؟!!! چون همین پارتی بازیها هیچ فرصتی باقی نگذاشته
برقکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
5
اینبار نوبت کارگران برقکار شرکتهای توزیع است.تمام بار شرکتهای توزیع روی دوش ما برقکاران است اونوقت مزایای حق بحران و ... را به حساب رسمی ها میریزن.به خدا عدالت نیست.اون رسمی ای که به زور ازپشت میزش تکون میخوره با ماهایی که توی سرماو گرما و بارندگی و سیستم بدون ایمنی توزیع باید از تیربرق بالا بریم و کارکنیم.به خدا عدالت نیست.ماها هم آزمون دادیم.اگه پارتی داشتیم مثل اونا پشت میز بودیم.آقای کردی و خیلی از مسئولین وزارت نیرو یکم انصاف و عدالت داشته باشید.بیشترین حقوق دریافتی ما از ماهی 1/5 بالاتر نمیره بعد یه رسمی بدون اضافه کاری کمتر از 2/500 نمیگیره.واقعااااً انصاافه؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حقیقت رامیگه حقیقت حقیقت حقیقت دیگه چجوری داد بزنینیم وبگیم در شرکتهای توزیع ظلم بیدادمیکند درحق نیروهای شرکتی
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
6
8
مجلس خیلی خوب میدونه چون این آقایان را همین ... بدون آزمون بعنوان نیرو های شرکتی .....وغیره ، فله ای به وزارت نیرو تحمیل کردن وحالا میخواهند آنان را استخدام بکنند همان بلای که سر ایران خودرو آوردن نورچشمی ها را به این وزارت خانه تحمیل میکنند!!.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دقیقا درسته. اگر این نیروهایی که با آشنا شرکتی شدن تبدیل وضعیت بشن دیگه با این حجم نیرو حقوق کسی بالای 2 تومن نمیره و حق اونهایی که با آزمون وارد شدن ضایع میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
3
0
از ماست که بر ماست. با این چشم هم چشمی هاست که حق خودمان را نمیتوانیم دریافت کنیم.با هم بودن باعث پیشرفت همگی میشه جای دله دزدی ها بسته میشه تا کی به هم میپرین. دهه 60 ی ها خیلی دهه بدیه.از اول مشکل بوده تا آخر هم هست .خودمان باید بسازیمش. وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
2
0
فله اي يعني چه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یعنی همه با هم
همكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
2
4
نيروي رسمي و قراردادي كه كار يكساني انجام مي دهند و مدرك تحصيلي آنها نيز در حد هم است بايستي حقوق و مزايا در حد همديگر بگيرند . برتري نيروي رسمي به بالا بودن امنيت شغلي اش است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
3
4
اولا ما با آزمون و مصاحبه توسط شرکتهای برق منطقه ای جذب شدیم منتها ما رو تحویل شرکتهای پیمانکار نیروی انسانی دادن ثانیا کار مشکلی نیست برید تو شرکتهای برق منطقه ای تحقیق کنید خواهید دید که کمترین حادثه و اشتباه نیروی انسانی مربوط به قرارداد کار مدت معین هستش عملکرد شماها چندان درخشان نیست ثالثا بعد از 10،15سال کار تو یه وزارت خونه بالاخره ما هم باید یه حقو حقوقی داشته باشیم عزیز اینجا که ارث پدری شما نیست.
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
1
1
ادمين جان سلام
يه خواهش ازت دارم جواب بده
اولا ماهايي كه با ازمون ارديبهشت استخدام ميشيم مزاياي رسمي ها رو داريم ديگه درسته؟؟
دوما در بدو ورود حقوق يه فوق ليسانس توزيع برق در سال اول چقدره؟؟؟
مدیر پایگاه مثل رسمی ها هستید و حقوق فوق لیسانس هم بالای 1.400 میلیون است
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
1
درود
ادمین جان ببخش بازم سوال می پرسم. این دوره اموزش بدو خدمت برای ما استخدامیای 94 به چه صورت هست؟؟
آموزش در محل کار یا یه دوره جدا مثل شرکت نفت و ...
ممنون که وقت می ذاری
مدیر پایگاه آموزش بدو خدمت ممکن از حتی بیش از 6 ماه نیز باشد. هم در شرکت محل خدمت آموزش می دهند و هم در صورت لزوم به موسسات و آموزشگاه ای ذیصلاح می فرستند. معمولا تعدادی دوره در خارج از شرکت در اوایل برگزار می کنند.
ارشد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
2
3
کی میگه مابه صورت فله ای وارد شدیم بیا از من تو آزمون بگیرند ببین چی میشه خون شمااز ما رنگین تر که نیست این عدالت که شما 3میلیون ما
نصف دریافتی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
2
سلام ادمین خسته نباشید....من امروز از یه طریقی مطلع شدم که مصاحبه رو رد شدم....خواستم لطف کنید از آزمون هایی که در اینده وزارت نیرو خواهد گرفت یه پرس و جویی بفرمائید تا بتونم بیشتر خودم رو آماده کنم..سن و سال هم که تا چشم بهم میزنی عین باد میگذره...با تشکر
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
2
2
سلام
در برق کرمان مزایای اپراتورها بیشتر از کارمندان رسمی است .اینجا برعکس کارمندان متقاضی یکسان شدن حقوقشان با اپراتورها هستند.
سعدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
0
با سلام خدمت ادمین محترم
قانون مربوط به حقوق و مزایای کارشناس پیمانی شرکت
توزیع رو از کجا باید پیدا کنم؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
مدیر پایگاه به سایت معاونت نیروی انسانی وزارت نیرو مراجعه کنید
اپراتور اتفاقات برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
2
0
باسلام
مدرکم کارشناسی برق قدرت
حقوقم ماهی 512000 تومان
کو عدالت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
1
چرا باید طوری در برق مدیریت کنند که با اعتصاب کارمندان حقشان را بگیرند آن وقت مدیران کل دریافتی ماهانه اشان شامل حقوق و مزایا و پاداش چند ده میلین باشد؟
این دیگر چه وضعی است؟ کی میاد این فساد اداری را جلوشو بگیره؟ حتما باید مانند عراق مردم برای فساد اداری شعار بدهند تا مسئولین متوجه شوند. مثل همین اعتصاب اپراتورها؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
0
سلام
ادمین عزیز از آزمون خبر میدی برامون?
و قوانین جدید که در مورد شرکت های خصوصی وابسته به توانیر و امتیازات برای پیمانی ها در آزمون های آتی که بتونن از طریق آزمون وارد بشن نداری ?
با تشکر
عدالت کجاست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
0
1
سلام خدمت کل دوستان
دعوا نکنید در بسیاری از شرکت در کشور ما بخصوص معادن بسیاری بدون سر و صدا حقوقی معدل 10 تا 13 میلیون تومان می گیرند و کارشان هم ساده است.دولت محترم بره و امار بگیره و ببینه؟اگه از اونا کم کنه به سایر کارمندان بده عدالت به راحتی اجرا میشه....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
1
خراسان اپراتورهای پیمانی در سال 93با آزمون جذب کردن که اکثرا از ...هست، نیروهای قرداد تو برق قرداد مشخص اکثرا از ... خودشون هستن، فقط این طرزتفکرمدیران هستش که چند نوع قرارداد و جودداره،
فقط روش جذب تغییرکرده وگرنه چاشنی ...درهمه گروههای استخدامی وجود داره
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
2
با سلام خدمت همه ، اکثر اپراتور ها با آزمون و مصاحبه و دها فیلتر جذب شدن و در زمانی که وارد سیستم برق شدند استخدامی برای اپراتوری نبود و در حال حاضر نیز عده‌ای پانزده سال دارند زحمت واسه این مملکت و آب خاک برای بدست آوردن لقمه ای نان حلال میکشند آیا از عدالت و انصاف بدور نیست عده‌ای دیگر پارسال جذب بشن و پیمانی ولی عده‌ای دیگر با ده سال و بیش تر سابقه کار مشخص.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
2
دوست عزیز که ادعای قبولب در آزمون رو دارید،سما با پارتی بازی وسهمیه پیمانی شدی و کارآموزی همین دوستان شرکتی بودید که در دوران کاراموزیتون مشخص شد که اصلا سواد و تخصص لازم رو نداری حالا ما فله ای هستیم یا شما?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
1
دوست عزیز که ادعای قبولب در آزمون رو دارید،سما با پارتی بازی وسهمیه پیمانی شدی و کارآموزی همین دوستان شرکتی بودید که در دوران کاراموزیتون مشخص شد که اصلا سواد و تخصص لازم رو نداری حالا ما فله ای هستیم یا شما?
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
1
اقای ناشناس ما تمام حرفمون اینه وزارت نیرو در زمان استخدام پست سازمانی ما رو نادیده گرفته و ما رو به طور غیر قانونی جذب کردهاند ینی اینکه به جایی ازنکه ما رو پیمانی کنن شرکتی کردن در صورتی که ما هم ازمون دادیم هم مصاحبه شدیم روند جذب غیر قانونی بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
0
دوستان عزیزی که ندانسته و بدون مدرک حرف میزنید ، اگر مثل ما آزمون میدادید ، مصاحبه حرفه ای میشدید ، مصاحبه عقیدتی هم میشدید دیگه هیچ وفت اینجوری حرف نمیزدید
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
1
دوسث من بواسطه چن سال زودتربدنیا اومدن نباید ماروسرزنش کنی پارتی داریم اگرسال 83 از ما ک تازه دانشگاة تموم کردة بودیم امتحان گرفتة بودن کلی ادم از شما رتبشون بالاتربود
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
1
منظور شما برادر بی حبر از همه چیز اگه اینه که بنده در سال 80 باازمون شرکت برق وارد سیتم شدم.ودر دومصاحبه عمومی وتخصصی وبا مدرک کارشناسی نزدیک به 14 سال سابقه دارم .شما میفرمایید .فله ای والان دریافتی من یک سوم نیروی رسمی با مدرک پایین تر وسابقه کمتر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
1
سلام بس که شما برادران رسمی ...و کم و بیش اهل ...بودید این تصمیم گرفته شد که به صورت شرکتی نیرو گرفته بشه
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
1
خدا خودش جای حق نشسته...مظلوم ترین افراد اپراتور های برق قرارداد معین هستند و در عین حال متعهد و متخصص ترین ها زیرا که بیشترین سختی ها رو تحمل کردن...برادر عزیز مطمئن باش اگر فله ای اومده بودن در عملیاتی ترین شغل این همه سال دوام نمی آوردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
0
1
شماها با پارتی و سهمیه استخدام شدید دارید خون این مملکت رو مثل زالو میکشید انوقت اگه حقوق ما زیاد بشه اونجاتون میسوزه
اپراتور توزیع برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
0
1
نظراتو خوندم واقعا تاسف خوردم
برای کسایی که فکر میکنن ما پارتی داشتم؛همه ی ما پارتیمون خدا بوده؛بعدشم شما باید از سنت خجالت بکشی؛آخه انسان چرا باید انقد حریص باشه؟ شما اصلا نترس ما اگه قراردادی شدیم حقوق شما کم نمیشه ک اینجوری داری حرص میزنی
بنده 5 ساله سابقه دارم خدا شاهده تا الان نشده مرخصی درست برم چون 3 نفر بیشتر نیستیم؛آخه یک شهرستان باید 3 تا اپراتور داشته باشه؟ بخدا دارن ظلم میکنن؛خدا شاهده من دارم کارا رسمیا ادارمون رو انجام میدم؛طرف بلد نیست کامپیوتر اداره رو روشن کنه بعدش نشسته من دارم انجام میدم کاراشو
کو عدالت؟ مدیریت کجا رفته؟
چرا تفکیک کار نمیشه؟
چرا حقوقا نا منظم هستن؟ چرا به من به چشم یه کارگر ساختمون نگا میکنن؟
این همه مشکل داریم ولی باز خدارو شاکرم
خدایا شکرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
1
تاجایی که ما میدونیم اپراتورها چندساله با آزمون و شرایط سخت اومدن سر کار کسی بدون آزمون نبوده
همسر اپراتور پست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
1
من به نمایندگی همسر و خانواده تمام اپراتورهاکه اهد بی عدالتی که در حق این قشر شده هستم که چه شبهای عید جشن ها و تعطیلات در کنار خانواده نبودن و سامندهی این موضوع کوچکترین کاری که در قبال این عزیزان زحمتکش انجام میشود لطفا حسودا. ساکت. ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
1
کاش به جای این ازمون ها که همه یک سری تئوری و سهمیه هستند به کار بلد بودن بها داده می شد تا شاهد پیشرفت بیشتری در کارها بودیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
2
خیلی از همکاران رسمی و پیمانی (البته نه همشون ) سطح سواد و وجدان کاریشون به مراتب کمتر از دوستان قراردادی هست اینو همه میدونن
برادری که ادعا میکنی ما فله ای اومدیم از رویه صندلیه چرخ دارت پاشو یه دوری تو محل کارت بزن بذار این حقوقی که میگیری حلال باشه
به پارتیت هم سلام برسون
قراردادي مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
1
سلام لطفا به داد قراردادیها سازمان مدیریت و برنامه ریزیها برسید از استانداریها که جدا شدیم تقریبا نزدیک دویست یا سیصد هزار تومان از حقوقمان کم شد ولی به کارکنان رسمی و پیمانی همترازمان پنجاه درصد حقوق اضافه شد این چه عدالتی است که تفاوت حقوقیمان بعد از گذشته بیش از ده سال اختلافی بیشتر از یک میلیونی با کارکنان رسمی یا پیمانی داشته باشیم در قانون بودجه سال جاری حقوق کارکنان قراردادی اپراتور پست برق وزارت نیرو با کارکنان رسمی و پیمانی همسان شد بدلیل اینکه بارها راهپیمایی کردند بخاطر بچه های معصومان از مشکل ما گزارشی تهیه کنید تا اینکه قول داده بودند مشکل ما را حل کنند
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
1
دوستان عزیز چرا شما با هم بحث بیهوده میکنید؟ متاسفانه در هر دوره ای عده ای میان روی کار و بر اساس بعضی ملاحظات شخصی؛ یه سری ثصمیم گیری ها میشه و تنها چیزی که در اون لحاظ نمیشه مصلحت کشور و مردم هست و متاسفاته کشور ما از این بابت لطمات بیشماری خورده .اکه واقعا معیاری برای کارائی افراد وجود داشت و ملاک استخدامها این بود ؛ هم کارها درست انجام میشد وهم مملکت ؛ پیشرفت میکرد .بدتر از استخدامهای سلیقه ای ؛ ما انتصاب مدبرانی را داریم که یا همشهری هستند یا هم تیمی وهر عیبی دارند بجز تخصص و مدیریت که ضرر تصمیمات غلط این نا مدیران تا سالها دست از سر شرکت و ارباب رجوع بر نمیدارد .من فکر میکنم که اگر مشکل اینگونه مدیران حل شود ؛ خود خود بقیه مسائل هم بتدریج روی دور صحیح می افتد .به امید آنروز .
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
از نماينده هاي محترم مردم و همچنين ريس جمهور محترم درخواست داريم تا هرچه زودتر به مشكل قراردادهاي مدت معين رسيدگي كنند چون تا حالا هم كلي در حق اين قشر تحصيل كرده و زحمت كش ظلم شده .لطفا بيشتر از اين باعث سر خوردگي و سبك شدن اين طبقه نشده و يك تصميم اساسي گرفته شود تا اين عزيزان و خانوادهايشان به حق واقعي خود برسند . باتشكر بنده 10سال سابقه با مدرك ارشد
محمد باقر نوبخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
چشم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
با سلام . واقعا در حق نیرو های قرارداد مشخص وزارت نیرو ظلم شده . حقوق با افراد هم تراز خیلی تفاوت داره اقایان نماینده لطفا جهت رضای خدا کمک کنید......افزایش سی و سی و پنج درصد در مقابل 12 درصد ....
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
0
اپراتورهای ورودی89 حدودا چقد دریافت میکنن؟
اگه کسی هست لطفا بیان کنید.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
اقایونی که دم از ازمون میزنن کسی نیست بهشون بگه اگه سهمیه ... و ... نبود سوپور شهردار هم نمیشدن. آخه اینایی که با ازمون اومدن چی از برق بارشونه؟ واقعا کیلویی استخدام شدن. خاک اپراتوری رو فقط قرارداد معین ها خوردن. شما استخدامی های سهمیه ای بذارید جوهر قراردادتون خشک بشه بعد صحبت کنید.
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
0
اپراتورهای رسمی با چندین سال سابقه با یک اپراتور کار معین بدون سابقه حقوقش مساوی است لطفا فقط به راهپیمایی توجه نشود به حقیقت توجه شودوبه حقوق رسمی ها هم توجه نمایید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
0
سلام مدیرمحترم ببخشیدیه سوال داشتم حقوق کارمندامور مالی برق منطقه ای پیمانی دربدو شروع به کاروسال های بعدچقدرهست
مدیر پایگاه حدودا 1.5 تا 1.7 میلیون
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
سلام، مدیر محترم ببخشید. حقوق کارمند برق منطقه ای با فوق لیسانس مهندسی برق در بدو شروع به کار حدودا چقدره؟
دوستانه بزرگوار قراردادی، حرفتون در این مورد که ما زیاد عملی بلد نیستیم جدا قبول دارم و امیدوارم به حق و حقوقتون برسین. من خودم اصلا بلد نیستم ولی تئوریم خوبه. ولی به جانه خودم بیچاره شدم تا ازمونش قبول شدم. به مولا علی قسم هیچ پارتی هم نداشتم قسم می خوردم.
مدیر پایگاه در بدو ورود معمولا زیاد نمی دهند ودر حدود 1.5 میلیون است ولی بعد از یکی دو سال به بالای 2.5 می رسد
قادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
خواهشا چیزی نمیدونین الکی حرف نزنین
خداشاهده سه ساله با آزمون اومدیم و از دولتی خصوصیمون کردن و حقوقمون 2 میلیون تومن با بقیه متفاوته
شمایی که میگی فله ای نکنه فک و فامیل خودت اینجوری رفتن سرکار
تو رو چه به برق فشار قوی با اون همه خطر و مسوولیت
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
0
سلام خدمت همه اپراتورهای گرامی ما در سال 95به صورت تعاونی استخدام شدیم الان هم داریم دوره میبینیم میخواستم ببینم تعاونی ها چقد حقوق و مزایا میگیرن و آیتم های میای شامل چی هست و حقوق پایه چنده با تشکر
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
0
با سلام می خواستم بدونم افزایش حقوق کارگران برقکار پیمانکاری که برای شرکت های توزیع کار میکند واقعیت داره من افزایش ۶۵ درصدی حقوق و مزایا رو شنیدم
الان ما با اینکه نسبت به رسمی ها بیشترین فعالیتو میکنیم و تو سرما و گرما در کنار خطرات برق داریم خاموشی های مردمو میگیریم چرا باید یک سوم رسمی ها حقوق بگیریم چرا اینقدر تو جامعه اسلامی اینقدر باید تبعیض آشکار وجود داشته باشه من با مدرک لیسانس حفاری میکنم واسه رفع اتصالی کابل بعد یکو چهارصد باید حقوق بگیریم هرچند این کاری که من انجام میدم کار کسی که مدرک لیسانس و فوق لیسانس داره نیست
مدیر پایگاه نه اینقدر افزایش حقوق نیست ولی قراره درصد کمتری اضافه شود البته هنوز هم شرایط و نحوه اضافه شدن مشخص نشده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
0
حقوق دریافتی در برق منطقه ای با مدرک دکتری چقدر است؟
مدیر پایگاه حدودا 200 هزار تومان بیشتر از کارشناسی ها در ابتدا اما بعد از یکی دو سال این اختلاف حقوقی به 500 هم می رسد
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
سلام جناب مدیر من در سال 95به صورت تعاونی استخدام شدم حقوقش چنده و آیا با رسمی و قرارداد معین فرقی داره اگه دار بفرمائید چقدر
مدیر پایگاه فرق که داره ولی ما از جزئیات حقوق شرکت های خصوصی و تعاونی های استانی اطلاع دقیقی نداریم. اغلب کمتر از رسمی و قراردادمعین حقوق می دهند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
0
1
عرضم به حضور اینایی ک میگن رسمی ها سواد ندارن.من با رتبه اول فارغ التحصیل از برق شریف در ازمون وزارت نیرو شرکت کردم و هیچ پارتی نداشتم و قبول شدم.سطح سواد رو کسی باید به رخ بکشه ک سابقه علمی اون در سطح بقیه باشه.دوستان همت کنن بجای استفاده از رابطه در جذب ازمون بدن بعد بیان در مورد حقوق و مزایای یکسان صحبت کنن.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
با سلام
آیا کارمندان جدید در زمان آموزش های ابتدای خود، حقوق دریافت می کنند؟ اگر حقوق دریافت می کنند، میزان حقوق کارشناس ارشد برق در ابتدای استخدام و پس از آن چه میزان می باشد؟
مدیر پایگاه بله حقوق دریافت می کنند ولی معمولا حقوق پایه را دریافت می کنند
Saiid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
0
سلام خدمت ادمین محترم
دوست عزیز ابهاماتی دارم که درصورت رفع سپاسگذار خواهم بود
۱حقوق یک کارشناس حقوقی تازه استخدام شدهدر شرکت های توزیع چقدر است؟
۲ حقوق کارمندان‌تا چه میزان افزایش پیدا خواهد کرد؟؟
درصورت پاسخ دهی ممنون خواهم شد
مدیر پایگاه در این خصوص در مقالات دیگری به صورت کامل به این موضوع پرداخته شده است. سرچ در برق نیوز به انها می رسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
0
ما چه گناهی کردیم قبل از ما دانشگاه بورسیه بود وپس از تمام شدن درس بزور میگفتن بیا برو سر کار .اما زمان ما سیاست عوض شد
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
بسمه تعالی
ریاست محترم دیوان عدالت اداری کشور

سلام علیکم
احتراما به استحضار میرساند ما کارکنان رسمی کار گری بهزیستی از هر دو قانون کار و خدمات کشوری محروم هستیم حقوق و مزایا ما از بند ((و)) تبصره 19 اداره کل خزانه دریافتم میکنیم، اما در احکام کار گزینی ما نه مثل همکاران قانون کاریم نه مثل همکاران خدمات کشوری نه مثل همکاران قرارداد معین این سوال برای همه ما کارکنان رسمی کار گری بهزیستی پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم؟

نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری! نه مثل همکاران قرار داد معین لازم به ذکر است که ماها دارای مدرک کارشناسی و بالاتر مترتبط با کار بهزیستی هستیم اما هیچ پست سازمانی نداریم فقط با ابلاغ انشایی مشغول به خدمت در پستهای حاکمیتی هستیم بدون دریافت مزایای پستی که در آن کار میکنیم.

مسئولین باید به این امر توجه داشته باشند که ما کارگر شرکتهای خدماتی ویا کارخانه جات نیستیم بلکه به استخدام سازمانی کاملا دولتی در آمدایم از حضرتعالی عاجزانه خواستاریم که از ریاست محترم بهزیستی کل کشور بخواهید این مشکل مهم حل کنند(تبدیل وضعیت از رسمی کار گری به رسمی کشوری یاپیمانی ).

باتقدیر تشکر فراوان از طرف جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی
لببلیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
باسلام ادارات که حرف مجلس قبول ندارن چرا مجلس گفته حقوق شرکتی ها با نیروهای رسمی برابر میشه خواهش میکنیم نزدیک انتخابات به مردم دروغ نگید حالا بعد عید میبینیم که ایا حقوق یکسان میشه یا نه این حقوق یک ملیون ماراه کم نکنن یکسانسازی پیشکش این دولت مردان فقط امسال سه بار ازحقوق ما کسر کردن به خاطر نداشتن بوجه حالا میخواند حقوق یکسان کنن تو کشور ما تنهاچیزی که رعایت نمیشه عدالت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
باسلام دوستان عزیز لطفا درمورد حجمی ویا قراردادی ویارسمی بودن باهم دعوا نکنید من مردک دارم و من بیشتر کار میکنم و فلان ،اولا وظیفه یک حکومت یا دولت این هست که کسی را برای کار استخدام میکند حجمی یا قراردادی درمدت دوسال ازش تست بگیرد اگر بدرد ش خورد رسمی کند اگر بدرد نخورد بیرون کند نه اینکه 10سال ویابیشتر به عنوان یک برده ازش کار بکشد وبگوید آزمون ندادی ویا پارتی نداری وغیره اگر این مسئله راباهم حل نکنیم فرزندانمان هم بایاین مشکل روبرو خواهند شد لطفا دیگر دعوا برسر رسمی و قراردادی دعوا نکنید گیر دادیم به 3یا4میلیون .اوناییکه 200یا300میگیرن باید کمتر بگیرن 3میلیون حقوق عادیست من هم 1200میگیرم برق کارم حجمی هم هستم 3ساله درشرکت توزیع برق سیمبان دارای مدرک کاردانی برق .
مرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
اكثر اين به اصطلاح كارمندهاي قرار دادي كه فكر مي‌كنن جايي مثل برق تهران ارث پدرشونه ميرن دوره پاور پوينت يه پروژه نمي تونن براي استادشون درست كنن . ميدن نيروهاي قرار داد مشخص براشون درست كنن. كيفيت اين صاحب هاي خود خوانده ادارات خصوصا برق تهران پايينه چون بي جهت از استاد هاي ضمن خدمت بيست يا بالاتر ! مي گيرن . شما ببينيد چطور دارن پاداشهارو بين خودشون تقسيم مي كنن . اگر باشه فقط بالاتريها بر مي دارن بيشتر باشه كارمند ها هم اضافه مي شن اگر ته مانده اي هم موند آيا به ما قرارداد مشخص ها بهند يا ندهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
یعنی میشه روز ی ما هم استخدام بشیم یا حداقل همسانسازی بشیم، شانس نداریم و نداشتیم ،
ناشناس ززز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
سلام آدمین جان...
حقوق کارشناس اداری در شرکت توزیع چقدر میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
0
0
سلام مدیرمحترم ببخشید یه سوال داشتم حقوق قرارداد های کارگری نگهبانی و حراست پستهای فشار قوی و فوق توزیع در بدو شروع به کار و سال های بعد چقدر هست؟
مدیر پایگاه معمولا یک و نیم در ابتدا و بالای دو میلیون و تا نزدیکی 3 میلیون در یکی دو سال بعدتر
همدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
هیچ وقت بین کارکنان شرکت توزیع عدالت نبوده نیست حقوق رسمی هفت تا ده میلیون ولی شرکتی 150# تا دنیا دنیا بوده این ظلم بوده
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
0
با سلام خدمت همکاران گرامی.بعد از 13 سال کار تو صنعت برق فهمیدم که هیج برنامه مشخصی برای قرداد های کار معیین و شرکتی ها وجود نداره اصلا خوده اقایان هم با عجله و خیلی احساسی بدور از منطق درست تصمصم گیری میکنن وقتی میریم اعتراض میکنیم بخاطر اروم کردن اوضاع وعده های دروغین میده بعدش یادشون میره.به روز میگن کارمعیین بدون ازمون اومده اخه مرد حسابی بعد از پانزده سال کار حرفتون خیلی مضحک و مسخره هستش.از لحاظ بازنشستگی هم کارمعیین در بحران قرار داره.واقعا وقتی نمیتونن وزارت نیرو رو سرپا نگه دارن بهتره سمت های خودشون رو رها کنن بسپرن به دست ادمهای کار بلد.متاسفم برای کارمندهای کار معیین که بعد از پانزده سال کار هنوز بلا تکلیف هستند.هیج جای دنیا به اینصورت نیست.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار