کد خبر: ۱۷۰۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۴ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
نمایندگان عضو کمیسیون انرژی این هفته به بررسی طرح یکسان‌سازی مزایا حقوق و امتیازات کارکنان قرارداد معین کارور(اپراتور)های برق با سایر کارمندان پیمانی و رسمی را با حضور مسئولان و کارشناسان وزارت نیرو می پردازند
اعضای  کمیسیون انرژی مجلس در جلسات این هفته خود گزارش ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) درخصوص عملکرد و برنامه‌های آتی آن نهاد، بررسی لایحه موافقتنامه همکاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ارمنستان راجع به احداث و بهره‌برداری از نیروگاه‌های جریانی، بر روی رودخانه ارس با حضور مسئولان و کارشناسان وزارتخانه‌های نیرو، امورخارجه و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و ادامه بررسی و جمع‌بندی برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را در دستورکار دارند.

همچنین نمایندگان عضو این کمیسیون بررسی طرح یکسان‌سازی مزایا حقوق و امتیازات کارکنان قرارداد معین کارور(اپراتور)های برق با سایر کارمندان پیمانی و رسمی با حضور مسئولان و کارشناسان وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا و همچنین بررسی طرح کاهش آلودگی هوای کشور باحضور مسئولان و کارشناسان وزارتخانه‌های نفت، صنعت، معدن و تجارت و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را در دستورکار دارند.
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
بردیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
3
3
ما اپراتورها از حق خودمون کوتاه نماییم تا آخرین دقیقه زندگیمون کوتاهی نمیکنیم
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
2
2
با سلام
امیدوارم این طرح یکسان سازی حقوق مسمر ثمر واقع بشه و گرنه ناامیدی این گروه همکاران قراردادی مطمئن باشید بی اعتمادی کامل را از وزارت کسب خواهد نمود.
و همکاران باید به فکر یک کار بهتر باشند که وزارتخانه مربوطه حداقل به فکر پرسنلش باشن.
البته اگر آقایان وزارت نیرو قراردادی ها را جز پرسنل بدونن!!!!
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
1
4
امیدوارم مسٶلین وزارت نیرو از رویكرد تقابل به رویكرد تعامل رو بیارن و در گفتار و عمل صادق باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
1
ای کاش نیروهای دیگر توزیع های دیگر هم اقدامی انجام بدن که یک صدا یک فکری برای ما بیچاره ها هم بشه
اپراتور اتفاقات برق جنوب کرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
1
با سلام ما اپراتورها ی شاغل در شرکت توزیع جنوب استان کرمان هم از نظر کاری و سختی از اپراتور های پست های توزیع کارمون سنگین تر است چه از نظر ایمنی، چه انرژی توزیع نشده، چه زمان رفع خاموشی در کوتاه ترین زمان ممکن، به صورت 8 ساعت در روز 7روز هفته و365 روز سال بدون استفاده از مرخصی اما در حد یک کارگر احترام برای ما قائل نميشن هر وقت هم به مسوولان حرفی میزنیم ميگن شما اصلا جزء چارت اداری محسوب نميشید، صدامونو تو گلو خشک کردن خواهشمندم شما که پیگیر هستین صدای ما رو هم به گوش مسئولین برسونید
تیمور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
2
3
انشاللله به امید خبر تبدیل وضعیت همکاران کار معین....
داغدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
1
1
همش الكيه طرح -يكسان سازي - حقوق مزايا-رسمي پيماني- افزايش-تبصره ماده-
بهره بردار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
1
3
آقایون محترم اگر تبدیل وضعیت را انجام میدادن یکسان سازی به خودی خود انجام شده بود . اخر چرا همه به فکر کار های کلیشه ای هستند . یکبار هم شده کار را ریشه ای انجام بدید
بهره بردار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
1
2
با سلام
احتراما همانگونه که مستحضرید زیر بناي رشد و توسعه هر کشوري وابسته به صنعت برق بوده و این مهم بر عهده برق هاي
منطقه اي به خصوص پستهاي فشارقوي برق می باشد که وظیفه تداوم برق رسانی و پایدار نگهداشتن شبکه برق را برعهده
دارند. شایان ذکر است که در تمام کشورهاي دنیا شبکه هاي اصلی انتقال برق در زمرة مشاغل حاکمیتی بوده و از خصوصی
سازي مستثنی شده است و در کشور ما نیز سیاست هاي کلی ابلاغی ازسوي مقام معظم رهبري در خصوص اصل44 قانون
اساسی جمهوري اسلامی (فصل اول- ماده2 -گروه 3 – بند8 (شبکه هاي انتقال را از خصوصی سازي مستثنی نموده است.
پست هاي فشارقوي برق وظیفه پایداري شبکه برق را برعهده داشته و بازوي اصلی صنعت برق
بوده که بدون شک باعث پیشرفت ،امنیت و اقتدار مملکت می باشند ونیز مصداق بارز ماده(8 (قانون خدمات کشوري
هستند که کار در پست هاي فشارقوي برق به استناد ماده 6 قانون مدیریت خدمات کشوري شغلی ثابت و پایدار میباشد
وهمچنین طبق مواد (10و11 (همان قانون جزء امور زیربنایی کشور و حاکمیتی میباشد . ولی متاسفانه با برخورد سلیقه ایی
وزارت نیرو از سال 83 چارت اپراتوري پست هاي فشارقوي برق حذف و این شغل حساس در زمره مشاغل حجمی و قابل
برون سپاري قرار گرفته بود که در سال 91 وزارت نیرو مجوز استخدام اپراتورهاي پست هاي فشار قوي برق را به عنوان
شغلی حاکمیتی از مجلس وقت گرفته و بدون توجه به نامه کمیسیون اجتماعی وقت به شماره 60/91 به تاریخ 10/3/91 که
(در آن درخواست شده بود که ابتدا اپراتورهاي قرارداد کار معین را تبدیل وضعیت نموده سپس اقدام به جذب نیرو نماید)
نیرو هاي جدید را به صورت پیمانی جذب نمود . سؤال اینکه ،مگر میشود شغلی در یکسال حجمی بوده و درسال بعد
حاکمیتی گردد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
0
4
تو این مملکت کاری به نفع کارگر انجام نمیشه
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
1
1
هوالرزاق
با سلام
روزی بود که سیستم های پست با یک بریکر روغنی کلید می خورد و یک نفر که می توانست تا حدی شبکه برق فشار قوی را تشخیص دهد مشغول به کار می شد و بعد از چند سال همگی آنها استخدام وزارتخانه شدند و از همه مزایای وزارت استفاده نمودند حقشان بود جوانی را گذاشتند از جان مایع گذاشتند خیلی هاشان از دنیا رفتند بعضی هاشان به مشکلات قلبی و کلیوی دچار شدند من خود دیدم که می گویم نیازی به مثال نیست آمار اپراتورهای بازنشسته خود بیانگر این نوع مسایل است به قول آقایان که می گویند تنبلی است و دگر ... این نیست من خودم دیدم که همکاری که از 15 سالگی در عرصه ورزش بود نزدیک بازنشستگی عمل قلب انجام داد نیازی به حاشا نیست عوارض برق های فشار قوی را همه می دانیم . ولی اکنون با پیچیده شدن پست ها و بالا بردن قدرت مانور ایستگاهها و رله های دیجیتالی چارت کاری عوض شد و کسانی را که دیپلم بودند وادار به گرفتن مدرک کاردانی برق کردند و لذا عده ای هم شروع به خواندن برای مراتب بالاتر نمودند.
اکنون چارت کاری عوض شده شغل را به عنوان یک شغل حساس می بینند و اگر مشکلی خدای نکرده پیش بیاید اپراتور را به عنوان کارشناس فراخوانی کرده و به میز محاکمه می کشانند و دستوالعمل را ضمیمه کار نمودند و کتابچه ایمنی را نوشتند و به عنوان قانون در محیط کار قرار دادند که اگر مشکلی پیش بیاد کارت با قانون و بیمه باشه.
و حال که ما در این عرصه حق و حقوق خود را خواهانیم عده ای سنگ می اندازند، مگر تفاوت من و اپراتورهای دگر با شما وزیر نیرو که در راس هرم وزارت هستید چیست؟ این نیست که هر کدام در چارت و محیط کاری خود را بایستی انجام دهیم و وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دهیم. چرا ما که داریم جوانی خود را در این کار می گذاریم و شب کاری هایی را که فرزندم هیچگاه درک نخواهد کرد پیمودیم. خود به این نوع شغل که شب کاری پدرم در شرکتی دگر بود عادت نکردم و هنگام بازنشستگی اش خیال م راحت شد و لیک می دانم فرزندان همکاران هم درک این نوع کار را نخواهد کرد. حرف برای گفتن بسیار است حوصله خواندن نیست شاید به گوش شما برسد و شاید نرسد درد دلی بود که باید گفته می شد گفتم که فردا در حضور حق خواهان دفاع از خویش نباشید. وظیفه شماست که به حمایت ما برخیزید نه وظیفه ی دیگران و دیگر وزارت ها.
حق خود را طالبیم نه بیشتر و نه کمتر. نبود تبعیض را خواهانیم. توجه شما را خواهانیم.
من الله توفیق
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
1
2
سلام
مگه قبلا تصویب نشد طرح یکسان‌سازی
دوباره جلسه برا چی
نمخوان چرا کش میدن الکی
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
1
1
سلام دوستان کسی از نتیجه بررسی در وزارت برای یکسان سازی و تغییر وضعیت خبر نداره؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
0
میگن قراره رفاهی افزایش پیدا 65 درصد پایه بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
کسی خبر از جلسه نداره؟؟؟
اپراتور شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
1
1
بچه های شرکتی با مسئولین دفتر رییس جمهور نهم و دهم دیدار داشتند و قول گرفتند که در صورت پیروزی در انتخابات ۹۶به صورت پیمانی تبدیل وضعیت داده بشوند،
کمی صبر ،،،پیروزی نزدیک است....
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
1
در صورت پیروزی؟؟؟
عجبا؟؟
وقتی مسله حق و حقوق در میان باشه این آقا باید به فکر انتخابات خودش باشه. این حرف از یک سیاستمدار بعیده!!!!!!!
قراردادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
3
سلام اينها كاري واسه ما نمي كنن بايد خودمان با كمك هم پيگيري كنيم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
2
3
بسمه تعالی



اطلاعیه شورای هماهنگی بهره برداران پست های فشار قوی برق کشور
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
1
2
همکاران توجه ،
سه شنبه شش مهر تجمع بهارستان داریم ..
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
1
1
سلام لطفا اطلاعیه شورای اپراتوری کامل بزارید ممنون
وزارتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
1
1
واقعا برای حراست وزارت نیرو و مجلس متاسفم
کسانی که با رویه اقدام میکنند عمل نمیکنید
اما اینها هرروز تجمع میکنند و الان دریافتیشان از بقیه بیشتر است اما چون دیدن تجمع جواب میدهد نزدیک انتخابات هم هست باز میخوان سواستفاده کنند
وزارت نیرو و مجلس به اینها هرچه بدهند باز میخواهند
هم مزایای کارگر را میخواهند و هم مزایای کارمند و مدیر
آیتم حانبازان را هم میخوان !!فقط میگن بده
بعد جلوی مجلس از حق حرف میزنند و فقط ناله میکنند
شما الان در شرکت های زیرمجموعه پرسنل رسمی دارید که بسیار کمتر از اینها با سابقه معادل و بیشتر میگیرند و قابل اثبات هست
فتح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
سلام همکاران و تحریریه برق نیوز
تاریخ وروز دقیق تجمع رو شفاف وآینه وار مشخص فرمائید ؟؟؟
آیا نیروهای شرکتی توزیع و آب و فاضلاب هم با ما در تجمع خواهند بود؟؟؟
***همکاران بعلت چشمگیر بودن، خواهشمندم از کلاه ایمنی صدرصد در تجمع استفاده نمائید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کار اینا هنوز براتون ثابت نشده
از نیروهای شرکت های دیگه برای پررنگ کردن تجمع به نفع خودشون استفاده میکنن و در آخر سودش برای این اپراتورهای معینه سیری ناپذیره و دست شما هم خالی میمونه
یک نگاه به گذشته بندازید و ببینین که چیکار کردن
taher moradi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
1
0
تجمع ششم هست یا هفتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
@@@@@@@@@@@@@@@@@@
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
1
0
بسمه تعالی



اطلاعیه شورای هماهنگی بهره برداران پست های فشار قوی برق کشور
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
1
0
سلام
من دو بار اطلاعیه شورا برا تجمع رو گذاشتم فقط سطر اولش رو گذاشتن اینجا
مدیر پایگاه ما نمی توانیم فراخون تجمع صادر کنیم و لذا امکان انتشار اخبار و کامنت های این چنینی بدون سند دشوار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
1
1
بفکر 4 و 5 مهر باشید و خودتونو اماده کنید. اگر تا چند ماه دیگه کار رو تموم کنیم
تجمع 4 و 5 مهر می باشد


سیٓدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
1
1
همکاران به اطلاع می رسانم که تجمع « شش مهر» خواهد بود ...

۶مهر. ۶مهر. ۶مهر ۶مهر
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
1
1
توجه ----- توجه-----توجه-----توجه
با پیگیری و بررسی ها از برنامه مجلس و وزارت نیرو ،،
چون وزیر به همراه معاون ومدیر کل منابع انسانی وزارتخانه در کمیسیون انرژی جلسه خواهند داشت ،،،،

لذا فقط وفقط تجمع روز سه شنبه ۶ مهر ماه جاری انجام خواهد شد .

® کلاه ایمنی
©بنر درخواست
™تعداد انبوهی نامه جهت اعطا به نمایندگان
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
1
2
توجه ----- توجه-----توجه-----توجه
با پیگیری و بررسی ها از برنامه مجلس و وزارت نیرو ،،
چون وزیر به همراه معاون ومدیر کل منابع انسانی وزارتخانه در کمیسیون انرژی جلسه خواهند داشت ،،،،

لذا فقط وفقط تجمع روز سه شنبه ۶ مهر ماه جاری انجام خواهد شد .

® کلاه ایمنی
©بنر درخواست
™تعداد انبوهی نامه جهت اعطا به نمایندگان
مکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
1
1
سلام کاکا
تاریخ تجمع را دیروز شورای‌ هماهنگی در فضای مجازی | تلگرام | سه شنبه شش مهر اعلام کرد.

پس ما هم از غرب جهت آینده شغلی خود و خانواده مان خواهیم آمد،
خوزستان
|
United States of America
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
1
1
ما اپراتورهای خوزستان 23شهریور جلوی برق منطقه ای خوزستان و فرمانداری تجمع داریم واسه رسیدن به حق و حقوقمون
فیروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
1
1
با سلام ما بهربرداران برق خراسان با تمام توان شرکت خواهیم کرد تااین بی عدالتی را رفع کنیم نیروی تازه استخدام شده وام مسکن میگیرد اما ما با 8 تا 14 سال سابقه خیر ،دوره آموزشی وحق ماموریت نداریم و...
پس خواهیم امد
وزارتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
2
3
سایت برق نیوز شما همکاری میکنید با پرسنل جهت تجمع و قانون شکنی
و این حتما باید به مراجع مربوطه انعکاس داده بشه
چون نصف خبرهای شما فقط شده بیان اعتراض نیروهای کار معین و شرکتی و هماهنگی تجمعات ناحق و غیر قانونی
احتمالا نسبتی دارید و قابل بررسی می باشد
مدیر پایگاه برق نیوز همانطور که اخبار و اطلاعیه های دولتی و وزارتخانه و توانیر را منتشر می کند اخبار مربوط به اعتراضات و اتفاقات اینچینی را بعنوان بخش مهمی از جامعه صنعت برق اطلاع رسانی می نماید.
در خصوص تجمعات ناحق و یا قانون شکن بودن آنها ما نمی توانیم اظهار نظر نمائیم ولی اگر در تخصص شماست دلایل آنرا برای ما ارسال فرمائید.
اگر غیرقانونی بوده است قاعدتا باید در چندین تجمع قبلی برخورد می شد که نشده است.
تاکنون نسبت و یا رابطه ای با معترضان و یا لیدرهای آنها نداشته ایم.
برق نیوز رسانه ای غیردولتی است و لذا رویکردی انتقادی به بخش دولتی دارد و خط قرمز خود را منافع ملی و کل صنعت برق می داند نه منافع فرد یا ارگان خاصی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برق نیوز همیشه طرف حق رو گرفته و حتی یکبار هم به خود ما هم بابت یک شعار نادرست انتقاد داشت. نمیدونم وزارتی هستی یا نه ولی خودت هم میدونی که ما دنبار احقاق حقوق خود هستیم. از برق نیوز ممنونیم که در این شرایط حداقل از ما حمایت می کند و واقعا بعنوان یک رسانه به رسالت خود عمل کرده است. با تهدید کار درست نمی شود شما که وزارتی هستید به مدیرن خود بگویید حداقل به وعده های خود پایبند باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
منم تا الان دیدم که برق نیوز بی جهت حمایت و ساماندهی میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کاملا مشخصه که پرسنل قرارداد معین با برق نیوز همکاری تنگا تنگی دارد
خوزستان
|
United States of America
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
1
0
جناب وزارتی این افراد که بعضا 24 ساعت تو راهن از شمال و جنوب تو سرما و گرما از خوشیشون نیست که میان واشه احقاق حقشون هست که میان.نکنه شما به فکر ایند که اگه ما به حقمون برسبم سفره تون کوچیک میشه ودیگه جلوی فیشهای نجومیتون گرفته میشه.شما میدونید تک نفره شیفت دادن 12ساعت داخل بیابون بی خبر از زن و بچه یعنی چه؟شما تا حالا 6سال هم روز عید و سیزده به در سر کار بودید؟شما تاسوعا و عاشورا سر کار بودید؟ شما تا حالا تو ادارهتون شب چندتا دزد اومدن لختت کن و موبایل و پول و.....ببرن؟شما خبر از عوارض مغناطیسی تو پست برق که شامل سرطان خون.عقیمی.سرطان پوست وهزار بیماری دیگه دارید؟
پاسخ ها
کارشناس کارکنان
| Iran (Islamic Republic of)
عزیز هر کاری سختی و مشکلات خودش را دارد
پس معدن کارها چی بگن.اونایی که تو گرمای جنوبن .اونایی که تو کشتی کار میکنند و بالای کوه
شما فکر میکنید سخت ترین کار دنیا را دارید و مظلوم ترین هستید
عزیز قرار نیست همه ایران استخدام رسمی دولت باشند و چون شما قبلا در سیستم بودید حتما رسمی بشوید
در برق تهران و اصفهان که خداروشکر دریافتی نسبت به کار و جایگاه شغل متناسب است و 2700 تا 3 متغیر است و همه را بنده دیده ام و مستند عرض میکنم
ببینید در تهران وضعیت خوب است و قرارداد معین های تهران از شهرستان سو استفاده میکنند
با بررسی های من ما پرسنا کارشناس رسمی با 10 سال سابقه در شرکت های تابعه وزارت نیرو داریم که متوسط دریافتیشان 2500 نیست
این که خود را با پرسنل 30 سال سابقه که گاها ایثارگر و جانباز و با امتیازهای ویژه دیگر نزدیک به 3500 تا 3800 دریافتی دارند مقایسه کنید و عمدتا با 5 سال سابقه تا 10 سال توقع آن دریافتی را دارید اشتباه هست
طرفدار حق مدافع مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
3
0
آقا یا خانم وزارتی
خودت را کاسه داغ تر از آتش نکن !!!
خودت را دایه مهربانتر از مادر نکن !!!

ما شرکتیهای توزیع و۱۲۱ هم در تجمع ششم مهر همراه با همکاران محترم کلاه زرد در بهارستان خواهیم بود ...

کور شود هر آنکس که نخواهد ببیند.

آبادی وزارتخانه از کارماست ٪
پاسخ ها
شرکتی
| Iran (Islamic Republic of)
بچه های توزیع خودتون را با اینا یکی نکنید ضرر میکنید و سودش و اینا میبرن
برای ما همین اتفاق افتاد
تو همون تله نیفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
توزيع ها گول اينارو نخوريد
مهیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
2
0
وزارتی جان ،حق داری ناراحت شوی ، حقوق پرسنل خدمات وتنظیفات شرکتی وزارتخانه از حقوق کارشناسان رسمی پیمانی برق منطقه ای بیشتره .
پس حق داری ناراحت شوی ، ولی اینو مطمئن باش که وزارتخونه خانه پدری و میراث نیاکانت نیست ،،ما شهید داده ایم که مملکت در عدالت و بدون تبعیض اداره شود ،
شما که در بالا شهر خ ولیعصر میدان ونک نشسته ای از وضع شغلی ما خبر داری ؟
از خطرات گاز اوزون که توسط فشار قوی بوجود آمده و ریه ها را متلاشی میکند خبر داری ؟
نکنه شما هم بدستور ...میایی و نظر میدی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما چرا ندونسته حرفی میزنید
همین مشکلات در وزارت خانه هم هست
آبفا
| Iran (Islamic Republic of)
من مادر تخصصی آب هستم و با 6 سال سابقه رسمی 2300 میگیرم
دوستم رسمی برق تهران 2 میگیره با 3 سال سابقه اونوقت یه قراردادمعین 2900 میگیره و هر روز هم تجمع میکنه
آقا اینارو رسمی کنید بفهمن چه خبره
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
2
0
سلام
تاریخ دقیق تجمع رو من اعلامیه شورای اپراتوری 4و 5 مهر دیدم
اگه تغییر کرده و 6 م شده بگید
اشتباه نشه
کارشناس رسمی برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
2
5
دوستان 121 شما یک آمار بگیرید
این اپراتورهای پست قرارداد معین دفعه قبل برای شلوغ کردن اوضاع نیروهای شرکتی و تعاونی را همراه خود کردند و در پیشبرد اهدافشان سو استفاده کردند و کار خودشان حل شد
الان که تجمع میکنند دریافتی 2800 تا 2900 در تهران دارند و احتمالا از این ماه با مزایای رفاهی جدید و احتساب مدرک لیسانس دریافتی به 3400 میرسد و هنوز شاکی هستند
در صورتی که پرسنل رسمی کارشناس پست هستم با کل مزایا 2200 با 9 سال سابقه دریافتیمه
مطمعن باشید از شما پرسنل توزیع هم سو استفاده میکنند و باز اهداف خودشان میرسند
نماینده مجلس و دولت فرق توزیع و منطقه ای را دقیق نمیداند که
در آخر همه را پرسنل برق میداند و شما بی کلاه می مانید
اگر تجمع هست در روز دیگری جدا انجام دهید و حتما سابقه را بررسی کنید به درستی حرف من پی خواهید برد!!
پاسخ ها
قاصدک
| Iran (Islamic Republic of)
دروغگو دشمن خداست،این حرفها رو به کسی بگو که خارج از این سیستم هستش مطمئن باشین دریافتی شما بالای چهار میلیونه ،چقدرم مظلوم نمایی میکنن خوب بلدین شماها،تو رو خدا ما رو هم در فلاکت خودتون شریک کنین آقایون رسمی به چه زبونی بگم ما هم می خوایم در غم شما شریک باشیم اصلا ما کشته مرده فلاکت شماهاییم.
ناشناس 95
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
3
3
آقایون آبفا-کارشناس رسمی-وزارتی و....من خودم اپراتور معین هستم با 11 سال سابقه و با دو تا حق اولاد دریافتیم شده حدود 2700 اگه حق اولاد رو ازش کم کنی میشه 2500بقیه چیزها که تو حقوق ما هست جمعه کاری هست و نوبتکاری بقیه آیتمهای حقوقی رو هم که تمام نیروها از رسمی و پیمانی گرفته تا خدمات و حراست میگیرن چیز اضافه ای به اپراتور ندادن در ضمن 2 سال حق قانونی اضافه حقوق مارو ندادن دریافتی ما از حراست و خدمات کمتر شده بود .شما چی نیروی روز کار هستی حقوقت رو با ما مقایسه نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با حق اولاد ميشه 2900 و مجرد و بدون فرزند 2800
سوته دلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
2
سالهاست که وزارت نیرو ضعف مدیریتی دارد. مدیران محافظه کار که خواستار حفظ روند کنونی هستند.تبعیض و بی عدالتی تا کی؟همکار رسمی با مدرک و کار یکسان با کارایی کمتر،دو برابر نیروی قراردادی حقوق می گیره سایر مزایا(انواع وام،پاداش،پیشرفت کاری حتی با وجود عدم کفایت و...) هم براشون برقراره.با افزایش درصدی حقوقها هر سال این اختلاف بیشتر میشه.مدیران هم همش حرفهای الکی برا سرگرم کردن ما می زنن و در عمل هیچ کاری برا جبران تبعیض ها نمی کنن،سیر از گرسنه خبر نداره،اگه تغییری هم در شرایط کاری ما پیش اومده از الطاف دولت قبلی هستش اینا هیچ کاری برا ماها نکردن و نمی کنن.متاسفانه شایسته سالاری در وزارت نیرو وجود ندارد ملاک پیشرفت کارایی و تخصص نیست نوع استخدام و سال استخدام مهمه.نیروی قراردادی هر چقدر کار کنه و هر چندتا مسئولیت رو قبول کنه و به نحو احسن هم از عهده ی اونا بر بیاد هیچ فرقی به حالش نداره.این نابسامانی ها فقط تو حوزه نیروی انسانی نیستش سایر قسمتها هم به همین صورت هستش تو حوزه طرح و توسعه بدلیل ضعف مدیریت اکثر پروژه ها با هزینه بالا و کیفیت پایین هستن بعضی از پروژه ها اصلا بدرد نخور هستن و بلااستفاده موندن تو حوزه حقوقی بدلیل دانش پایین کارشناسان حقوقی اکثرا وزارت نیرو محکوم میشه برا همین هم الان وزارت نیرو که تامین کننده اساسی ترین نیازهای جامعه هستش به جای اینکه یه وزارتخونه قوی و موثر باشه به یه بنگاه ورشکسته ی پول تو جیبی بگیره از دولت تبدیل شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هميه درصد حقوق كارگري بيشتر از كارمندي بالا ميره
شما فقط داريد اغراق ميكنيد
سوته دلان
| Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس منظور من اینه که با افزایش مثلا بیست درصدی حقوق کسی که پنج میلیون حقوق میگیره یک میلیون افزایش حقوق خواهد داشت در حالی که کسی که دو میلیون حقوق می گیره تنها دویست هزار تومان افزایش حقوق داره که هر سال هم این اختلاف بیشتر خواهد شد بنابراین افزایش درصدی حقوق یه ظلم آشکار به پایین دستی هاست بهتر اینه که هر سال یه مبلغ مشخص بر اساس تورم به حقوقها اضافه بشه
ناشناس 95
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
1
جناب ناشناس من نمیدونم شما فیش حقوق کی رو دیدی که با حق اولاد شده 2900 برو از خودش بپرس من در مورد حقوق خودم و چند تا از همکارام با وضعیت مشابه صحبت میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما به حسابداری برق تهران مراجعه کنید و ببینید و با مدرک دارم صحبت میکنم بدون هیچ اضافاتی
برق اصفهان هم همینطوره
حتی پرسنل تعاونی از پیمانی با سابقه مشابه بیشتر میگرند
و به حرف شما نیست
و برای همین تجمعات آمدند و همه فیش ها بررسی شده
شما با یک کلاغ چهل کلاغ صحبت میکنید
اما دولت مستند نگاه میکند
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
0
با سلام وتبریک عید قربان
ممنون از برق نیوز ،مرسی

تجمع سکوت صنفی کلاه زرد
۶ مهر ،۶مهر
تیلیفون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
1
تفرقه بینداز و حکومت کن،آقایون ما همه (رسمی،پیمانی ،قراردادی و شرکتی )زیرمجموعه یه سازمان هستیم پس باید با اتحاد سعی کنیم شرایط بهتر بشه یه عده ای میان اینجا هدفدار نظر میدن و میخوان ما رو رودروی هم قرار بدن
بي طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
2
2
همكاران توجه داشته باشند اگرچه حقوق كاركنان قرادادي به طور نسبي در مقايسه با ساير ارگان ها بد نيست ولي ذكر اين نكته ضروري است.
يك كارشناس مسئول رسمي 15 ساله ته حكمش الان 3.5 ميليون است كه بعد از اضافه شدن 65 درصد رفاهي و ساير بند ها به 7.5 ميليون تومان خواهد رسيد. اما يك قراردادي با همان سابقه كنار همان رسمي كار مي كنه ولي ته حكمش 1.5 ميليون تومان است و اگر همه زندگي اش را تو ماموريت و اضافه كار باشه حوالي 3 ميليون مي گيره . قضاوت كنيد !!!
علاوه بر اين يك رسمي مي تونه تو شركت رشد كنه ، پست و جايگاهي بگيره ولي قراردادي نه !!!
آخر خدمت رسمي يك پول زيادي بابت پاداش مي گيره ولي قراردادي آخر هر سال مبلغ كمي دريافت مي كنه !!!
از خدا مي خواهم روزي برسه كه به جاي اينكه بر اساس بخشنامه و آيين نامه ها بخوان عدالت را برقرار كنن ، حقوق واقعي افراد پرداخت شود .
پاسخ ها
کارشناس ارشد انتقال
| Iran (Islamic Republic of)
کنتور که نداره!!راخت باش
اول از همه شما اپراتور هستید و با اپراتور باید خودتون را مقایسه کنید!!!یعنی با تکنسین برق که با 15 سال سابقه ته حکمش 1800 میشه که در ته حکم اون نوبنکاری محاسبه شده که کم کنی میشه 1600 و عایله مندی
حالا با 15 سال سابقه من تکنسین 3 ملیون با اضافه کار و نوبتکاری دریافتیمه و با طبقه 6 و رتبه پایه
و کسی که 25 سال سابقه به بالا دارد با رتبه ارشد و طبقه 8 دریافتیش به 3500 تا 3800 میرسه
و محاسبه اینها بسیار راحته
الان در برق تهران من با 15 سال سابقه تکنسینی و مسیولی 3 تا 3100 در یافتیمه
و قرارداد معین که سال 89 اومده 2900 جفتمون هم با یک اولاد
شما 65 درصد رفاهی هم حساب کنی اون برای قراردادمعین هم حساب میشه حالا اگر اجرایی بشود!!
خوب گفتی کارشناس مسوول!!! اولا که ردیف کارشناس مسوولی برای 20 درصد کارشناس ادارست نه همه
حالا اون کارشناس مسوول روزکار هست و اضافه کار 65 ساعت و 2 درصد هم بگیر 70 ساعت
و 15 سال با ردیف لیسانس بالا رفته و الان دریافتیش به 4 ملیون میرسد و در بهترین حالت 4500
خوب من الان باید بگم چرا کارشناس مسوول اونقدر میگیره یا مدیر عامل 20 ملیون میگیرد خودم و با مدیر عامل مقایسه کنم!!
تازه همکارگرامی از همین دوستان شما که قرارداد معین بودند در آزمون 91 و 94 جذب شدن و به مراتب دریافتیشئن با سابقه 10 سال محتسب به 2200 هم نمیرسد و خلا قانونی است با همان حکم کارشناس یا نوبتکار تکنسین
شما فیش یک همکار را میبینید این ماه با معوقه با دو تا بچه با 28 سال سابقه با جانبازی و ایثارگری گرفته 4 ملیون یک کلاغ چهل کلاغ به 6 ملیون میرسانید و خودتون تا 7 ملیون هم بسته به کرمتان اضافه میکنید
و میخواهید بدون هیچ فرایندی همتون مدیر بشید و همتون هم دریافتی بالا!!!
شما نسبت به همه ارگانها دریافتی خوبی دارید و چون بستگان مدیران و بالاییها هستید نزدیک 50 درصدتون حمایت میشید و فعلا برخورد تندی باهاتون صورت نگرفته تجمع میکنید و از هر آیتمی که میشنوید چه کارگر چه کارمند چه نخبه میخواهید!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما اصلا با جراح خودتان را مقایسه کنید
حیفه این همه استعداد
قالیباف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
2
1
چون با هماهنگی دکتر امیری خامکانی نماینده کرمان و نائب رییس کمیسیون انرژی جلسه بررسی طرح یکسان سازی وضعیت اپراتورهای برق از ساعت ۱۴ شروع خواهد شد.
# پس جلسه حداکثر تا ساعت ۱۶ بطول خواهد انجامید.
سه شنبه ۶ مهر ماه ازساعت ۸-۱۶
شورا و اپراتورهای تهران ،خاضعانه پذیرای کلیه همکاران مهمان خواهد بود
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
1
2
سلام ، اللهم اهل الکبریإ والعظمهٌ
تاریخ تجمع را شورای‌ هماهنگی برای سه شنبه شش مهر اعلام نهایی کرد.
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
2
2
من هم از فراخوان شوراهای محترم سراسر کشور حمایت می‌کنم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
1
2
سلام
تاریخ تجمع مگه 4 و 5 مهر نیس
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
2
1
به گفته همکاران در ارتباط با شورا تجمع همون 4 و 5 مهر. تغییری نکرده. اون اطلاعیه جعلی بود داده بودن. اوایل مهر مدیران برق مناطق برای تصمیم گیری در مورد اجرای بند 61 بودجه (در خصوص اپراتورها ) در وزارت نیرو جلسه دارند.
alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
1
0
دوستان ، منتظر باشید که زمان دقیق تجمع را شورای هماهنگی شب عید غدیر آخر برج همراه با عرض تبریک اعلام خواهد کرد ،
ولی به یقین و ۹۰٪ مصادف با حضور چیتچیان در جلسه کمیسیون خواهد بود.
خبرخبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
1
2
سه شنبه مورخه شش مهر نودوپنج
برنامه هفتگی کمیسیونهای تخصصی مجلس
ساعت ۱۴-۱۵ کمیسیون انرژی
ساعت ۱۵-۱۶کمیسیون اجتماعی
بررسی طرح یکسان سازی وضعیت وحقوق اپراتورهای برق مناطق
خبرخبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
1
1
سه شنبه مورخه شش مهر نودوپنج
برنامه هفتگی کمیسیونهای تخصصی مجلس
ساعت ۱۴-۱۵ کمیسیون انرژی
ساعت ۱۵-۱۶کمیسیون اجتماعی
بررسی طرح یکسان سازی وضعیت وحقوق اپراتورهای برق مناطق
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
1
1
باسلام.لطفا هر کس در حیطه کاری خودش نظر بده در ضمن بنده از اپراتورهای شرکتی هستم که در استراتژیکی ترین نقطه ایران از نظر امنیتی شیفت میدم که صفر مرزی حساب میشه که صد کیلومتر از شهر مسافت داره به صورت ۲۴ساعت شیفت و ۴۸استراحت.در ضمن فارغ التحصیل برق دانشگاه تهرانم که ۹سال سابقه در نیروگاه و پالایشگاه و پتروشیمی هم دارم.ولی یک نفر فوق دیپلم ازاد سرپرست بنده هستش با حقوق کارشناسی که ۴۵۰۰۰۰۰۰میگیره و بنده شرکتی دو تومن.به نظر شما انصافه؟ اقایی که اسم خودتو گذاشتی وزارتی یا کارشناس واقعا تو باغی یا تو تعطیلات.همکارای کار معین ما ۵حقوق بگیرن هم مایه افتخار ماهاست حتی اگه ما شرکتیهارو حساب نکنن. ولطفا به برق نیوز هم گیر ندین اگر شماها هم روزی خواستیم به حق وحقوقتون برسیم برق نیوز حمایتتون میکنه ودستشون درد نکنه.حالا شما منتظر اپراتورهای شرکتی باشید که...ودر ضمن حمایت مقام معظم رهبری رو هم داریم.شما هم اگه خواستین بسم الله
پاسخ ها
کارشناس آموزش
| Iran (Islamic Republic of)
کاملا معلوم شد فقط سطحی نگر هستید
بنده برای یک پرسنل تهران حساب کردم با قراردادمعین در تهران
شما نمیتونی کسی که در نقطه صفر مرزی هست را با تهران مقایسه کنی
در مقایسه هم مکان و هم سطح و جایگاه شغل برابر با هم مقایسه میشن
اینهارو دانشگاه تهران بهتون یاد نداده!!
جالبه تمام پرسنل شرکتی و قراردادمعین ادعای شریف و تهران و منچستر دارن!!
بله تو پرسنل شرکتی فارغ التحصیل امیر کبیر هم بوده ولی 1 درصد!!
در ضمن این توضیح شما هم آزاد یا سراسری یا علمی کاربردی الان دیگر مهم نیست
مهم تبحر شما در رشته و مهندسی آن و مدیریت پروژه و آشنایی با نرم افزارها می باشد!
الان مدیر بنده هم ماهی 8 ملیون میگیرد و علمی هم ندارد ولی هم سابقه اش از من بیشتره هم مدرک و هم جز اون یک درصدی بوده که تونسته اون ردیف سازمانی و بگیره و 99 درصد شاید نتونن تا آخر خدمت با قرارداد رسمی بگیرن و این دلیلی بر بی انصافی نیست

بنده هم با فلسفه وجود شرکت واسطه مخالفم ولی دولت نیز نمیتواند همه مردم را استخدام کند و معلوم پس باید رقابتی باشد

بحث بنده سر اینه که این پرسنلقرارداد مشخص به دروغ و مظلوم نمایی هرروز جلو مجلس هستند و از حقوق گلایه میکنند در صورتی که دریافتی به مراتب بالاتری دارند
و اگر دنبال عدالت هم هستند که استخدام رسمی بشوند تنها باید یک امتیاز برای اونها در نظر گرفته بشه
نه اینکه بدون رقابت به دلیل سابقه بیان و همرو استخدام کنند و جوان های مردم بیکار باشند و شک ندارم که دولت هم چنین کاری نمیکند
و نماینده ها نیز برای گرفتن امتیاز از دولت دوستدار تجمعات شما هستند
هیچکس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی زشته که تا دیروز از بلک اوت صحبت میکنین
امروز هم زیر پرچم مقام رهبری رفتید و از حمایت ایشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چقدر پرتوقع هستن اینا
باشه شما اصلا نخبه های این مملکتین که حیف شدین
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
1
0
سلام.اقای محترم اون موقعی که مشکل سن استخدام نداشتیم ازمون استخدامی نبود الان هم که هر از گاهی یه ازمونی میگیرن داداش من مشکل سن داریم نه اینکه نتونیم چندتا سوال ریاضی و مدار و ماشین جواب بدیم.در ضمن حق با شماست تو این مملکت فرقی بین فارغ التحصیل شریف و ...نیست ودرد هم همینه.واینکه در اداره ما ارزش یک همکار خدماتی و نگهبان با یک مهندس برق از لحاظ حقوق و قرارداد و...فرقی نداره.وخودتون بهتر میدونین حق گرفتنیه.در ضمن من موندم این تحسن همکاران برا چی اینقدر به کام برخی اقایون خوش نمیاد.در ضمن ما هم نگفتیم با شیفت در صفر مرزی مشکل داریم.ولی چرا وقتی یه چارتی تو اداره باز میشه اقایون از نیروهای خدماتی و نگهبان استفاده میکنن.البته به نظر برخیها شاید لایق ترند.البته حمل بر بی ادبی نباشه کاش ما هم ابیاری گیاهان دریایی خونده بودیم حتما الان وزارتی بودیم یا حداقل یه مدیر نیروگاهی بودیم!
پاسخ ها
هیچکس
| Iran (Islamic Republic of)
خوب سن و بهانه کردید
سال 87 آزمون بود سال 85 هم همینطور سال 89 هم بود نیروگاه
سال 91 هم بود
لیسانس حداکثر سنش 30 و فوق 32 حالا با احتساب 5 سال سابقه تا 37 سال هم میتونستی آزمون بدی الان که تا 8 سال سابقه را هم رو حداکثر سن میاورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اون سوالای ماشین و مدار و وقتی تو یک رقابت و زمان محدودجواب دادی اونموقع معلوم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سن بهانه ای بیش نیست 90 درصدتون زیر 32 سال هستید الان
کل شرکت واسطه 1ز سال 83 بوده و از 85 هم شرکتای وزارت نیرو آزمون داشتند
100 تا آزمونم بود باز نمیومدید
دوست ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
1
1
آقایون کارشناس آموزش وهیچکس
اصلا شما چرا دایه مهربان تر از مادر شدین ،مگه بودجه مالی دست شما وسهم الارث مادریتان میباشد.
شما هم کفایت دارین بیایین حق طلبی کنید،،
خلایق هرچه لایق
پاسخ ها
کارشناس آموزش
| Iran (Islamic Republic of)
بودجه دولت است و عمومیو از مالیات و سرمایه همه مردم
نه جیب شخصی مادرتان که فقط برای شما نورچشمی هاهزینه شود
جوانان بیکار تو مملکت زیاده و شما حق ندارید برای خودتون حق اضافی بخواهید
کفایت به تجمع و شلوغ کاری نیست
کفایت به اینه که قانون مدار باشین و برای راحتی خودتان و جیب مبارک حق دیگران را نخورید
شما خیلی کفایت داشتی الان بیرون برای خودت کسی بودی
نه اینکه هرروز تجمع کنی حق دیگران را بخوری
جو سازی کنید
80 درصد اپراتورهای معین با پارتی بازی و فامیل بازی اومدند و الان همه طلب حق و عدالت میکنندو از رهبر و ولایت مداری مایه میگذارند دیگه دوران اینکارها به سر آمده
اگه مطیع رهبرید پس برای ساختن مملکتتان تلاش کنید نه آبرروریزی جلوی مجلس و دولت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این قراردادیاتحمل حرف منطقی ندارن
زوری میگن به ما بدین هرچی بخوایم حقمونه
مسعود
| Iran (Islamic Republic of)
معلوم شد تو هم بیکاری کارشناس اموزش
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
1
1
سلام.بحث بلک اوت رو همکاران اپراتور مطرح نکردند.یه عده مغرض بودن که شناسایی شدند و هدفشون خراب کردن وجهه همکاران بود.مثل الان که میخوان در تاریخ تحسن اخلال ایجاد کنن.در ضمن تمام هست و نیست ما مقام عظمای ولایت بوده، هست وخواهد بود.درضمن از برق نیوز به خاطر تمام پیگیری هاشون و حمایتاشون کمال تشکر را دارم.واینکه همه بدونن اپراتورهای شرکتی وتعاونی همیشه همراه همکاران کار معین بوده نخواهند بود.لطفا بین همکاران تفرقه نندازید.واینکه شما تهران ماست رو با هر قیمتی که میخورید هزینه حمل و نقاش هم بیارین روش ماهم با کمی قیمت بیشتر میل میکنیم وبعد از اداره هم تا برسیم خونه مسافر سوار نمیکنیم که یه کمک هزینه ای باشه برامون.نه اینکه مسافرکشی بده ولی در شهرهای کوچیک امکانش نیست.یاعلی
پاسخ ها
جانسون
| Iran (Islamic Republic of)
دقیقا پرسنل آشنا بودند و قرارداد معین
همه هم حمایت میکردید حالا که به ضررتون شده شدن نفوذی
بابا خیال کردین اف بی آی هست که بیکار بیان لای تجمع شما
خیلی خودتونو جدی گرفتین
عدالت خواه
| Iran (Islamic Republic of)
همه میدونن بلک اوت و شما گفتین و گندش که درومد پارتی ها تون جمعش کردن
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
2
0
اوه اوه اوه اوه
آقای ناشناس وزارتی
فقط یه کلام بگو اگه پرسنل قرارداد معین سروسامون بگیرین و از لحاظ حقوق مزایا کارشون درست بشه شما خوشحال میشی یا ناراحت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
حقوق مزایا هرچی به شما بدن باز سیر نمیشین
پارتی هاتون تو اداره حمایت میکنن
50 درصد اقوام همونایین دیگه که باهاتون کاری ندارن
دولت مرد باشه جلو این بی عدالتی میگیره
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
2
2
با سلام
ديگه خسته شديم از بي عدالتي
دوستان قرارمون 6 مهر فقط همين
لطفا اطلاع رساني شود
پاسخ ها
مهندس برق بیکار
| Iran (Islamic Republic of)
بی عدالتی این است که با اینکه قرارداد دارین و بیمه تکمیلی و دیافتی خوب
باز میخواهید بدون هیچ پروسه و آزمونی تنها به این علت که سابقه کار دارید همه صندلی های استخدامی را پرکنید
مسعود
| Iran (Islamic Republic of)
اگر سواد کافی داشتی بیکار نمیموندی
قلدر
|
United States of America
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
1
0
جناب ناشناس ...
بداوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
1
1
چهارشنبه هفتم مهر هم مدیران برق مناطق پیرو جلسات ششم مهر کمیسیون انرژی واجتماعی ،مجاب برای تصمیم گیری در مورد اجرای بند 61 بودجه (در خصوص اپراتورها ) در وزارت نیرو جلسه دارند.
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
1
1
با سلام محضر مهندس بیکار
چه زود واسه خودت نوشابه باز میکنی
نیومده پسرخاله شدی ؟؟؟
بزار مهر مدارکت خشک بشه بعداً
اصلاشما که بیکاری و اپراتور نیستی چرا این طرفا پرسه میزنی؟
لطفا وزارتی و دیگر عوامل در حد خود نظر بدید..

در حجله بازه حیای گربه،
پاسخ ها
مهندس بیکار
| Iran (Islamic Republic of)
اون موقع که فامیل جونت یه تلفن زد اومدی سر کار..اونموقه من چندسال بود کار میکردم و پیمانکار کنترل بودم
الانم به خاطر همون آشنایی که شما داری و ما نداریم بیکارم
شما فکر میکننین چون ولتاژ بالا کار میکنید عقل کلین با مدرک های در پیت و نمره گرفتن های کیلووی از استادا
مطمعنم و دیدم عملا 50 درصدتون برق خونتون قطع بشه نمیدوننین از کجا شروع کنیین
بعد یکی که آشنا نداشته باشه مثل من میشه بیکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هیچکس با اینا مخالفت نکنه
چون اینا خوبن و همه بد
هرکی مخالف باشه نباید نظر بده
اینا دنبال عدالتن!!!!
خخخخخ
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
توی رشته های فنی مهندس باسواد بیکار نمیمونه مهندس بیکار. درضمن تمام اپراتورها ازمون دادن واز چندین فیلتر عبور کردن تا همین حقوق ناجیزو بگیرن.اسم خودتو بزار بیسواد بیکار
دوست ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
2
2
آقا یا خانم کارشناس آموزش
از چارت و اسم آموزش معلومه که با مدرک پرستاری ویا خیاطی و زنبورداری میخواهی بازار گرمی بندازی ،
کفایت ولیاقت میخواهد که جایی که اسم اپراتور هست شما گردش داری ، اپراتور پایه وبیس برق منطقه ای هست ،،،
نمیشه بجای یه اپراتور باسابقه یه پرفسور با مدارک تحصیلی شما گمرد، ولی میشه یکی رو از پیاده رو گرفته کارشناس آموزش کرد ،
خیلی کفایت وشجاعت داری بیا زیر ۴۰۰ کیلو
پاسخ ها
کارشناس رسمی برق
| Iran (Islamic Republic of)
اصلا ناسا هم مونده شما چطور یه کلید قطع میکنی....
ادعا رو باید اون دکل بند و اون تعمیراتی داشته باشه یا اونکه ترانس نصب میکنه
نه شما که یک مانور هم بشه خودتو گم میکنی
و اینجا شیر شدی
مسعود
| Iran (Islamic Republic of)
مانورشدنی نیست بلکه انجام دادنیه کسی که خودتو کارشناس رسمی برق معرفی کردی ولی شک ندارم بیکاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
مسعودجان واقعا به نکته خوبی اشاره کردی
بین این همه موضوع تنها به مشکل مانور شدن یا انجام دادن رسیدی
همینطور پیش بری قراردادتو بین المللی میکنن
تیمور صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
1
1
با سلام و خسته نباشید .
با تشکر از اطلاع رسانی .
بهره برداران پست های فشار قوی برق با توجه به شرایط سخت کاری مشاغل حاکمیتی علمی و عملی از جایگاه ویژه ای نسبت به دیگر مشاغل برخوردارند ولی متاسفانه از سوی برخی از همکاران ومسئولین شرکت مورد بی توجهی قرار گرفته و حتی از حقوق و مزایای کمتری نسبت به سایر شرکتهای مشابه برخوردارند
به ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
1
1
جناب ناشناس
مخلص کلام و بگو آسمون به ریسمون نباف
بگو خوشحال میشی یا ناراحت
اصلا هرجا گفتی با هم قرار بذاریم بحث کنیم.
حتی تو وزارت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما اگه آدم بحث بودی هرروز تجمع نمیکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
داداش چک برگشتی هم نقد میکنی
ترس کل تنمون و برداشت
جبار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
1
1
عزیزانم. جواب این ناشناس و کارشناس وبیکار و ندین
اینا همشون کار یه نفره
از ایناست که داره میسوزه و مهره ...... هستش
دیگه جوابش ندین
بذارین بسوزه
بذارین برای خودش جار بزنه
اهداف ما خیلی بزرگتر از جواب دادن به این .... هاست
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
1
2
باسلام.من موندم این شاسگول چرا اینهمه به خاطر ما حرص میخوره.بابا برو درس و مشقتو بنویس شاید تو ازمونی چیزی قبول شی اینقدر هم از بیکاری به چیزی که بهت ربط نداره گیر ندی مهندس کنترل.راستی راستی کنترل خوندی میگم چرا هی مارو کنترل میکنی.بابا این دروغ میگه فکر کنم از خدماتی های خودمونه.در ضمن اقا همه ما بی سوادیم با پارتی اومدیم و دلمون میخواد هرروز جلو مجلس و این ور و اون ور بشینیم با همکارا دور هم چایی بخوریم توروسنه نه. اگر هم واقعا بیکاری شمارتو بذار برات یه کاری بدم اگه اهل کاری.از این حرفها گذشته ما اپراتورهای شرکتی وتعاونی جهت حمایت از همکاران کار معین در تجمع حضور خواهیم داشت تا اتحادمون رو مهندسان به اصطلاح کنترل نشون بدیم.ازبرق نیوز هم مچکریم به خاطر تمام زحماتشون.پیشاپیش عید غدیر مبارک
پاسخ ها
مهندس بیکار
| Iran (Islamic Republic of)
از لحن صحبتت معلومه کی داره حرص میخوره
و اعتراف خوبی هم کردی
شما که انقدر بلدی یک کار برای خودت ردیف کن که نیاز به تجمع نداشته باشه
و ظرفیتتو ببر بالا که ادبتو نشون ندی همه جا
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
1
2
با سلام
"ما خواهان یکسان سازی هستیم" نمی دونم معنی این جمله چقدر سخته و یا واقعا چقدر سنگینه که بعضی ها نمی تونن درک کنن که یک همکار قراداد با یک همکار پیمانی با یک چارت کاری دو برابر باید اختلاف حقوقی داشته باشند واین وسط کارشناسان میان یک طرفه قضاوت می کنن. من خودم باید سه شغله باشم تا از مخارج زندگیم در بیام. اگر حقوقم کفاف زندگیم را بده چرا برم سر وقت دو شغل دیگر وقتمو واسه خانوادم می ذارم و اقایون تازه فارغ التحصیل میرن واسه اون شغلهای دیگر.
کار ما از بن و ریشه خرابه. واسه وارد شدن تو این شرکت دو تا ازمون دادیم. کی با پارتی اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کدوم پارتی ؟؟؟؟؟؟ شاید تعدادی با پارتی اومده باشن ولی می دونم اکثرا با ازمون داخلی شرکت وارد شدن. حتی دیدم تو این ازمون اونایی که هم آشنا داشتن با کم بودن نمره نتونستن وارد بشن. چی میگین واسه خودتون یک طرفه قضاوت می کنین!!!!
اختلاف میندازین ؟؟؟
قراره عدالت برقرار بشه؟؟؟؟ چه عدالتی قرار بالاتر از عمرم که تو این محیط با کمترین حقوق کاری در این شرکت باشه واسم قراره اجرا بشه؟
بیاین سنگ بندازین و بشینین ما را قضاوت کنین شاید عدالت واسه ما اجرا شد. شاید با این عدالت روند اقتصاد کشور بهتر بشه
الان حقوق یه کارمند ساده بالای 2.5 میلیون تومان می باشد بازنشستگان از 1.8 تا 2.5 حقوق می گیرن. کجا ما داریم 2.5 حقوق می گیریم با خرجهای الان و کرایه خونه و هزار قسط و بدهکاری دیگر. عمرم را بذارم و خواهان حقم نباشم. حالا کار ما مفت خوری شده و همه سازمانها و خود جنابعالی به نحو احسنت راندمان کاری مفیدت از 8 ساعت 5 ساعته. شیفتهای شب و روز باشی و تعطیلی نداشته باشی عید نداشته باشی . مرخصی بخوای بگیری به فکر جانشین باشی مشکلات دیگر از قبیل میدان مغناطیسی قوی و هزاران نویز و خطرات دیگر. حالا ما خواهان حقمان نباشیم .....
"خدایا به من بیاموز قبل از آنکه در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنم کمی با کفش هایش راه بروم... "
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی دراماتیک بود
فیلمنامه نویس خوبی میشی
برو پی استعدادت
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
غارت اموال که فقط فیش های حقوقی نیست، نیروگاههای کشورواتوبوسهای خط واحد را با پول نفت مردم ساختند و بعد به اسم خصوصی سازی تعدادی از آنها را به خودشون واگذار کردند.
سنوات کارگران و پس انداز آنها را تبدیل به سهام کردند و بنام کارگران یک عده بردند و چپاول کردند و نهاد های نظارتی فقط نظاره کردند.
زمان آن رسیده که طبقه اپراتور کارگر برای احقاق حق خود و بیرون کشیدن آن از حلقوم این مدیران از خدا بی خبر را بایستد.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
1
0
غارت اموال که فقط فیش های حقوقی نیست، نیروگاههای کشورواتوبوسهای خط واحد را با پول نفت مردم ساختند و بعد به اسم خصوصی سازی تعدادی از آنها را به خودشون واگذار کردند.
سنوات کارگران و پس انداز آنها را تبدیل به سهام کردند و بنام کارگران یک عده بردند و چپاول کردند و نهاد های نظارتی فقط نظاره کردند.
زمان آن رسیده که طبقه اپراتور کارگر برای احقاق حق خود و بیرون کشیدن آن از حلقوم این مدیران از خدا بی خبر ششم مهررا بایستد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
1
0
سلام شغل شریف اپراتوری لیاقت می خواهد ما داریم مابقی حسادت دارند۰خدا را شکر همه همکاران اتحاد و همبستگی خوبی داریم
تکنسین پیمانی به اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
1
سلام
منم پیمانی هستم با 10 سال سابقه و تو یک پست دور افتاده در برق آذربایجان
دریافتی کل بنده هم به 2300 نمیرسد و همین شرایط سختی کار شما را دارم و نمیدانم از کجا تشخیص دادید که دو برابر حقوق میگیریم و انشاالله کار شما دوستان هم درست بشود اما نه با وارونه جلوه دادن حقیقت و رویا پردازی
همه مشکل اقتصادی داریم و با شرایط مشابه کار میکنیم کارمند دولت همین است

شما میتوانید قانون کارمندی را مطالعه کنید در اینترنت با ضرایب کامل هست و به راحتی محاسبه کنید
رتبه پایه با طبقه 4 چقدر دریافتی دارد و با 95 ساعت اضافه کار بدون حق اولاد
پس جمله خودت را یکبار دیگر مرور کن
"خدایا به من بیاموز قبل از آنکه در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنم کمی با کفش هایش راه بروم... "
جبار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
0
بارها گفتم و بار دگر میگویم
ناشناس کارمند مهندس بیکار همشون یه نفرن
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
0
با سلام

لطفا پیگیری کنین افزایش 65% حقوق پایه رو. چون مصوب وزارت نیرو هست ولی متاسفانه تویه شرکت های توزیع اعمال نشده ولی شرکت های برق منطقه ای از مهرماه دارن حقوق و دریافت میکنن. مگه تفاوتی هست آخه، به توزیع میگن خصوصی به برق منطقه ای میگن دولتی ولی هر دو از یه جا مدیریت میشن و مدیرعاملشون انتخاب میشن.
من خبر ندارم ولی احتمالا خود شرکت توانیر هم این افزایش حقوق و داشته ولی خود شرکت توانیر افزایش حقوق و داشته مصوبه وزارت نیرو رو واسه شرکت های توزیع انجام میده.
لطفا یه خبری پیرامون این موضوع منتشر کنین.
دانشجو ارشد قدرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
0
وای انقد اوضاع بده
ما که داربم درس میخونیم ناامید شدیم
الان یک فوق لیسانس برق در پست فشارقوی اگر بصورت پیمانی جذب بشه حقوق دریافتیش در کل چقدره در یک سال اول؟ منظورم کل دریافتی
اگر نیروی شرکتی باشه چقدره اونوقت؟
بدون تعصب لطفا، برق نیوز راهنمایی کن خواهشا
مدیر پایگاه متاسفانه وضعیت خوبی ندارند و اغلب در بخش خصوصی دریافتی زیر 2 میلیون دارند که به زحمت به بالای دو میلیون می رسد
ولی در بخش دولتی وضعیت بهتره و دریافتی ها معمولا به حدود سه میلیون می رسد
در هر صورت این حقوق و مزایا برای مهندسان برق کمی پائین است
البته وضع بقیه رشته های فنی و مهندسی هم خوب نیست
باز در برق وضعیت کاری کمی بهتر است
الان یک کارشناسی برق فارغ التحصیل دانشگاه های دولتی به اندازه یک تکنسین اتاق عمل هم نمی گیرد
به هر حال در این شرایط توصیه می شود تا جای درست و حسابی استخدام شوید خودتون در پی کسب و کار خصوصی باشید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار