کد خبر: ۱۶۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
بالاخره پس از چندین ماه انتظار اعلام شد که به زودی وضعیت مصاحبه ها و پذیرفته شدگان نهایی نیروگاه بندرعباس مشخص می شود. ظرف دو هفته آینده این موضوع به پذیرفته شدگان اولیه، اطلاع رسانی می شود.
مدیرمنابع انسانی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی به برق نیوز گفت: بر اساس پیگیری های صورت گرفته و با هماهنگی نیروگاه بندرعباس، در هفته های آتی وضعیت مصاحبه ها و پذیرفته شدگان نیروگاه بندرعباس مشخص می شود.

اشتیاقی گفت: باتوجه به تمهیدات اندیشیده شده، به زودی ادامه روند استخدامی و مصاحبه تخصصی با واجدین شرایط آغاز خواهد شد. ظرف دو هفته آینده این موضوع به پذیرفته شدگان اولیه، اطلاع رسانی می شود.

مدیرمنابع انسانی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی اظهارداشت: سعی می شود نهایتا در نیمه دوم شهریورماه امسال نتایج نهایی مشخص شود.

اشتیاقی در پایان گفت: تلاش ما کمک کردن به افرادی است که در آزمون قبول شده اند و سعی خواهیم کرد به زودی فرایند برگزاری مصاحبه ها را که در نیروگاه بندرعباس برگزار می گردد، شروع کنیم.

گفتنی است مصاحبه استخدامی نیروگاه بندرعباس مربوط به آزمون اردیبهشت 94 است که تاکنون انجام نشده است و همین امر موجب اعتراض معرفی شده های چند برابر ظرفیت برای مصاحبه بود. مشخص نیست چه تعداد از 149 نفر ظرفیت موردنیاز اعلام شده برای استخدام پذیرفته خواهند شد.
انتشار یافته: ۱۵۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
0
0
با سلام خدمت ادمین محترم
ببخشید منظور از نتایج نهایی که در گزاش بالا نوشته منظور تکلیف مصاحبه و نتایج آن مشخص خواهد شد یا اینکه در زمان یاد شده ینی نیمه دوم به ما اعلام میکنن که به مصاحبه دعوت شدیم؟
مدیر پایگاه مصاحبه ها برگزار و نتایج نهایی و قبول شده های نهایی در نیمه دوم معرفی می شود. ممکنه خبلی از افراد هم به دلیل نیاوردن حدنصاب دعوت نشوند ویا بخاطر بومی نبودن به سختی پذیرفته شوند
یکی از قبول شدگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
1
2
سلام طبق گفته شما"ممکنه خبلی از افراد هم به دلیل نیاوردن حدنصاب و یا حتی بومی نبودن دعوت نشوند" مگر میتوانند کسی رو که بومی نیست دعوت نکنند بومی بودن یک امتیازه ولی ملاک دعوت برای مصاحبه نیست اگر اینطور بود که باید در شرایط استخدام که در اردیبهشت 94 برگزار شد باید اطلاع میدادند که کسی که بومی نیست ثبت نام نکنه حرف من درست نیست آیا؟
مدیر پایگاه نمی توانند غیر بومی ها را دعوت نکنند ولی چون تاکید بر بومی گزینی می شود وزنه بومی سنگین تر خواهد بود
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
1
ینی چی حد نصاب بعدش ینی ما که بومی نیستیم نباید دعوت بشیم؟ لطفا توضیح بیشتر بدین ادمین جان
مدیر پایگاه در کامنت های دیگر در این خصوص توضیح داده شده است
اوایل بخاطر کمبود نیروهای مورد نیاز مجبور شدند حدنصاب را کاهش دهند ولی حالا که دیگر نیاز ندارند می توانند افرادی که حد نصاب را نیاورده اند را حذف کنند و قانونی است
پردیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
1
1
یعنی چی
خیلی از بچه هایی که قبول شدند
غیربومی بودند
غیرقانونیه اینکار
ادمین چکار کنیم
مدیر پایگاه هنوز که اتفاقی نیفتاده است ولی ممکنه تحت فشارهای مقامات استانی و بومی مجبور شوند حتی الامکان از افراد غیربومی استفاده نکنند و یا حداقل شرایط سخت تری داشته باشند
راهکار قانونی برایش پیدا می شود
نيروي شركتي نيروگاه بندرعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
1
چرا بعد از يكسال و نيم هنوز كارنامه ماكه قبول نشديم رو منتشر نميكنن؟كل اين آزمون از نظر ما باطله.ما كارنامه ها رو از يه كانالي پيگير شديم و گرفتيم.اونايي كه قبول شدن بيش از ٤٠٪‏ نمراتشون منفي و زير حد نصاب بود.خدا لعنت كنه ... و و تمام دست اندر كاراني كه تيشه به ريشه نيروهاي بومي و شركتي نيروگاه بندرعباس زدن
مدیر پایگاه نیروگاه بندرعباس ابتدا تعداد افراد زیادی را برای استخدام درخواست کرد طوری که حتی در تعدادی از رده های شغلی افرادی که حدنصاب را آورده باشند نه تنها سه برابر ظرفیت بلکه حتی به یک برابر هم نرسیدند لذا مجوز کم کردن حدنصاب را برای برخی از رده های شغلی گرفتند و تعداد بیشتری را برای مصاحبه پذیرفتند. بعد از آنکه مشخص شد نیروگاه مشکل مالی داره و نمیتونه این تعداد را جواب بده و به مشکل پذیرش خوردند رویه عوض شد.
به نظر می رسد کمتر از میزان مورد نیاز اولیه استخدام نمایند لذا پیش بینی می شود افرادی که حدنصاب نیاورده باشند را حذف کنند که تعداد قابل توجهی حذف خواهند شد و از طرفی تاکید زیادی بر بومی گزینی شده است و خیلی سخته که افراد خارج از استان را به راحتی بپذیرند
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
سلام با این اوصاف احتمالا جواب مصاحبه شهرهای دیگه رو هم نگه میدارن با مصاحبه بندر یکجا بزنن رو سنجش؟یعنی قطعا زودتر از نیمه دوم اردیبهشت جواب شهرهای دیگه نمیاد؟ابنا انقدر دروغ گفتن ادم به هیچ حرفشون نمیتونه اعتماد کنه
مدیر پایگاه احتمالا منظور شما نیمه دوم شهریور بوده نه اردیبشهت
استخدامی نیروگاه بندرعباس مربوط به آزمون اردیبهشت 94 است نه آزمون اسفند 94 لذا از طریق سنجش نتایج اعلام نمی شود و جداگانه اعلام می گردد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
ادمین نوشتی ممکنه خیلی از افراد هم به دلیل نیاوردن حد نصاب و یا حتی بومی نبودن دعوت نشوند همچین چیزی تو مصاحبه بالا نیست از کجا میدونی
مدیر پایگاه پیش بینی ما این است و ممکنه اتفاق نیفتد ولی احتمال اینکه چنین برخوردی شود از نظر ما بالاست.
گفتن این موضوع نه برای دلسرد کردن بلکه برای کمک به ایجاد شرایط پذیرش وضعیت موجود و شفاف سازی و کمک به مخاطبان ما است که انتظار دارند پیگیر وضعیت و مطالبات آنها باشیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
یعنی در رده شغلی هم که فقط دونفر میخواد ممکنه همچین اتفاقی بیفته
مدیر پایگاه فرض کنید یک رده شغلی نفر میخواسته ولی 6 نفر برای معرفی سه برابر ظرفیت به حدنصاب نرسیده اند. یا حتی مثلا 3 نفر حدنصاب را آورده باشند.
در همان زمان که تطبیق مدارک صورت می گرفت نیروگاه بندعباس یکی از مراکزی که با این مشکل مواجه شد و تا حدودی هم برق نیوز به آن پرداخته بود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
خب کسی که سهمیه 5 درصد ایثارگری داشت اصلا نیاز به حدنصاب نداره خودش تو دفترچه نوشته پس به این دلیل نمیتونن ردش کنن
مدیر پایگاه بله افراد سهمیه دار نیازی به حدنصاب نداشتند و این صحبت ما برای افراد غیر سهیمه ای است
bandar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
ایا میشه گفت کسایی که تطبیق اول بودند حد نصاب را اورده اند؟حد نصاب به چه صورت بود؟
مدیر پایگاه حد نصاب برای اون آزمون کسب 50 درصد آزمون عمومی بود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
طبق دستورالعمل استخدامی وزارت نیرو افراد بومی در مصاحبه 50 امتیاز میگیرند پس نمیتونن فقط به دلیل غیربومی کسی رو به مصاحبه دعوت نکنن
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
سلام وقت بخیر
کسی که در این آزمون واسه بندر سهمیه 25% ایثارگران داره، ( و یک برابر ظرفیت اعلام شده)
1-حد نصاب نداشته باشه، حذف میشه؟
2-غیر بومی باشه، حذف میشه؟
باسپاس
مدیر پایگاه ایثارگران حد نصاب ندارند و چون یک برابر ظرفیت هم معرفی شده اند رقابتی در میان نیست
مشکل اینجاست که اصلا به برخی از نیروها نیاز نبوده و یا افراد شاغل در نیروگاه الان آن رده ها را پر کرده اند که تاجایی که اعلام شده است همین حالا هم بیش از چارت مورد نیاز نیرو دارند.
لذا بحث در این است که تاجائیکه می توانند نیروی جدید نگیرند و لذا هم ممکنه برخی از رده ها را کمتر استخدام کنند هم حدنصاب را بهانه نمایند و هم ....
شما که بعد از برگزاری مصاحبه ها نمیدونید چند نفر واجد شرایط لازم بوده اند و ممکنه اگر برای یک رده شغلی مثلا 10 نفر نیاز بوده باشد 4 نفر را بگیرند و بگویند بقیه شرایط را ندارد
لذا توصیه می شود ضمن اینکه سعی کنید مصاحبه را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید پذیرش این را داشته باشید که قرار نیست از هر دو نفر یکی را بپذیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
اینطور که شما میگین باید 125 امتیاز از 250 گرفته شودتا 50درصد عمومی که حد نصاب هس آورده بشه؟درسته ادمین
اگر سهمیه هم داشته باشیم نیاز نیس که حتما 125 امتیاز بگیریم ؟
مدیر پایگاه 250 امتیاز برای مصاحبه است و 750 امتیاز هم برای ازمون کتبی
از طرفی آزمون کتبی هم شامل عمومی و هم شامل تخصصی است
سهیمه دارها از حدنصاب معاف بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
ادمین
به نظرم مستقیم که نمیان غیربومیا رو حتی دعوت به مصاحبه نکنند
میان اول حدنصاب اورده ها را دعوت می کنند و بعدش اولویت به بومی میدن. تو بعضی از شغل های اداری اصن رقیب بومی ممکنه حدنصاب نیاورده باشه .من خودم غیربومیم و رقیبمم غیربومی
اونوقت بازم غیربومی نمی گیرن؟
مدیر پایگاه به نظر میاد به دلیل فشارهای زیادی که به شرکت برای پذیرش بومی وارد شده حداکثر تلاش خواهد شد تا نیروهای بومی پذیرش شوند و اخیرا هم شنیده ایم که می خواهند کسانی که حدنصاب آورده و غیر بومی هستند در منطقه خودشون بکار گرفته شوند که البته طرح مشخصی برای این مورد ارائه نشده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
ادمین عزیز
یعنی شما میگی ممکنه سهمیه ایثارگری 25 درصد پذیرش نشه؟
من با سهمیه 25 درصد واسه بندر قبول شدم که 10 نفر میخواهد، حالا شما میگی ممکنه 4 نفر بخواهد، آیا یکی از این چهار نفر، من نیستم، که سهمیه 25 درصد دارم و یک برابر ظرفیت اعلام شدم؟
مدیر پایگاه ما نگفتیم شما را نمی خواهند گفتیم که با توجه به اعلام بیش از نیاز احتمالا نتوانند تعدادی را که قبلا قول داده اند بگیرند.
از طرفی شما سهمیه دارها که یک برابر هستید امکان قبولی بالاتری دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی سپاسگزارم از اینکه وقت میگذارید و پاسخ میدین
جلال
|
United States of America
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
0
سلام...تکلیفه مایی که بومی نیستیم چی می شه چرا همه اون شرایطی رو که در دفترچه اومده رو دارن زیر پا می زارن...!!!! بخدا سن ما از محدوده استخدامی گذشته و دیگه نمی تونیم امتحان بدیم...ایا این درسته که ما رو یک سال و نیم سر کار بزارن و اینجوری جوابمون رو بدن...
مدیر پایگاه احتمالا بخاطر فشارهای مقامات استانی نتوانند غیر بومی را به راحتی جذب کنند ولی قراره از این افرادی که پذیرفته شده اند در جاهای دیگر و حتی در منطقه محل سکونت خودشون استفاده کنند که حق کسی پایمال نشود.
یه شرکت کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
1
درود بر شما ادمین . بنده برای ظرفیت 4 نفری تکنسین ، با سهمیه 25% قبول شدم . پس در اصل همون ظرفیت 1 نفر ایثارگران رو بنده جزوش هستم ، طبق قانون ازمون اردیبهشت 94 هم که ایثارگران نیازی به مصاحبه ندارند ، حالا شما شرایط بنده رو چی پیش بینی میکنید ؟ غیر بومی هم هستم
مدیر پایگاه نگفته بودند که نیازی به مصاحبه ندارد ولی مصاحبه ها برای شما تاثیر قابل توجهی نداره
شانس شما برای پذیرش نسبت به بقیه خیلی بیشتر است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
1
هیچ جای شرایط آزمون استخدامی ننوشته سهمیه ایثارگران و خانواده شهدا مصاحبه ندارن بعد از کسب نمره قبولی در کسب نمره کتبی آنها باید مصاحبه بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
سلام ادمین جان که با حوصله جواب میدی.
منظورشما از اینکه غیربومیارو درشهرخودشون میگیرن چیه؟همه جا که نیروگاه نداره،مثلا من استان فارسی هستم و شهرم فقط شرکت توزیع داره و تولیدنداره
مدیر پایگاه بله استان فارس هم نیروگاه دارد.
معمولا در اکثر استان ها نیروگاه وجود دارد و اگر هم نباشد در شهرهای نزدیک تر این امکان وجود داردو به هر حال آنها هم در پی این هستند که حق شما ضایع نشود و تاجائیکه امکان داشته باشد کمک کنند تا مشکل شما برطرف شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
سلام ممنون از اطلاع رسانی
یه سول داشتم.اگرهمه رقبا غیربومی باشن بازم هم هیکدومشون رو نمگیرن؟ایا میخان از ظرفیت و حق بچه های ازمونی بزنند و مابین اونها نیروهای قراردادیشون استخدام کنن؟
مدیر پایگاه ما نگفتیم قراره نیست کسی را بگیرند. ببینید ظرفیت 149 نفره خیلی زیاد بوده و شاید خیلی کمتر از این مقدار را بگیرند چون عملا چارتی برای آنها وجود ندارد و نمی توانند نیروهای بومی شاغل را اخراج کنند.
لذا اگر قرار باشد کسی را حذف کنند اول افرادی که حدنصاب را نیاروده اند را حذف می کنند که ممکنه تعداد قابل توجهی حذف شود.
بقیه رو هم موظفد به مصاحبه دعوت کنند. شرکت ها حتی وقتی که نیاز به نیرو دارند می توانند اگر فردی شرایط مورد نظر آنها را نداشته باشد نگیرند حتی اگر آن رده خالی بماند و حالا که حتی رده خالی هم ندارند خیلی سخت تر می گیرند.
لذا بومی بودن را هم مورد تاکید قرار می دهند. قرار نیست اونها را جای شما بگیرند چون اساسا تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی داستان دیگری دارد ولی بالاخره باید جای ختلی برای نیروهای جدید باشد یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
یه سوال که خبلی ذهنمو مشغول کرده اینه که ممکنه الکی بگن حدنصاب رو نیاوردی در صورتی که اورده باشیم؟بهرحال اینا که دلشون نمیسوزه و برای نجات خودشون دارن ما رو فدا میکنن؟اگه همچین اتفاقی افتاد نمره هامونو از کجا دربیاریم؟
مدیر پایگاه قاعدتا باید نتیجه آزمون را منتشر کنند که تا حالا نکرده اند. این کار را نمی کنند و کسانی که واقعا حد نصاب را نیاورده باشند را معرفی می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
1
سلام
خب شاید بندربخواد نیروهای غیربومی قبول شده اس رو بفرسته منطقه خودشون ولی شاید نیروگاههای مقصد نخوان اصن نیاز نداشته باشن
تو استان فارس پارسال که من امتجان داده بودم نیروگاش درخواست نیرو نداده بود؟ مگه اینه بخوان سری جدید برای 95 درخواست بدن
مدیر پایگاه چون این معضل از سوی مادرتخصصی در حال پیگیری است بقیه نیروگاه ها هم معمولا دستور شرکت مادرتخصصی را می پذیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
سلام هنوز کسی رو به مصاحبه دعوت نکردند??
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
4
اینکه واقعا از هرکسی تو استان خودش استفاده کنن به نظرم بهترین تصمیم میتونه باشه. امیدوارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
5
واقعا عالی میشه هر کی تو استان خودش
کاش اینطوربشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
1
0
با سلام خدمت ادمين محترم
يه سوال؟
اگه در قسمتي مثلا ٦ نفر بخوان و نفر ششم بومي باشه ولي حد نصاب نمره رو كسب نكرده باشه ولي به دليل نياز اوليه اعلام قبولي كردن ايا نسبت به نفرات بالاتر كه غير بومي هستند برتري دارد؟
لطفا جواب بديد
مدیر پایگاه کسانی که حد نصاب را نیاورده باشند را رد می کنند تا ایجاد حق برای کسی نشه. اونجوری حق و ناحق میشه
البته چون مشکل پذیرش دارند فرقی نمیکنه بومی یا غیربومی و سعی می کنند که اگر کسی حد نصاب را نیاورده باشد را قبول نکنند که براشون دردسر استخدام ایجاد کنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
1
0
ادمین کسایی که در مرحله اول شامل تطبیق مدارک شدند یعنی حدنصاب اوردند درسته؟ و کسایی که در مراحل بعدی شامل تطبیق مدارک شدند یعنی حدنصاب کسب نکردند درسته؟
مدیر پایگاه نمیشه با قطعیت گفت
ممکنه در یک رده شغلی هر پنج مرحله تطبیق افرادی معرفی شده باشند که حدنصاب را هم آورده باشند ولی گروه گروه به تطبیق دعوت شده باشند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
درسته ولی راجب کسانی که در مرحله اول شامل تطبیق مدارک شدند میشه با قطعیت گفت که حدنصاب اوردند درسته؟
مدیر پایگاه نمی توان گفت حتما حد نصاب را آورده اند ولی به احتمال خیلی زیاد تطبیق اولی ها حدنصاب را دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
سلام
حالا به نظرتون ما غیربومی واسه مصاحبه استخدامی بخونیم؟چون امتحان دسگاهههای اجرایی هم هستش
موندم واسه شهریور چکار کنم؟رو کدوم برنامه ریزی کنم؟ یه راهنمایی کنید؟
مدیر پایگاه این فرصت را از دست ندهید و برای مصاحبه آماده شوید
درسته سعی بر این است که بومی ها را راحت تر بگیرند ولی شانس استخدام غیربومی ها هم صفر نیست
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
1
سلام
طبق آخرين خبري كه بچه هاي نيروگاه بندر دادن باز مصاحبه ها عقب افتاده اگر كسي اخبار دقيقتري داره ما رو در جريان قرار بده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
سلام ادمین خبر جدیدی نیست از نیروگاه بندر ؟
مدیر پایگاه به زودی مصاحبه ها برگزار می شود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
ادمین خیلی ممنون که جواب میدین به نظرت چقد احتمال داره که از استان فارسی ها تو استان خودشون استفاده کنن
مدیر پایگاه بله اگر قرار باشه از خارج از استان هم بگیرند فرقی نمیکنه
پردیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
ادمین شما که اینهمه زحمت میکشین در مورد تاریخ مصاحبه بازیه پی گیری کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
1
0
سلام اگه قرار بود حد نصاب نياورده ها رو دعوت کنند و يا غيربومي ها رو نگيرند چرا يه بار سال گذشته خواستن واسه تطبيق مدارک بيان نيروگاه و هزينه کنند من بابت اين موضوع به سازمان بازرسي شکايت خواهم کرد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
نه منظورم این بود که چقد احتمال داره از غیربومی ها تو نیروگاه های استان خودشون استفاده کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
ادمين محترم
به نظر شما از زمان خبر تا مصاحبه چند روز فرصت داده ميشه چون ما تمركز خوندمونو گذاشتيم براي بعد از اينكه بهمون خبر دادن؟
مدیر پایگاه برخی مواقع حتی یک هفته و ده روز هم وقت می دهند و برخی مواقع یکی دو روز قبل تر خبر میدهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
2
0
بلهغیربومیا تا الان خیلی هزینه کردن
دوبا اومدن بندر و رفتن
برای غیربومی بودن میشه شکایت کرد ولی برای حذنصاب نا... کردن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
ادمین به نظرت چقد احتمال داره از غیربومی ها تو نیروگاه های استان خودشون استخدام کنند تا حق کسی ضایع نشه
مدیر پایگاه ببینید اونها هم واقعا دنبال این نیستند که برای کسی مشکل درست کنند و حق کسی را ضایع کنند
درسته تحت فشارهای مختلف ممکنه مجبور باشند به قولشون عمل نکنند ولی تمام تلاش و سعیشون را می کنند که به شماها کمک کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
به نظر شما از زمان دعوت به مصاحبه تا روز مصاحبه چند روز بهمون وقت ميدن تا مطالعه داشته باشيم؟
مدیر پایگاه ممکنه دو سه روز بیشتر نباشه
از الان آماده باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
1
1
ادمين محترم لطفا جواب بدين؟
خبرهايي رسيده كه مصاحبه دوباره عقب افتاده ايا صحت دارد يا در تاريخ مقرر برگزار ميگردد؟
مدیر پایگاه معاون منابه انسانی که گفته بود تا دو هفته آتی برگزار می شود. به هر حال به زودی برگزار می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
4
1
سلام طبق آخرین خبرهایی که از نیروگاه رسیده بعد از موافقت تهران با استخدام نیروهای جدید و برگزاری جلسات متعدد برای بستن پرونده استخدامی 94 تعدادی از نیروهای قراردادی که استخدام نیروهای جدید باعث اخراج آنها میشد اعتراض کردند واز طریق نماینده گان مجلس جلوی ادامه روند استخدام را گرفتند واز آنجایی که کارکنان آلومینیوم همزمان اعتصاب کردند مسؤولین برای جلوگیری از اعتصاب احتمالی در نیروگاه با این نیروهای قردادی موافقت کردن و احتمال کنسل شدن استخدام ها دور از ذهن نیست.
پاسخ ها
شهرام
| United States of America
این مباحث چرا تو استخدامی سایر نیروگاهها نبوده چرا اینجا فقط اینجوریه...!!!یعنی جاهای دیگه نیروی قرار دادی وجود نداره ...!!! بس کنید این بازیا رو...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
0
1
واقعا خبر بالا راسته? مدیر لطفا جواب بده? چرا نماینده ها از نیروهای قردادی حمایت کردند?
مدیر پایگاه قبلا هم گفتیم نمایندگان و مقامات استانی در شهرهایی که مشکل اشتغال حاد است سعی می کنند تا به هر روشی که شده اشتغال مردمشون را مد نظر قرار دهند و حاضر نیستند همین فرصت های شغلی اندک را هم از دست بدهند
حمایت می کنند چون بعدا نیاز به حمایت آنها دارند
مادرتخصصی تولید هم تحت تاثیر این اتفاقات قرار گرفته و در این میان استخدامی های جدید بلاتکلیف شده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
0
0
یعنی امکان داره کنسل بشه؟ چرا هر وقت امیدوار میشیم دوباره یه مشکل جدید پیش میاد؟
مدیر پایگاه نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
1
1
با کارهای غیرقانونی و تجمع نمیتونن جلوی کارقانونی روبگیرن مطمعن باشیدمصاخبه برگزارخواهدشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
1
3
بچه ها نیروهای قراردادی میان اینجا و اغراق میکنن،هزارتا اعتصاب هم باشه نمیشه لغوش کرد،بهرحال مدریت نیروکاه که اززیردستاش دستور نمیگیره،از تهران دستور میگیره و تهران هم یک کلام گفته بایدمصاحبه و استخدام برگزارشه،بشنید بخونی.خدا نمیزاره حق ما ضایع شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
1
2
بچه ها نیروهای قراردادی میان اینجا و اغراق میکنن،هزارتا اعتصاب هم باشه نمیشه لغوش کرد،بهرحال مدریت نیروکاه که اززیردستاش دستور نمیگیره،از تهران دستور میگیره و تهران هم یک کلام گفته بایدمصاحبه و استخدام برگزارشه،بشنید بخونی.خدا نمیزاره حق ما ضایع شه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
0
سلام ادمین مصاحبه فنی تخصصی هست و عقیدتی وسیاسی جدا هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
1
0
سلام ادمين زحمت كش
ايا اين كامنت كه دوست قبليمون گذاشته راسته؟ مصاحبه دوباره به تعويق افتاده يا كنسل شده؟ اخه ١٠ روز گذشت و هنوز هيچ خبري نشد؟
مدیر پایگاه مدیر منابع انسانی مادرتخصصی تولید که صراحتا گفته بود طی هفته های آتی برگزار می شود. البته هنوز هم از اون وعده ای که داده اند نگذشته
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
1
0
ادمین سلام مصاحبه فنی و تخصصی هست یا عقیدتی وسیاسی با هم لطفا جواب بدین
مدیر پایگاه فعلا فقط تخصصی است ولی بعد از اون عقیدتی سیاسی هم برگزار خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
2
0
ادمين عزيز سلامي گرم خدمت شما
من از قبول شدگان ازمونم. بومي بندر هم هستم. در هفته هاي اخر تطبيق مدارك اسمم اعلام شد و براي مصاحبه دعوت شدم فرم پيش مصاحبه رو پر كردم و معاينه پزشكي هم شدم. ايا چون در هفته هاي اخر دعوت شده ام ايا حد نصاب نمره را ممكنه كسب نكرده باشم، يا حد نصاب ربطي به دير و زود اعلام كردم اسامي ندارد؟ ايا براي مصاحبه اماده باشم؟
مدیر پایگاه تنها در برخی از رده های شغلی تعدادی از افراد حدنصاب را نداشتند و بقیه حدنصاب را آورده اند. شما هم آماده باشید که فرصتی را از دست نداده باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
1
0
بچه ها خبر کذب نزارید
هنوز که شهریور نیونده
تازه نیمه دوم شهریورقول مصاحبه گذاشتن
کنسل شده و به تعویق افتاده شایعه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
3
0
بچه ها خبر کذب نزارید
هنوز که شهریور نیونده
تازه نیمه دوم شهریورقول مصاحبه گذاشتن
کنسل شده و به تعویق افتاده شایعه است
پاسخ ها
nima
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام خدمت شما دوست عزیز ناشناس بنده هم از کسانی بودم که در این آزمون شرکت کردم ولی وقتی این روند رو دیدم بعد چند ماه کسی پاسخگو نیست با توجه به مشکلات مالی فروانی که داشتم امید خود را از دست ندادم و با تلاش های زیادی که داشتم در جای دیگری مشغول کار شدم اینجور که مشخص است شما از لحاظ مالی مشکلی ندارید که بعد از گذشت این مدت هنوز پیگیر این مسئله هستید اگر بخواهیم از لحاظ بومی بودن هم به این مسئله نگاه کنیم تکلیف اون بنده خدایی که در شهر خودش است و بیکار می باشد چیست اگر شما جای اینجور اشخاص بودید چکار میکردید از نظرات شما مشخص است غیربومی و از شهروندان استان فارس میباشد
پاسخ به nima
| Iran (Islamic Republic of)
خب وقتی موقعیت به این خوبی پیش میاد و وقتی هم آزمون ورودیش رو با اون همه شرکت کننده آدم قبول میشه چرا باید قیدش رو زد و تن به کارهای سطح پایین داد ؟ کار خوبه ولی نه اینکه تا اخر عمر آدم کارگری کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
3
4
ببین آقا نیما
منم بیکارننشستم به هر دری زدم ولی تو شهر ما بیشتر از600نمیدن اونم با هزار منت! آره ما غیربومی هستیم و تو شهری که نه کارخونه ای نه نیروگاهی نه امکاناتی اصن هیچی
ادمای فوق لیسانسش کارگری میکنن حالا به نظرت کسی که شهرش موقعیت جذب کاری نداره باید بشینه تا بپوسه؟من با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه دولتی حتی این حقو نداشته باشم که شهرهای دیگه بخت کاریمو امتحان کنم؟امثال ما که غیربومی هستیم از رو خوشی نمیاییم شهر دیگه امتحان بدیم و یه عمر خودمونو از دیارمون دور کنیم از رو شرایط ناچاریه
عیب ما اینه که هیچکدوم همو نمیفهمیم
نه ما درک میکنم بومیا چی میگن و نه اونا میدونن که ما چی میگیم؟ فقط به نظر من عدالت اینه که هر که با توجه به استعدادش پذیرفته بشه به اونا که نمره امتیاز بومی رو میدن که حرفی نیس و حقشونه ولی دیگه کلا که نمیشه همش مال اونا باشه
ادمین نظر شما چیه؟
مدیر پایگاه چی بگیم والا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
1
3
سلام خدمت ادمین گرامی
طبق گفته آقای اشتیاقی فقط 4روز دیگه مونده تا دوهفته ای که گفتن تموم بشه .گفتن طی دو هفته برای مصاحبه دعوت میشین در صورتی که هنوز خبری نشده وفقط 4 روز مانده .اگه میشه پیگیری کنین ما رو هم در جریان بزارین.مرسی ادمین جان
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
2
3
با سلام خدمت دوست عزیز ناشناس با توجه به توضیحات شما بنده هم نگفتم که شما بشینید تا بپوسید حقیقتش چه خوب میشد که تمامی جوانان این مرزو بوم به خواسته های خود دست میافتند و امید است که هر چه سریعتر این امر به تحقق برسد منم با نظر شما موافقم که باید اشخاص تا حدودی حال هم را درک کنند ولی بنده ی سوال از شما داشتم آیا شما راضی میشوید که شخصی که در شهر خود بیکار است یا از کار بیکار شود با اینکه متاهل و دارای مشکلات فراوانی میباشد به عنوان مثال شما جای او به سر کار بروید اگر در شهر شما کمبود کار است باید از مسئولان خود بخواهید فکری به حال جوانان آن منطقه کنند و معضل بیکاری را حل کنند به امید خدا که مشکل شما هم حل شود
پاسخ ها
کاظم
| United States of America
شما از کدوم نیروی بومی دارید حرف می زنید...!!!اگر اینقدر بومی داشته این ازمون پس چرا نیروگاه نتونسته حتی دوبرابر ظرفیت دعوت کنه به مصاحبه...بومی بودن یک امتیاز مشخصی داره تو این ازمون مثله همه جا ایا شهرای دیگه نیروی بومی ندارن فقط بندرعباس با این مشکل روبروست...!!! دست بردارید از این مسخره بازی ها...درد شماها اینه نمی خواید از طریق قانونی جایی استخدام بشین و هر جوری شده پارتی بازی کنید...بومی بودن و ... و همش بهانست
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
سلام ادمین محترم الان واسه مصاحبه تخصصی یک ماهی که گفته بودن جواب میاد شده 3 ماه و جواب هم نیومده مراحل بعد هم اینقدر تاخیر خواهد داشت؟یعنی واسه جواب مصاحبه عقیدتی و باقی مراحل هم باید همین مدت وبلکه بیشتر منتظر باشیم؟
مدیر پایگاه ما همان چیزی را که مدیران و مسئولان گفته اند منتشر می کنیم که متاسفانه در اغلب موارد به آنچه که وعده می دهند عمل نمی کنند
بارها و بارها دیده شده که تاریخ های اعلام شده با تاخیرات زیادی همراه بوده و لذا همیشه توصیه کرده ایم که در این مسیر صبور باشید ممکنه حتی بیش از یکسال هم به طول بیانجامد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
1
4
سلام من بومی بندرم
و این بحثا رو قبول ندارم
اگر غیربومی باشه و از من با سوادتر باشه و نمره ازمونش بهتر باشه
حتما حقشه قبول بشه
حتی اگه رقیب من باشه
بیایید فکرمونو بالاتر ببریم
حق کشی نکنیم
عدالت رعایت کنیم
پاسخ ها
nima
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام خدمت آقا یا خانوم ناشناس از استان فارس اگر به کامنت های بالاتر ی نگاهی بندازید میبینید که خود شما گفتید بومی نیستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
1
3
سلام
به نظر من اقا کاظم راس میگه
شهرهای دیگه هم نیروهای قراردادی داشتن و هم غیربومی ولی اینهمه بی قانونی نداشتن تو مصاحبه انگاری یدونه نیروگاه از اسمون ااومده پایین و فقط مال بندرعباسه
متاسفم
پاسخ ها
nima
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام خدمت دوست عزیز و گرامی آقا یا خانوم ناشناس و آقا کاظم گل از شما خواهشمندم کمال ادب را رعایت فرمایید خدمت شما عارضم بومی به قدر کافی داشته و داره ولی از آنجایی که مدیرت نالایق قبل این شرایط را ایجاد کرد که افراد زحمت کش بومی در شرایط فعلی قرار داشته باشند وگرنه خیلی از نیروگاه ها که ذکر کردید این چنین مشکلات رو ندارند حتی در آزمون شرکت نکردند چرا باید من و شما حال همدیگر را درک نکنیم و یک راه حل عاقلانه پیدا نکنیم از شما خواهش میکنم یک لحظه خود را جای کسی بگذارید که در شهر خودش بیکار است و نفری دیگر از شهر دوری بیاید و جای او را بگیرد اگر خود شما باشید چکار میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
ادمين محترم لطفا جواب بدين؟
مثلا در يك رشته شغلي ٦ نفر ظرفيت استخدام باشه و طبق گفته نيروگاه دو برابر ظرفيت اعلام شده ايا كسي كه مثلا نفر ١٠ شده به دليل بومي بودن شانس بالاتري نسبت به رتبه هاي بالاتر از خود دارد يا نمره ازمون كتبي ملاك اصلي است؟
مدیر پایگاه بومی بودن یک امتیاز مشخص در نمره مصاحبه دارد مثلا 20 درصد نمره مصاحبه که 250 امتیاز است
آزمون هم 750 امتیاز داشته است. جمع این دو می شود هزار و نفرات نهایی را بر حسب هزار امتیاز از بالاترین جدا می کنند لذا ممکنه کسی که توی آزمون نفر اول شده به خاطر مصاحبه بدی که می دهد در مجموع حتی قبول نشود که از این نمونه چندین مورد را خود ما سراغ داریم. مصاحبه را جدی بگیرید و چون سوالات مصاحبه بیشتر روی مهارت های شخصیتی و رفتاری تاکید دارد حتما آماده باشید
خیلی از مخاطبان فکر می کرده اند جوابی که در مصاحبه داده اند درست بوده در حالی که اشتباه فکر می کرده اند. سخت نیست ولی باید بدانید که اشتباه نکنید. جزوه مصاحبه استخدامی برق نیوز هم می تواند در این مسائل به شما کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
ادمين محترم بيشتر از مصاحبه توضيح بدين ايا كسي كه در رشته شغلي مورد نظر جز نفرات اخر است طبق رتبه ايا شانس قبولي نسبت به نفرات بالاتر از خود را ميتواند داشته باشد يا طبق نمره ازمون جذب صورت ميگيرد و نفرات اخر رد ميشوند؟
لطفا جواب بديد؟
مدیر پایگاه قبلا به این سوال پاسخ داده شده است
nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
2
0
با سلام خدمت آقای کاظم خان اگر شما کامنت های روزهای قبلو مطالعه میکردی متوجه میشدی که بنده هم یکی از کسانی بودم که در این آزمون شرکت کردم و قبول هم شدم و الی رغم میل باطنی به دلیل مشکلات مالی فراوانی که داشتم با تلاش هایی که کردم در جای دیگری مشغول کار شدم و در تعجبم که شما چرا تا هم اکنون در جای دیگری مشغول نشدید یا از لحاظ مالی مشکل ندارید یا فکر کردید اونجایی که قبول شدید دیگه اخر امکانات و کویته نه عزیز من اگر یکم تحقیق کنید متوجه میشید اگر به سلامتی مشغول کار هم بشید اونجوری ها که فکر میکنید نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
1
1
ادمين؟
مصاحبه چي شد ايا برگزار ميشه؟ هنوز ازش خبري نشده؟
پردیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
0
1
سلام
بچه ها با رعایت ادب
دعوا نکنید
ناسلامتی ما قشرتحصیلکرده هستیم
بگذریم
صبرکنید زمان همه چی رو بهمون نشون میده
فعلا هیج جیزی دست من و شما نیست
فقط تلاش کنید در جوی خوب مصاحبه بدیم شاید با نیروهای قراردادی همکار شدیم و شاید بومی ها با غیربومی ها بازم همکار شدن
اون موقع هم باید بهم بپرید
آروم باشد
هیچ جیز پیش خدا سخت نیس
توکل با خدا
پاسخ ها
nima
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام خدمت شما دوست عزیز منم با نظر شما کاملا موافقم به امید خدا مشکل همه ی ما حل شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
0
از قرار معلوم خبر دوست ناشناسمون که خبر اعتراض نیروهای قردادی رو گفت درست بوده امیدوارم اگه خبر جدیدی داره بازم کامنت بزاره اگرچه بعضی سری قبل خیلی بی ادبانه برخورد کردند ولی اون افرادی که راحت حرف مسؤولین رو باور کردن و الکی ازشون دفاع می کردند امیدوارم الان متوجه شده باشه که هر مسئولی قبل از اینکه به فکر ما و قولش باشه فکره موقعیت خودشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
0
سلام
این دو هفته ایی هم که آقای اشتیاقی گفتن اطلاع رسانی میشه تموم شد الان مشکل چیه؟ چرا هیچ کس جوابگو نیست. دیگه باید تا کی منتظر بمونیم?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
0
سلام ادمین گرامی
اومدین یه مصاحبه از آقای اشتیاقی گذاشتین وهمه فکر وذکر بچه ها شد مصاحبه.پس کو این مصاحبه امروز چهارشنبه هست و فردا هم میگن پنج شنبه هست و همه جا تعلیل.دو هفته گذاشت.معلومه که خبری نبوده این دوهفته هم رفت روی اون یکسال وسه ماه...............
مدیر پایگاه ما عین صحبت های آقای اشتیاقی را منتشر کرده ایم و حتی خود ایشان قبل از انتشار خبر برای اینکه در اعلام تاریخ ها و وعده ها مشکلی پیش نیاید این خبر را مشاهده و ویرایش کردند و ما هم دقیقا آنرا منتشر کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تقصیر ادمین نیست. اتفاقا تنها سایتی که واقعا پیگیر کار بچه ها بوده همین سایت بوده و من به نوبه خودم و از طرف همه بچه های قبول شده نیروگاه از ادمین برق نیوز تشکر میکنم. خدا اجرتون بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
0
ما هم نگفتیم تقصیر ادمین هست.یه پیگیری دیگه کنن ماهم خبر بدن.جواب ما که نمیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
0
ادمین لطفا پیگیری کنید ببیند چرا دوباره مصاحبه ها عقب افتاده ما که هرچی زنگ میزنیم جواب نمیدن!
مدیر پایگاه ممکنه هفته آتی برگزار شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
1
سلام
بچه ها منم از این سایت و مدیرمحترمش تشکرمیکنم
متم حدس میزنم هقته اینده برگزارمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
0
سلام ادمین عزیز ضمن تشکر از پیگیریهای مداوم شما اطلاع نداری چرا دوباره مصاحبه ها عقب افتاده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
سلام ادمین گرامی
اینم از اول هفته خواهشا یه پیگیری کنید و از آقای اشتیاقی بپرسین چی شد این مصاحبه؟مارو هم در جریان بزارین.مرسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
1
0
ادمين محترم؟
شما عامل رساندن خبر نيروگاه بندر عباس به ما هستيد پس الاني كه يك مسول به حرف و قولش وفا نكرده است در مقام اطلاع رسان از او بخواهيد پاسخگو باشد و توضيح قانع كننده اي به شما و بالغ بر ٣٠٠ نفر افراد منتظر بدهد.
متشكرم
مدیر پایگاه طبیعی است که ممکنه کمی با تاخیر این کار انجام شود. اگر این تاخیر زیاد شود می توان پیگیری کرد
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
1
0
سلام ادمین لطفا خبری از مصاحبه به بچها بدید و این استرس بچها رو کم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
1
0
سلام حالا کی مصاحبه می گیرن? اصلا‌ مصاحبه می گیرن?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
1
0
02188934...شماره مستقیم آقای اشتیاقی همین که این مصاحبه رو انجام داده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
2
کجایی ادمین
لطفا یه پی گیری کنید؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
0
سلام بازم خبری نیست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
2
ادمین لطفا پیگیر باشید و خبر بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
3
من که فقط در صورتی راضی میشم که اطلاعیه عذرخواهی وتاریخ مجدد مصاحبه رو هر چه زودتر اعلام کنن.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
1
2
ادمین التماسا
یه خبری بگیر
داریم دیونه میشیم
مدیر پایگاه هفته آینده دوباره پیگیری خواهیم کرد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
1
5
قابل توجه اون عزیزانی شرکتی که میگن ما باید رسمی بشیم چون سابقه کار داریم و سنه ما از محدوده ازمون استخدامی گذشته و گر نه امتحان می دادیم...باید گفت این همه سال شماها چکار می کردید مگر غیر از این بوده که وزارت نیرو هر ساله داره ازمون می گیره پس این همه مدت چکار می کردید...!!!چرا نتونستین قبول بشین...چوب بی سوادی شماها رو که ما نباید بخوریم...اگر شماها بدون پارتی نرفتین داخل پس چرا بقیه نمی تونن برن...چرا شرایط برای بقیه یکسان نیست...!!! به خدا ماهم زن وبچه داریم...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
1
3
سلام بچه ها این بهترین استخدامی وزارت خانه هست تلاش کنید بالای سه میلیون حقوق غیر از مزایای دیگر من تمام امارش دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
1
3
ممنونم ادمین جان که دوباره میخوای پی گیری کنی
بدشانس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
1
ادمین شما یه زحمت بكش نه اخبار كذب بذار با روح و روان ما بازی نكن،پیگیری هم لازم نیست بكنی،ما دیگه به تاخیر و صبرو.... عادت كردیم،یا كلا لغو میشه یا با ظهور امام زمان بهمون خبر میدن برا مصاحبه،این اخبار كذبم فقط وفقط برای اینه آمار دستشون بیاد ببینن هنوز یادمون هست آزمون دادیم یا نه،نه خبر بذار نه پیگیری كن انگار با بچه طرفن،دوستان شما هم برین دنبال یه كار دیگه مثل من،این راه به تركستان میره،مصاحبه هم بگیرن قبولم بشیم تا اولین حقوقو بگیریم باید خرج كفن و دفنمون كنیم،یا حق بدرود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
اخبار کذب چیه دوست عزیز؟ مثل اینکه خبرگزاری رسمی کشوره ها. بده برای شما پیگیری کرده ؟ تنها سایتی که پیگیر وضع نیروگاه بندرعباس بوده برق نیوز بوده. من فکر میکنم که شما احتمالا از نیروهای شرکتی نیروگاه هستین و از اینکه این سایت داره موضوع رو پیگیری میکنه و فشار میاره تا به نتیجه برسه ناراحت شدی. انشا الله پیگیری های برق نیوز تا حصول به نتیجه ادامه پیدا کنه تا بعضی از نیروهای شرکتی که معلوم نیست از روز اول چجوری و با چه ضابطه ای و چه سوادی وارد نیروگاه شدن حساب کار دستشون بیاد.
خوش شناس
| Germany
حرفهات اشناست!!! حرفای ناامیدی که کنم از جنس حرفای نیروهای شرکتی هست!!
برید دنبال یه کار دیگه مثله من!!!
اگه شما دنبال کار دیگه بودی و بهش رسیدی چرا میای اینجا و پیگیر هستی؟؟؟!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
ادمین عزیز ما قبول شدگان نیروگاه بندرعباس به نوبه خود از پیگیریهای مجدانه شما تشکر میکنیم و امیدواریم حرفهای بعضی افراد که معلوم نیست با چه هدفی از پیگیری شما ناراضی اند مانع ادامه این روند و دلسردیتان نشده باشد. ما متوجه این هستیم که شما فقط اطلاع رسانی میکنید و انجام نشدن وعده ها دیگر تقصیر شما نیست. بی صبرانه منتظر ادامه خبرهای شما از نیروگاه بندرعباس و مصاحبه ها هستیم.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید
تا بحال کسیو هم واسا مصاحبه دعوت کردن
کارمند توزيع برق شيراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
1
0
سايت برق نيوز
باسلام، اين کامنت بی ارتباط به خبر فوق می باشد و صرفأ جنبه اطلاع رسانی دارد .
در خبرهای مربوط به توزيع برق شيراز 1- امپراطوری : سه پيام 2- عکس/شاهکار : دو پيام 3- جوابيه توزيع : شش پيام مدت زيادی است که در انتظار بررسی نگه داشته شده است . لطفأ در صورتيکه در رابطه با خبرهای در آرشيو همچنان نظرات را نشر می دهيد دستور فرماييد بررسی و تکليف پيامها مشخص گردد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
سلام ادمین گفتی این هفته دوباره پیگیری میکنیم چی شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
1
0
سلام ادمین خبری شده سایت وزارت نیرو خوب شده www.azmoon-niroo.ir . من جهار ماه مصابحه عمومی رو دادم و قبول شدم حتی ازمایش و.. دادم اما سه چهار ماه گذشته هیچ خبری ازشون نیست نمیدونم باید چکار کنم دیگه دو سال هم هست به خاطر این کار دیگه درس هم نمیخونم یعنی هم میشه رد کنن یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
1
0
ادمین کم کار شدی ها. کامنتها رو تایید نمیکنی.
مصاحبه جدید نگرفتی با اشتیاقی؟ گفته بودی علت عدم اجرا شدن مصاحبه ای که اشتیاقی گفته بود برگزار میشه رو پیگیر میشین.
مدیر پایگاه باهشون در تماس هستیم و خواستیم که تاریخ جدید را اعلام نمایند. اگر علام کنند ما هم اطلاع رسانی می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
1
0
ادمین جان چکار کردی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
1
0
اکی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
1
0
ادمین چرا شماره مستقیم آقای اشتیاقی رو فرستادم تا بقیه بچه ها هم دوباره پیگیری کنن کامل تایید نکردی 02188934701
مدیر پایگاه امکان انتشار شماره تماس های ادارات نیست چراکه ممکنه این شماه تغییر کند و یا آن فرد جابجا شود و چون شماره در اینجا وجود دارد موجب سردرگمی کاربران می شود. بهتره به سایت خود شرکت مراجعه کنند و شماره جدید را پیدا کرده و تماس بگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
1
0
ادمین شما که باهاشون در تماس هستیدخب نگفتین دوهفته که گفتین تموم شد چرا از نیروگاه با پذیرفته شدگان اولیه تماس نگرفتن واقعا علتش چیه
مدیر پایگاه نه حتی امروز هم پیگیری داشتیم که گفتند
انشالله انجام می شود. اما قدری تاخیر دارد
سوال کردیم که بازه زمانی حداقلی و حداکثری اعلام نمائید تا داوطلبان تکلیف خود را بدانند که گفتند:
دقیقا مشخص نیست. ولی موضوع در جریان است و به امید خدا پیش خواهد رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
1
0
اینارو میدونم ادمین دقیقا الان علت تاخیر چیه
یه شرکت کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
1
2
ادمین جان یه فرصتی پیش اومده تا برای ادامه تحصیل برم اسکاندیناوی ، به نظرت قید این بندر رو بزنم ؟ هرچی فکر میکنم میبینم آینده ی اونور بهتره ولی خب این هم کارش تضمینیه اگه قبول بشم نیروگاه رو .
مدیر پایگاه هم ادامه تحصیل و هم کار کردن به هدف شما بستگی دارد. تا شرایط شما مشخص نباشد نمی توان اظهار نظر دقیقی کرد. رفتن از ایران معمولا شیوه و نحوه زندگی افراد را به شدت تغییر داده است چراکه معمولا به راحتی کار پیدا کرده و به شرایط اونجا عادت می کنند طوری که حتی برگشت به ایران برایشان سخت می شود.
اکثرا رفتن را به چنین کارهایی ترجیح می دهند
رضایی
|
Singapore
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
5
0
آقا نیروگاه بندرعباس به تلفنخونه دستور داده که هیچ کس رو به منابع انسانی وصل نکنه. مدیرعامل هم گفته نیروی جدید نمیخوایم. اطلاعات موثقه و از داخل نیروگاهه.
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
2
0
من به این نتیجه رسیدم که ادارات بالادستی هیچ برشی روی نیروگاه بندرعباس ندارن. قبلا که زیر نظر توانیر بودن و به فشار های توانیر وقعی نمیذاشتن حالا هم مادر تخصصی نیروی حرارتی رو به همین منوال.
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
1
3
شیش ماه اول که میگفتن فعلا اُورهال داریم و بعدش مصاحبست. شیش ماه دوم گفتن بودجه نداریم و دادیم تصویب بشه و سال آینده مصاحبست. بودجه هم تصویب شد حالا دیگه بنده خدا ها موندن. خوب بگین مصاحبه نمیگیریم تا تکلیفمون رو بدونیم حداقل.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
1
2
ادمین هفته هم تموم شد
خبر جدید چی داری؟
مدیر پایگاه گفتیم که آقای اشتیاقی پاسخ داده اند که با تاخیر انجام خواهد شد ولی زمان مشخصی را اعلام نکردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
ادمین چرا با تاخیر دوباره مشکل چیه
مدیر پایگاه در این خصوص چیزی نگفته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
0
سلام ادمین ما همه کارهامون تموم شد مصاحبه عمومی و.. .داد یم سه ماه پیش تموم شده کی برای سر کار رفتن بهمون میگن؟
مدیر پایگاه برای شرکت های مختلف این زمان متفاوت است. ممکنه یک شرکت همین ماه شروع بکار نماید و شرکت دیگری تا شش ماه دیگر هم شرایط شروع بکار را فراهم نکند
بندری شاغل در نیروگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
1
3
همه جای ایران سرای من است
دوستان غیر بندری که می خواهند بندر استخدام بشن و بعدا به هزاران دلیل انتقالی بگیرن و تشریف ببرند لطفا بندر نیان و جا رو برای یک بندری و یا غیر بندری که واقعا هدفش کار کردنه و مکان جغرافیایی براش مطرح نیست باز کنند لطفا پارتی ها را برای جای دیگری به کار بگیرید
علیرضانظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
0
سلام.نیمه اول شهریورهم تمام شدوخبری نشد پس کی دعوت میشیم .نکنه چراغ خاموش هرکی رو دلتون خواسته دعوت کردین مصاحبه هم تمام شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
0
سلام ادمین من ازمایش.سوءپیشینه .مصاحبه.حتی گزینش تمام شده بعد بهشون دیروز زنگ زدم میگن هنوز نهایی نشدن مگه تو تهران دوباره گزینش میکنن و میخوان دوباره میخوان ما رو رد کنن؟
مدیر پایگاه تایید نهایی و استعلامات نهایی از تهران انحام می شود در غیر اینصورت اطلاعی نداریم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
2
0
با سلام شما حرف ما رو ب مسؤلان برسونين ما به آموزش پرورش هم قانعيم حالا ک سرمایه دولت دست پزشک ها هس حداقل مهندس هارو وارد استخدامی آموزش پرورش کنن بخدا اینجوری هم قانعيم حقوق نجومی نميخايم ما به حقوق نصف پرستارا هم قانعيم ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
1
ادمین نظرت چیه از نیروگاه بندرعباس به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم اصلا به کجا و چطوری بگیم بهتره
مدیر پایگاه میتونید شکایت کنید ولی آنها هم دلایل منطقی خود را دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
خب این دلایل منطقی رو بگو ادمین
مدیر پایگاه احتمالا مسائل مالی و اشتباه مدیریت قبلی و یا تاکید مقامات سیاسی استان بر بومی گزینی و...
قبلا اینها وجود نداشته است و حالا مثلا بومی گزینی اینقدر جدی شده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
0
مشکل مملکت ما مدیریته به خاطرهمین الان ما تاوان تصمیم های نادرست مدیران را می دهیم امیدوارم مدیرعامل جدید نیروگاه بندرعباس اقای بهمن نیکی و مدیر منابع انسانی توانیر خانم توکلی و مدیر منابع انسانی شرکت مادرتخصصی تو زندگیشون ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
5
مدیرعامل قبلی اشتباه نکرده طبق قانون خواسته از طریق آزمون استخدامی نیرو جذب کنه بعدشم نیروگاه برق بندرعباس ملی هست نه فقط مال یه شهر که مقامات استانی همچین درخواستی دارن وقتی تحریم شدیم همه کشور تاوانشو دادن نه فقط بندرعباس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
4
مصاحبه باید انجام بشه هیچ عذر و بهانه ای برای عدم برگزاری مصاحبه از نظر قانونی وجود نداره
این آزمون سراسری بوده و آزمونی نبوده که یک شبه برنامه ریزی بشه و از زمان درخواست نیرو تا آخرین مرحله چندین ناظر دارد
مسئله بومی گزینی زمان انتشار آگهی میتوانستند مانند سیستان بلوچستان از ثبت نام غیر بومی جلوگیری کنند و کسانی که غیر بومی بودند تکلیفشون مشخص باشه
اگر تا پایان شهریور به مصاحبه دعوت نشویم مجبوریم وکیل بگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
2
ایهاالناس بندریا قبول نشدن ما چه کنیم این همه بومی بومی راه انداختین....
کمتر از 20 نفرن بندریا من حاضرم بدون مصاحبه اونا برن داخل...
درضمن فقط بومی بودن ملاک نیس باید آدم یه چیزایی هم بارش باشه یا نه درست مثل اینه که یه آدمی که مثلا رشته دبیری خونده بگن بیا نیروگاه کار کن یا تجهیزات درست کن

پس این همه بومی بومی نکنین فقط بومی بودن ملاک نیست و نخواهد بود وکسی نمیتونه چنین کاری کنه.به دیوان عدالتم شکایت شده...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
0
واقعا ادمین
عیدقربان هم اومد و خبری نشد
چی شد پی گیری کردید؟
مدیر پایگاه باور کنید پیگیری کرده ایم ولی همچنان پاسخ روشنی نداده اند. خودشون به حرفی که زده اند پایبند نیستند و این برای ما و شما ایجاد مشکل کرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
0
سلام ادمین خبریه سایت وزارت نیرو خوب شده مالazmoon-niroo.ir?
مدیر پایگاه دارند برای آزمون چند ماه آینده آماده میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
2
ادمين محترم لطفا جواب بدين؟
از اقاي اشتياقي سوالي راجب مصاحبش نكردين كه چرا طبق حرفشون عمل نكردن؟ يه حد اكثري رو مشخص كنند كه تا كي ما بايد منتظر مصاحبه باشيم؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
2
سلام ادمین یعنی تکلیف ما تا این ازمون نیرو شروع نشده روشن می شه یانه؟
مدیر پایگاه مورد بندرعباس پیچیده شده است ولی فرصت خوبی است که اگر مشکل شما حل نشد شما را با سهمیه یا حتی بدون آزمون در استخدامی جدید شرکت دهند تا فرصت دوباره برای استخدام در جاهای دیگر را داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
2
سلام
ادمین جان تو رو خدا یه پیگیری کنین ببینین چه خبر ه؟ چه شد؟سالم که تموم شد دیگه
پردیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
4
سلام ادمین
تو رو خدا شما پی گیر باشید
یه خبری
یه جیزی
الان تکلیف بچه های اسفند 94 هم مشخص شده
اونا چندماه بعد از ما ازمون دادند
حداقل بگید این قبری که سرش گریه می کنیم مرده توش هست یا نه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
1
سلام ادمین خبر جدید نداری لطفا بیشتر پیگیری کنید
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
0
خبری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
0
سلام چی شد؟ چرا هیچ خبری نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
1
1
ادمين جان من دگه وقتشه درست حسابي پيگيري كني و يه خبر درستي واسه كاربرات بگيري يه خبري بده كه واسمون تعيين تكليف بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
1
1
سلام
ادمین برق نیوز هم دیگه خسته شده جواب کامنتهای ما رو نمیده.
مدیر پایگاه تا حالا سوالاتی که بوده پاسخ داده شده است. اگر مورد جدیدی است ارسال نمایید
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
1
3
با سلام خدمت ادمین عزیز
خدایی ب کی پناه ببریم. حقمون رو از کی بگیریم. عاجزانه التماس میکنم کسی رو نداریم ی کاری بکنین. عمرمان تموم شد. ی مصاحبه ای چیزی قرار بزارین و ازشون بخاین حداقل مثل مرد بگن قبول نیستم. ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
سلام چی شد ؟ پیگیری کردید؟ اصلا امیدی هست؟ لطفاً جواب بدید ادمین.
نیروی شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
4
2
سلام.خلاصه و بدون تعارف!نيروگاه بندرعباس بالاي ٥٥٠نفر نيروي شركتي تامين نيرو داره كه بدون ديده شدن با قصاوت تمام مديرعامل وقت حضرت آقاي محمودي، هر كدومشون با سابقه كاري حداقل ٤سال الي١٧سال حقشون زير پا گذاشته شد!
دوم: دوست عزيزي كه آزمون قبول شدي و رفتي ساكن بندرعباس كردي خودتو و ازدواج نمودي! مباركت باشه انشالا، ولي برو وقت خودتو جاي ديگه صرف كن كه اگه خداي ناكرده پاي شماها به نيروگاه بندرعباس باز بشه، حساب كارتون با كرام الكاتبينه!!
سوم: نيروگاه بندرعباس سوخت واحدهاش كمه و محدود،ميتونيم از شما داوطلبان قبول شده و سفارش شده و خلاصه معلوم نيست رو چه حسابي ديده شدين و اسمتون در اومده بعنوان سوخت فسيلي تو روند توليد برق استفاده كنيم انشالله!
چهارم: مسوؤلين مواظب باشند كه با ورود اولين نيروي داوطلب پذيرفته شده به نيروگاه بندرعباس، فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير رخ خواهد داد
چشمهايتان را باز كنيد و از خطر بپرهيزيد
جمعي از كاركنان شركتي تامين نيروي بنروگاه بندرع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سلام دوست شرکتی چ خبره پیاده شو باهم بریم.عجب طوماری نوشتین وادمین تایید کردن حالا اگه ما نوشته بودیم که تایید نمیشد!!!!!
خیلی خوب هم تهدید کردین مگه کی هستین شما
ناشناس
| United States of America
این رسما یک پیام تروریستی هست...معلوم نیست این فرد ارازل و اوباش رو چه حسابی وارد یک نیروگاه شده و داره ملت رو تهدید می کنه...!!!امروز به بهانه استخدام یه عده دارن تهدید می کنن فردا هم ممکنه به یک علت دیگه اقدام کنن پلیس باید این افراد رو شناسایی و دستگیر کنه...شایدم نیروگاه دست ...افتاده و کسی خبر نداره...
کارکنان شرکتی نیروگاه بندرعباس
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام خدمت دوستان!
واقعا به دور از انصافه که کسانی با قصد تخریب همکاران شرکتی نیروگاه بندرعباس این چنین پیامهایی را درج میکنن! جناب ادمین لطفا پیامها رو طوری برنامهنویسی کنین که تا کدملی شخص رو نگیره درج نشه!اینجا داره بر علیه نیروهای شرکتی نیروگاه بندرعباس توطئه میکنن و اونارو تروریست میخونن!متاسفیم برای کسانی که هنوز وارد نشدن ادبیات خودشون رو نشون میدن! همکاران شرکتی تمام توان و همت خودشون رو صرف تولید برق پایدار و نگهداشت واحدهای نیروگاه کردن و میکنن و نیازی به تهدید کسی ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من دیگه اگر قبول هم بشم نمیرم اونجا کار کنم...دوست ندارم جایی کار کنم که همچین ادمایی اونجا هستن که به این راحتی به خودشون اجازه می دن بقیه رو تهدید کنن... من فقط می خوام بدونم وزارت نیرو رو چه حسابی از من بدبخت پول گرفته وازمون برگزار کرده و وقته منو صرف اماده کردن برای این امتحان و مصاحبش کرده...منی که حتی پول سفر به بندرعباس رو هم از کسی قرض کردم...و الان حدود دو سال هست نمی تونم واسه زندگیم برنامه ریزی درستی داشته باشم...به چه حقی با زندگی مردم بازی می کنید...به خدا این پولا خوردن نداره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
0
0
ادمین چرا خبراتون راکد شد؟
یعنی هیچی به هیچی؟
یه شرکت کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
3
4
جسارتا" جناب " نیروی شرکتی " مملکت صاحب داره اونجوری بی در و پیکر هم نیست که برای خودت هر کاری خواستی بکنی ....اینم بدون که داوطلبای نیروگاه بندر تا اخرش سر این استخدامی وایستادن و از حقشون نمیگذرن.
پردیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
4
3
واقعا برای نسل تحصیلکرده متاسفم
که یه شخص بیسواد که با پارتی رفته سرکار با کمال بی ادبی نطق ایراد میکند
ا خواهش میکنم کسانی که قصد توهین و
کارکنان شرکتی نیروگاه بندرعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
2
1
با سلام خدمت دوستان!
واقعا به دور از انصافه که کسانی با قصد تخریب همکاران شرکتی نیروگاه بندرعباس این چنین پیامهایی را درج میکنن! جناب ادمین لطفا پیامها رو طوری برنامهنویسی کنین که تا کدملی شخص رو نگیره درج نشه!اینجا داره بر علیه نیروهای شرکتی نیروگاه بندرعباس توطئه میکنن و اونارو تروریست میخونن!متاسفیم برای کسانی که هنوز وارد نشدن ادبیات خودشون رو نشون میدن! همکاران شرکتی تمام توان و همت خودشون رو صرف تولید برق پایدار و نگهداشت واحدهای نیروگاه کردن و میکنن و نیازی به تهدید کسی ندارن
Nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
2
1
با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان محترم بنده یک مطلبی رو خدمت عزیزان عرض کنم که باخبر شدیم که تمامی نیروهایی شرکتی و شاغل در دستگاهی اجرایی باید تبدیل وضعیت شوند و این مطلب از طریق رسانه ملی هم اعلام شد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
1
1
ادمین عزیز خواهش میکنم پیام منو بذار. سلام دوستان 10002100 و 1000601 پیام بفرستید تا رسانه ملی پیگیر باشه.چند شب پیش پیام های داوطلبان استخدامی بانک مهر اقتصاد رو دو شب متوالی خوند و در دست پیگیری قرار دادن.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
1
0
سلام ادمین عزیز چرا پیگیر نیستی کم لطفی میکنی ها؟؟
یه شرکت کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
1
3
بچه ها دیروز من رفتم وزارت نیرو و با خانوم ترکمان صحبت کردم گفتش از لحاظ وزارت نیرو پرونده استخدامی وزارت نیرو اردیبهشت 94 بسته شده و ربطی به اونا نداره قضیه استخدامی بندرعباس . بعد گفتش باید بری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی که بالاتر از میدان ولیعصر هستش ، اونجا رفتم گفتن که مسیول مربوطه رفته ماموریت ( قسمت منابع انسانی) ....خلاصه دوستانی که تهران رفت و امد دارن میتونن شرکت مراجعه کنن و یا برن تو سایتش باهاش آشنا بشن : شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی . و از اونجا هم که بنده از مراجع بالاتر پیگیری کردم گفتن که خیالتون راحت وقتی آزمون استخدامی سراسری میگیرن فکر بودجه و همه چیش رو میکنن اعم از ردیف استخدامی و..... و به هیچ وجه نیروگاه بندر کنسل نمیشه . مدیرعامل هم نمیتونه دخالتی کنه . پس لطفا" همگی پیگیر حقمون باشیم ...دیر و زود داره سوخت و سوز نداره ....ادمین جان شما نظرت چیه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
1
0
سلام به شرکت کننده
ما شهرستانیا دسترسی نداریم
اصن نمیدونیم چجوری پی گیری کنیم
اخرین امیدمون اشتیاقی بود و پی گیری ادمین که عیچکدوم خبری ازشون نیس
پاسخ ها
یه شرکت کننده
| Iran (Islamic Republic of)
من خودمم از شهرستان رفتم تهران پیگیری کردم . اگه دست جمعی بریم تهران خیلی راحت تر میتونیم به حقمون برسیم . .....
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
1
1
دوست عزیز بسیار سپاسگذاریم،انشاءالله که استخدام بشی.همچنان پیگیر باشید و توکلتون به خدا باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
0
0
بجه جدیدا خبری ندارین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
0
0
سلام ادمین
چندماه از اخرین خبرگذشته
ل لطفا یه پی گیری کنید
جواب شما رو شاید بدن ولی جواب ما رونمیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
0
0
سلام
ادمین خیلی وقته ما روفراموش کردی
چرا درصدد مصاحبه با مسولین منابع انسانی نیستی؟بهرحال بعداین همه وقت باید یه جوابی داشته باشن؟اگرل5وشده بیان بگن بخدا برزخ و انتظارچیزبدیه
مدیر پایگاه فراموش نشده اید. مطلب جدیدی برای انتشار وجود ندارد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
0
ادمین عزیز پس چرا کامنت ما رو از تیتر پربیننده ترین اخبار حذف کردی؟خبری رو با۵نظر تیتر کردی!مال مار با این همه نظر حذف کردی!اینو چجور میشه توجیه کنی؟ادمین نذار ما از چشم بیفتیم.تشکر
مدیر پایگاه حذف اخبار از بخش پربخث ترین ها و پربیننده ترین ها به صورت خودکار و یکماه پس از انتشار صورت می گیرد. این خبر کلا حذف نشده است و به آرشیو رفته است.
نمی توان یک خبر را دائم نگه داشت چراکه باید نوبت به بقیه اخبار هم برسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
سلام ادمین عزیز،نیروگاه جدید در حال ساختن پس چرا ما رو تعیین تکلیف نمیکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
2
سلام ادمین
از اخرین مصاحبه سایت با منابع انسانی خیلی وقته گذشته

بازم مصاحبه جدید ترتیب بدید لطفا
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
بالاخره مصاحبه ها برگزار می شود
http://barghnews.com/fa/news/19782
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار