کد خبر: ۱۷۴۸۴
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
در این مقاله یک روش جدید برای تولید انرژی الکتریکی پیشنهاد شده است که به نیروگاه یا موتور برق بدون سوخت خودکفا نامگذاری شده است. مکانیزم این نیروگاه طوری است که بدون نیاز به سوخت و با استفاده از خود برق تولیدی اش می‌تواند از یک وات تا هزار مگاوات برق تولید کند بدون اینکه هیچ گونه سوختی در آن مصرف شود یا محدودیتی در تولید آن وجود داشته باشد. اختراعی بحث برانگیز که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.
به گزارش برق نیوز: حسین غنمی که چندسالی است با طرح ژنراتور بدون سوخت خود در اخبار داخلی و حتی خارجی خبرساز شده است همچنان اصرار دارد نکته کلیدی و واقعیت اختراع خود را افشا نکند و معلوم نیست بالاخره کی قرار است از این اختراع که در صورت واقعیت انقلابی در جهان ایجاد خواهد کرد رونمایی شود.

بعد از گذشت چندین سال بالاخره در یک کنفرانس داخلی مقاله ای از وی منتشر شده است که به جزئیات بیشتری از اختراع جنجالی وی می پردازد. تاکنون فقط به مصاحبه های تلویزیونی بسنده کرده و با اینکه ادعا می کند که گواهی ثبت اختراع دارد ولی با این وجود به شدت از دادن اطلاعات بیشتر پرهیز می کند.

در این مقاله همچنان تاکید شده است که این نیروگاه نمونه ساخته شده خارجی ندارد و به دلایل امنیتی حاضرند کلیدهای اصلی تکنولوژی بدست آمده را فقط در حضور اساتید و متخصصان امر اثبات علمی و عملی نمایند.

برق نیوز نیز قبلا اخبار متعددی در این خصوص منتشر کرده است. تاکنون در ایران حداقل پنج نفر ادعا کرده اند به چنین تکنولوژی ای دست یافته اند و همگی هم نمونه های آزمایشگاهی آنرا ساخته اند. افراد متعددی هم با برق نیوز تماس گرفته و در این خصوص اظهار آمادگی برای سرمایه گذاری و یا آشنایی با این افراد را داشته اند.

نکته قابل تامل در همه این افراد این است که همگی عنوان می کنند حاضر نیستند عملکرد و نحوه تولید برق بدون سوخت را منتشر کنند.

به گزارش برق نیوز: منتقدان بسیاری این اختراعات را ناشی از عدم درک درست از قوانین فیزیکی و علمی می دانند و بر این باورند چنین چیزی عملا غیرممکن است و اگر هم وجود داشته باشد برای توان های پایین و با محدویت تولید در بازه زمانی کمی قابل اجرا است که حتی با هزینه بالاتری تولید برق صورت می گیرد.

غنمی در مقاله خود به توضیحات کاملتری در این خصوص می پردازد.

برای خرید و دانلود فوری این فایل روی زیر لینک کلیک نمایید:

انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دکترای مهندسی برق
|
Netherlands
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
4
7
چنین ادعایی اصل بقای انرژی را زیر سوال می برد و لذا غیر ممکن است. بنده هم با جدیت با این سخن که "کسانی که چنین ادعایی ندارند درک صحیحی از قوانین فیزیک ندارند" موافقم.
پاسخ ها
افشین س
| Iran (Islamic Republic of)
دکتر سلام !
فکر کنم اون سخن رو اشتباه نوشتی
درستش اینه :
کسانی که چنین ادعایی دارند ، درک صحیحی از قوانین فیزیک ندارند

موفق باشی دکتر جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اصلا بیایید فرض کنیم که ادعای این آقا درسته و تئوری این اختراع بی نقص هست. الان تئوری اثبات شده سفر در زمان، و ذراتی که باعث ایجاد "ضد جاذبه" میشوند هم موجود هست و کسی هم پنهان نکرده و در حال حاضر در اروپا در حال آزمایش هست در طرح هایی مثل برخورد دهنده هادرونی. منظورم این هست که شما اگه اختراعت هم درست هست، به جایی نمیرسی، چون هم مخفی کردیش و هم امکانات توسعه و آزمایش آنرا نداری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این اختراع یک چند برابر کننده توان به کمک چرخ طیار است و کاملا امکان پذیر می باشد.
علی اکبر قاسم زاده
| Iran (Islamic Republic of)
سلام بله درست میفرمایید ولی تاریخ میگه نیکلا تسلا این کار رو با استفاده از امواج کیهانی انجام داده و این امواج کیهانی چیزیه که هنوز کسی درک صحیحی ازش نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
4
8
بی خیال اینا دیگه کی هستن
فقط تو ایران از اینها می بینیم. طرف هم همه رو سر کار گذاشته برای خودش شهرتی دست و پا کرده
هر وقت هم میگن خوب بیا طرحت رو بگو یا بساز میگه امنیت نیست و پول ندارم و...
ملت ما هم احمق شدن افتادن دنبال این پدیده ها و فکر میکنن معجزه کرده
جمع کنید این فیلم و شو بازی ها را
اگر چیزی دارید که رو کنید وگرنه بگم بگم راه نندازید. یعنی طرف با این همه مصاحبه و خبر و مقاله و ثبت اختراع و ... هنوز میگه طرحم رو کپی می کنند!!!!
حتما توقع داری در یک مراسم جهانی از این طرحت رونمایی بشه. برو خودتی ...
دکترای مهندسی مکانیک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
4
10
ادعا کاملا غلط و بی اعتبار است که ناشی از علم پایین است یا با هدف کسب شهرت یا ثروت عنوان شده
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of)
سلام
توی کشور ما متأسفانه هر کسی یه مدرک کاغذی دستش میدن خیال می کنه خداست ، و دیگه کسی ازش نمی پرسه تو که این مدرک رو داری آیا خدا وکیلی نظری ، ابتکاری ، نوآوری ، اختراعی ، فن آوری یا خلاقیتی از خودت داری که حالا همه رو دروغگو می دونی .
یا همش نشستی نظریه ها و فرمولهای ترجمه ای این طرف و اون طرف و توی ذهنت ذخیره کردی و توی آخر ترمهای دانشگاه واحد پاس کردی و خیال می کنی دانشمندی .

دوست عزیز ، عالم و دانشمند واقعی کسی که علوم موجود روز رو به خوبی بفهمه و یاد بگیره ، بعدش از لابلای اون علوم مفاهیم و نتایج جدید و تازه ای رو استخراج کنه .
حالا خداییش چند درصد از فارق التحصیلان مراکز آموزش عالی ما از خودشون حرفی برای گفتن دارن ؟!؟!؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
وحید شما اول یاد بگیر بنویسی فارغ التحصیل نه فارق التحصیل. دوما شما مطمئن باش تمامی تجهیزات ساخت بشر از قوانین و فرمولهایی که شما بی اهمیت می دونید نشأت گرفته. هر تجهیزی قبل از ساخت باید در یک محیط شبیه سازی که با قوانین فیزیکی و ریاضی طراحی شده، شبیه سازی بشود. رو هوا که نمیشه چیزی ساخت یا ادعایی کرد. ثبت اختراع هم تأیید کننده درستی یک موضوعی نیست بلکه فقط یک کار ثبتی است و تمام. دیگه بیشتر از این حوصله توضیح دادن ندارم.
وحید
| Iran (Islamic Republic of)
سلام
دوست ناشناس من ، در قضایای علم و تکنولوژی املای نوشته نشده غلط نداره .
تا زمانی که ما یاد نگیریم دستامونو به زانوی خودمون تکیه بدیم و بلند شیم ، همین آشه و همین کاسه و باید لقمه های علمی جویده شده شرق و غرب و استفاده کنیم ، که تازه اونم بگیر و نگیر داره . یه وقت می گن می دیم ، بعد می گن نمی دیم ، یا می گن به درد شما نمی خوره ، شما که نفت دارین !
بعد می گن امروز حالمون خوب نیست برین فردا بیاین . این خفت و خواری تا کی؟!

شما بگو ؟؟؟؟
شاه غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
3
5
سلام بر همه اساتید

من مقاله استاد رو خواندم به جان شما تا الان مقاله به این بی محتوایی نخوانده بودم. جدا" ویراستار این کنفرانس آدم بی سوادی بوده که این مقاله خام و غیر علمی رو تایید کرده. اینکه نشد مقاله، 4 تا فرمول در سطح مبتدی رو بیاری توضیح بدی بعدش هم هیچی راجع به عملکرد ننویسی. اما این دستاورد بزرگی برای ماست که توانستیم استاد را با فیزیک پایه آشنا کنیم و دیگه شاهد لرزیدن دانشمندان در گورشان نباشیم
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
2
5
تا زمانی که سوخت فسیلی هست ابر قدرتها و سهامداران این صنعت اجازه نخواهند داد که این مباحث حتی مطرح بشه چون به ضرر منافعشونه و گرنه یک زمانی هم بود که هرکس میگفت زمین گرد است و میچرخد میگفتند کافر شده و دیوانست . باید دید این ادعا میتونه کارگر باشه یانه بعد نظر داد .از کجا معلوم نظریه های نیوتن یه جایی اشتباه نبوده باشه . هیچ میدونید نیوتن خودش چند تا نظریه رو رد کرد تا به این قوانین دست پیدا کرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
2
7
تست این تئوری ایشون خیلی راحت با اندازه گیری توان در ورودی و خروجی قابل انجامه. نمیدونم چرا ایشون به جای ارائه مستندات خود بر این مبنا (علمی) به روشن کردن لامپ و تئوری چرخ دنده و اینها می پردازه؟ مثلا همه فیلمهاشون بر مبنای روشن کردن لامپ و تعداد اونهاست!
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
3
2
سلام‏ ‏اختراع‏ ‏دکتر‏ ‏کاملأ‏ ‏درسته‏ ‏صبر‏ ‏کنید‏ ‏و‏‏ ‏صبر‏ ‏بوقتش‏ ‏خواهید‏ ‏فهمید.
پاسخ ها
جارچی
| Iran (Islamic Republic of)
زارت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
2
درخیلی از موارد دانشمندان بزرگ هم اشتباه کرده اند و جهت علم تغییر کرده بابت این دوست مخترع هم بگم اگه اختراعی داری لااقل به صورت تصویری حداقل نشون بده چون هیچ چیزی تو دنیا غیر ممکن نیست ضمنا زیاد هم به پول فکر نکن به فکر خدمت به بشریت باش این بزرگترین ثروت برای یک انسان کامله من ازت حمایت میکنم زود به بشریت خدمت کن
تقی
|
Japan
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
2
3
این موضوعات جنبه روانشناسی داره و فقط در جهان سوم و آفریقا اتفاق میفته.شما اگه فلسفه علم آگاه باشید میدونید چرا همچین چیزی غیر ممکنه(بدون این که نیاز باشه ادعا را بدونید)..معجزه هم همچین تاریخی داره...
هادی
|
Japan
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
2
3
من مقاله رو خوندم فقط این به ذهنم رسید:لطفا از صدور مدرک مهندسی توسط دانشگاه آزاد و پیام نور....خودداری فرمایید...
حسین
|
Japan
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
1
4
بنده خدا بازده بالای 100 درصد که نداریم،گیریم اون موتور یازده 70 درصد داشته باشه و ژنراتور هم 70درصد(سقف سقفو گفتم)بازده مجموعه میشه 49 درصد،یعنی بیش از 50 درصد تلفات داریم اون وقت تو میگی بدون سوخت....
خدا یه ...بتو بده یه پولی به ما...
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
2
2
مزخرف محض
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
سلام دوستان من یه طرحی دارم که میتونم یک خودرو بدون سوخت و باتری البته برقی رو ارائه بدم اگه کسی مایله میتونه با من در تماس باشه
پاسخ ها
عبا س زاده
| Iran (Islamic Republic of)
Sale of power plant without fuel and without environmental pollution
قانع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
2
1
دوست ما نه تنها قانون بقا انرژی نیوتن بلکه خط بطلان بر رابطه مشهور انیشتن E=1/2 mc^2 زده اند. تمامی مفاهیم فیزیک از اصطکاک و راندمان و قانون دوم و سوم ترمودینامیک را به تنهایی در زباله دانی تاریخ ریخته اند. راه ایشان همان راه بسیارانی است که در عرصه های دیگر هم چنین بداهه نوازی می فرمایند. خداوند ما را ...کند.
ناصر رفیعی
|
Kazakhstan
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
1
1
سلام جناب دکتر یا مهندس.
اولا قطعا کار شما و گروهتان قابل ستایش هست که ایده ای که خیلی ها نمیتوانند باور کنند را در باکس مشکی ( بلک باکس) پیاده کردید. خدمت شما عرض کنم بهتر آنست که این جعبه رو باز کنی و تکنولوژی که استفاده کردید البته برخلاف تبلیغات وسیعتان , زیاد پیچیده نیست را به دوستان نشان دهید. و اما جهت آگاهی دوستان این کار متاسفانه یا خوشبختانه قابل انجام هست و آن استفاده از چرخ طیار و پسماند انرژی در آن در هنگام گردش یا همان اینرسی می باشد که علاقمندم در صورت امکان جناب دکتر غنمی خود, آن را توضیح بدهند. البته میتوانید با سرمایه اندک شروع به تولید دستگاههای خانگی بکنید البته پس از کسب استاندارد ایمنی جهت تجهیزات و لوازم خانگی و پس از آن به تولید صنعتی آن روی بیاورید. با سپاس از همه ی دوستان که صبر کردند و مطلب بنده رو خواندند. از جناب دکتر خواهش میکنم که هرچه زودتر اختراعشان را عملیاتی بکنند و به تولید برسانند که شاید کسی زودتر اینکار را در جایی انجام داد. اساس اینکار در استفاده از چرخ طیار و چرخ دنده هاست که سرعت دوران الکتروموتور را به سه برابر جهت استفاده در ژنراتور(مولد) برسانند و پس از تثبیت سرعت و تولید برق توسط مولد , یک سوم به مصرف موتور الکتریکی جهت ادامه و الباقی جهت مصارف دیگر به مصرف برسد
ناصر
|
Kazakhstan
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
1
0
دوستان, سلام و درودی دوباره.
به دو تا فیلم زیر نگاه و توجه کنید. یکی از فرق های مهمشان اینست که بلک باکسی در کار نیست.
و دیگر فرقها و شباهت ها را خودتان پیدا کنید
مدیر پایگاه امکان انتشار لینک های تبلیغاتی نیست
ناصر
|
Kazakhstan
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
0
1
در صورت تمایل هر کسی بخواهد لینک فیلم دستگاه مشابه این دستگاه را بدون بلک باکس ببیندبه من ایمیل بزند تا لینک را بفرستم
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا فیلم اگه دارید وات ساپ کنید
مهدی لطیفی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
0
2
سلام
این اختراع کاملا درسته ولی یک نکته خیلی مهم،این اختراع حدود سال 89 توسط یه جوان در یکی از روستا های رشت به صورت آزمایشگاهی ساخته شده ولی متاسفانه ثبت اختراع نشد و به هیچ عنوانم از طرف مسئولین ارزشی براش قائل نشدن.کارکرد این دستگاهم بسیار سادست. عزیزان در برق نیوز اگر تمایل دارند به آدرس بنده ایمیل بزنن و یا با شماره 09396309... تماس بگیرند تا حضوراً این جوون واختراعا تش رو با شما آشنا کنم.البته ایشون اختراع دیگری هم در صنعت برق دارن که مربوط میشه به توربین های بادی که علیرغم پیگیری های بسیار ،بالاخص از وزارت نیرو و سانا هیچ گونه همکاری باهاشون نشد امیدوارم این اختراعشم به سرنوشت نیروگاه برق بدون سوخت دچار نشه.
پاسخ ها
خسرو
| Iran (Islamic Republic of)
آقای لطیفی اگه میشه شماره تون را برام اس ام اس کنید مرسی
مصطفا هادیان
|
United States of America
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
0
0
در مورد نظر برق بدون سوخت. شاید حرف ایشون درست باشه و من به عقیده ی ایشون احترام میذارم ولی باید بیاد وسط میدون. وگرنه منم بروسلی هستم!!!!

من خودم یک سیستم ضد سرقت درست کردم و میخام بفروشم و نظیرش هم هیچ جا ندیدم . این سیستم مشابه داره ولی هیچکدومش مثل این ساده (از نظر علمی) و پیچیده از لحاظ نصب نیست. یکی از مزایای این سیستم اینه که که وقتی سوئیچ خودرو را در منزل جا گذاشتید نگران نباشید هیچکس خودرو را نمیتواند ببرد و یکی دیگه از مزایای این سیستم اینه که هنگام خفت گیری فقط کافیه فقط ماشینو خاموش کنید و هیچکار دیگری انجام ندهید. ماشین روشن نمیشود. و خیلی کارهای دیگه . این سیستم حداقل 20 مدل رو ماشین نصب میشه و در نصب 500 هزار خودرو هم با هم فرق میکنه. جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. این سیستم رو من 500 ملیون میفروشم به همراه آموزش کامل در مدلهای متنوع . و خودم 5 تا رو ماشین هم نصب میکنم. شماره ی تماس 0912...1579
جواد خسروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
0
0
سلام .به همه دوستان .من طرحی رو اماده کردم که دنیا رو متحول میکنه.این طرح برق مغناطیسی هست.نه تو ایران شباهتش هست .نه درخارج از ایران.وهنوز دارم تحقیق میکنم درباره این طرح که یه موقع مغز متفکری مثل من نساخته باشه.امید وارم که موفق بشم وباعث افتخار برا کشورم بشم .این حرفام شعار نیست که زدم.انشاالله که بعد از نمونه ازمایشگایی سربلند وپیروز بشم.دعاکنید برام....متشکرم
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
0
1
ما یک تیم تحقیقاتی هستیم و خودرویی ساختیم که با انرژی اتلاف شده از گرمای بدن راننده حرکت میکنه و نیاز به سوخت هم نداره، بخاطر این ارائه نکردیم که دوست نداریم بنام خارجی ها ثبت بشه تو ایران هم امنیت نداریم و امکانات توسعه تولید هم فراهم نیست
پویا
|
United States of America
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
0
این مورد تناقض داره با قانون دوم ترمودینامیک .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
متاسفانه این دوستمون متوجه مفهوم مومنتوم نبوده و فکر کرده اختراعی کرده.
ی ک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
مقاله اش منو کشت در حد سوم راهنمایی هم نبود :))))))
مهدی شریف نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
چه سوتی گنده ای. یعنی این میشه جوک سال. من که میگم اینا تو محاسبه توان برق ورودی که سه فاز هست (380 ولت که تو فیلم مشخصه) اشتباه کردن. واسه همین توان خروجی حدود سه برابر در اومده.
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
0
هر کسی نظری داده - بنظر من شدنیه .فکر کنم ماجرا به موتور و مدرا اینورتر برگرده- خروجی ژنراتوری که اول با برق استارت خورده و روشن شده را با یک مدار اینورتر به 3فاز تبدیل کرده و خروجی آن را به یک موتور 3فاز ( BLDC با آهنربای دائمی ) که با یک سوم توان همان کار را انجام میده وصل میکنن - بعد برق استارتر را قطع میکنن و خود ژنراتور برق موتور 3فاز را تامین میکنه- حالا میشه از 2/3 مازاد برق تولیدی استفاده مجزا و مستقل نمود.
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
0
0
هر کسی نظری داده - بنظر من شدنیه .فکر کنم ماجرا به موتور و مدرا اینورتر برگرده- خروجی ژنراتوری که اول با برق استارت خورده و روشن شده را با یک مدار اینورتر به 3فاز تبدیل کرده و خروجی آن را به یک موتور 3فاز ( BLDC با آهنربای دائمی ) که با یک سوم توان همان کار را انجام میده وصل میکنن - بعد برق استارتر را قطع میکنن و خود ژنراتور برق موتور 3فاز را تامین میکنه- حالا میشه از 2/3 مازاد برق تولیدی استفاده مجزا و مستقل نمود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
2
0
اگر انسانها در مورد چیزی که ازش اطلاعی نداشتند سکوت میکردند دنیا جای خیلی ساکتی میشد. چرا وقتی از یه چیزی اطلاع کافی ندارین فقط میاین و تفکرات کوتاه بینانه و سطح پایینه خودتونو جار میزنین؟
م باستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
1
باسلام
من بیست سال است در این موارد تحقیق میکنم واین حرفها واقعا شدنی است.فقط نودوهشت درصد دستگاههاراثبت اختراع کرده اند.اگر به مورد جدیدی رسیدیدحتما استعلام
وثبت اختراع کنیدبایدبدانیدکه اساس دستگاههای خودگردان یک ایده ایرانی است.
ali
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
1
حرف استاد من تایید میکنم.همه چیز درسه پیشنهاد من به استاد با من تماس بگیره
مهدی حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
0
به نظر من هم این انرژی از هیچ به وجوداومده میتونه تمام معادلات قدرت در جهان وهمچنین روابط بین انسانها رو تغیر بنیادین بده ! وترس این مهندس از افشای اون به نظر عقلانی میاد .ازاین نوع موتور تو اپارات زیاد فیلم هست .من هم اولش باورم نمیشد
نمیدونم بااین بیت سعدی ؛ نابرده رنج گنج میسر نمیشود ......٬ چیکار کنم
حسن امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
0
سلام.نظرات همه چه مثبت وچه منفی محترم.چیزی که درباره اون مینویسم یک خیال نیست،مخفی کاری هم نشده.درتاریخ 28/10/1378 باشماره ثبت اختراع 56410 دراداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی ایران به نام حسن امیری به ثبت رسیده.بماند که برای اثبات این طرح به دانشمندان مختلف چه حرفهایی که شنیدم ودست آخر بعد از مراجعه به ارگانها و نهاد ها و دانشگاه ها وپارک های علمی و فن آوری برای تاییدیه علمی گذرم به دانشگاه صنعتی شریف تهران افتاد کهتوسط ی مثلا دکتری که بعدا از اون بیشتر خواهی شنید مورد دستبرد قرار گرفت ودر هفته پزوهش 16 و17 آذر سال 1378 در نمایشگاه داخل دانشگاه شریف در گروه سازه های دریایی ،کاری را که گواهی ثبت اختراع به نام من داشت به نمایش گداشته شد واسمی از من برده نشد.بماند،چون بزودی این دعوا را از طریق مراجع قضایی پی گیری خواهم کرد.شما میتوانید با سرچ تبدیل نیروی پتانسیل جاذبه گرانش به نیروی حرکتی موتور بدون سوخت در یک کلیپ 24 دقیقه ای چگونگی عملکرد نمونه آزمایشی این دستگاه را باتوضیح کامل ببینید.این دستگاه نیاز به مبلغ کمی جهت ساخت نمونه صنعتی دارد و کاملا علمی واثبات شده و مزایای بسیار زیادی نسبت به دیگر گونه های انرزی های پاک و فسیلی و اتمی داردویک انرژی دایمی است.حالا حمایت که چه عرض کنم...مرا به خیر تو امیدی نیست ، شر مرسان
نخبه کوچک
|
United States of America
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
من طرح آزمایشگاهی این دستگاه رو ساختم و طرح اصلیش رو هم دارم و عملا انجام دادم وجواب گرفتم اما من نه شهرت میخوام و نه نخبه بودن فقط منو ساپورت کنن تا بتونم به کشورم خدمت کنم .
پاسخ ها
عیسی
| Iran (Islamic Republic of)
من حرفت را می شنوم در عمل می توانی بسم الله من سرمایه گذاری می کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بارکالله
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0
1
من تا امروز فکر میکردمرفقط به ذهن خودم رسیده این اختراع ولی امیدمو از دست دادم الان دیدم قبلا یکی اختراع کرده
کسایی که میگن عملی نیست کاملا در اشتباهن فقط کافی مقدار کمی در مورد برق اطلاعات داشته باشین میبینین که با هزینه ی اندک قابل اجراست
سالم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
1
سلام10سال پیش برادربزرگ من یک دستگاه تولیدانرژی برق اختراع کردوبه دلایل زیادازافشاکردن آن خودداری کرده ودرحال حاظربایک تاجرعراقی قراردادساخت وتولیددستگاه روبستند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
1
باسلام
هیچ دلیلی وجود ندارد که حتما مطالبی که مطرح میشود دورغ یا غیر ممکن است ما در ایران عادت کردیم چشممان به خارجیها باشد درست مثل این هست که خارجیها معجزه میکنن وما هم همیشه باید مبهوت این معجزات باشیم موضوع خیلی ساده است توی ایران امنیت اطلاعات وجود ندارد وثبت اختراع در ایران به اندازه سر سوزنی برای حفظ اطلاعات اختراع اهمیت قائل نمی شوند بطور مثال وقتی اظهار نامه اختراعی را ارسال بکنی وتا اندازهایی شباهت اسمی با اختراع دیگری داشته باشد اداره مالکیت صنعتی اختراع ثبت شده ای را که شباهت اسمی دارد در اختیار کسی که نام طرح یا محصولش در اظهار نامه اعلامی قرار میدهد خوب در این صورت باید متوجه باشیم که اطلاعات براحتی لو میرود واینکه توایران تمام سازمانه وشرکتها طرحها را سعی میکنند بدون هزینه بدست بیاورند وهیچ سازمانی نیست که حمایت بکند وبسیاری مسائل دیگر که در این مجال نمیکنجد این را کسی میکوید که بالغ بر 21 سال از عمرش را در زمینه تولید انرژی پاک وبهینه سازی مصرف انرژی در صنایع پر مصرف مانند فولاد گذاشته است بطور مثال توربین باد محور افقی طراحی ونمونه سازی کردم ومورد آزمایش قرار دادم که توان خروجی آن حدود3 برابر توربینهای خوب من ساختم وتست کردم وعلل علمی آنرا میدان چندین سال مطالعه وتحقیق صورت گرفته چند جا طی 2تا3 مراجعه کردم طرح را میخواستند بدون هزینه وخودم را بچشم دشمن میدیدند خوب تمام چیزهای جدیدی که خلق شده قبلا نبوده ویک کسی پیدا شده بوجود آورده چرا وقتی تو ایران این اتفاق میفته همه دنبال مال اینن که مفت بدست بیارن تفاوت خارج با این همه پیشرفت در این است که هرچی سر جای خودش هست وصداقت ودرستکاری اگر 100% نه که در حد قابل قبول وجود حال برق نیوز شما میتوانید بگوئید چرا اینجا برخلاف اینهمه شعار اینقدر آشفته بازار هست
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of)
درود بر شما انسان با صداقت

دقیقاً همینطور است که می گویید . من یک سیستم کلاچ جدید خودرو که جایگزین دیسک و صفحه معمولی می شود اختراع کردم که 18 امتیاز قطعه ای و ساختاری و 12 امتیاز استراتژیک و عملکردی دارد . اما حالا کارم به جایی رسیده که 2 سال است مرا معطل ثبت نهایی آن کرده اند . چون ایرن خودرو گفته ما نمی خواهیم این را بسازیم ،پس تایید هم نمی کنیم . حالا در اداره مالکیت صنعتی و ثبت اختراعات مرا به کمیسیون ماده 170 ارجاع داده اند و .... خدا آخر و عاقبت ما را در این سیستم اداری فاسد ،غیر دلسوز ،کوته نظر و مفت خور به خیر کند . آمین یا رب العالمین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
1
0
بد نیست بدونید ufo ها یا همان موجودات فضایی که هر چندی به زمین سر میزنن و وجودشون به اثبات رسیده .به فن آوری انرژی رایگان دست پیدا کردن شاید ۱۰۰ سال دیگه همه چیز برامون روشن بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
1
0
سلام ودرودبرخوانندگان محترم وعزیزان برق نیوز
میشود به جای سوختهای فسیلی وبه جهت بحران اب ومدیریت مصرف اب در نیروگاههای سیکل ترکیبی از انرژی خورشیدی وبرق تولید شده برای راه اندازی نیروگاههااسفاده کرد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
0
موتوری که این بنده خدا ادعای ساخت اون رو داره بیشتر شبیه به یه موتور بر پایه جاذبه س وگرنه امکان دیگه ای وجود نداره که بشه برقی تولید کرد بدون تغییر ماده یا تبدیل انرژی
این آقا یه شیاد بیشتر نیست
فقط شاید موتپری که ابداع کرده ترکیبی از چند روش مختلف برای تبدیل جاذبه زمین به برق باشه که اونم بعید میدونم ده برابری انرژی درش صحیح باشه
کافیه یه سرچ در مورد چرخ گرانشی داشته باشید تا منظورم رو بفهمید
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
من‌نظرم‌اینه‌این‌افرادی‌که‌ادعا‌میکنند‌‌،بنده‌فرضو‌بر‌درست‌بودن‌ادعاشون‌میزارم،پیشنهاد‌میکنم‌در‌مرحله‌اول‌این‌طرحو‌به‌خارجیها‌بفروشند‌و‌چنین‌میلیون‌و‌یا‌میلیارد‌دلاری‌به‌جیب‌بزنن‌و‌برن‌راحت‌زندگی‌کنن‌و‌‌اینقدر‌دنبال‌خدمت‌به‌وطن‌‌نباشند،اگه‌این‌امکان‌براشون‌فراهم‌نیست،یه‌نمونه‌برای‌خودشون‌بسازن‌و‌ازش‌استفاده‌کنن‌‌کافیه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
0
با سلام
من فکر میکنم اختراع دوست عزیز مان با استفاده از آهنربا های هم نام که همدیگر را دفع میکنند باشد به این صورت که روتور ژنراتور از قطب مثلا مثبت و قطب های استاتور مثبت باشد و اگر روتور در یک جهت به حرکت در آید قطب های هم نام همدیگر را دفع میکنند و باعث چرخش روتور شده و تولید برق میکند البته در حد نمونه آزمایش گاهی و با استفاده ار آهن ربای غیر برقی امکان پذیر است ولی به صورت صنعتی و در قدرت های بالا که باید از آهنربای برقی استفاده شود نیاز به آزمایش دارد که آیا مقرون به صرفه میباشد و یا عملی است؟
مهدی
|
Germany
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
1
0
سلام با احترام به نظرات دوستان
عرض می کنم که این موضع کاملا اشتباه نیست شاید دقیقا چیزی که ادعا شده نباشه اما همچین چیزی غیر ممکن هم نیس
چرا که بنده هم هشت سال پیش این ابداع رو انجام دادم البته موتوری ک من طراحی کردم متفاوت تر از اینه اما بدون هیچ نیروی خارجی کار می کنه و در سیکلش بعد راه اندازی علاوه بر پاسخگویی به توان اولیه حرکت خودش نیروی مازاد هم تولید میشه اما
مسیله ای که هست اینه که دولت هایی که با نفت سرو کار دارند و یا اقتصاد نفتی دارند زیاد موافق این قضیه نیسن چیزی که بعد سال ها فهمیدم مخصوصا تو ایران نباید انتظار استقبال از این طرح ها رو داشت
یعقوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
1
0
ما چرا همش به این فکر میکنیم که این کار میشه یا نه یا این بنده خدا درست میگه،مگه برادران رایت چند بار سقوط کردند تا هواپیما بسازند ،من خودم چون کولر ماشین میزان سوخت میبره بالا یه کولر اختراع کردم بدون وصل شدن به موتور کار میکنه هیچ انرژی نمیخاد انرژی خودشو از بدنه ماشین بدونه تاثیر رو ماشین میگیره.
جبرئیل قربانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
سلام وعرض ادب خدمت شما دوست فرهیخته وارجمند
گروهی رابنام(گروه تولیدانرژی بدون سوخت) راه اندازی کرده ام،جهت نزدیک شدن یارسیدن به فرآیند تولیدانرژی کاملارایگان (free energy)،برای بهره مندی همه انسانهادرهرجای این عالم،بدون توجه به هرنوع مرزبندی سیاسی وزبانی ونژادی ودینی وکشوری .
درهمین رابطه ازخردادماه سال94،به لحاظ سهولت برقراری ارتباط،درشبکه تلگرام،فعالت مون روآغازکردیم که اعضای آن متشکل ازمخترعین این راستاازسراسرکشور،دکترومهندسین برق،الکترونیک،مکانیک،مکانیک سیالات،مکاترونیک،کامپیوتروسایررشته های علمی وتمامی علاقه مندان(free energy) به مبحث تولیدانرژی رایگان یاموتورهای بی نیازبه سوخت می باشندکه به عناوین مختلف دراین مقوله فعالیت های تجربی یا نظری داشته ویادارند.
مابه دنبال ساخت دستگاه مولدانرژیی هستیم که بدون نیازبه هرنوع سوختی وخارج ازروشهای مرسوم تولیدانرژی در جهان،همچون(فسیلی،بادی،خورشیدی،آبی،اتمی،بیوماس،زمین گرمایی،سیکل ترکیبی و...)بتواندمارافقط به تولیدانرژی رایگان رهنمون کند .
ازمشخصات مهم و اصلی این دستگاه ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :
1- عدم نیاز به هرنوع سوخت فسیلی یا انرژی بادی ، آبی ، خورشیدی ، اتمی و . . .
2- حجم بسیار کوچک دستگاه
3- قابلیت خودشارژی و دارای انرژی مازاد
4- قابلیت نصب بر روی هروسیله نیازمند به انرژی ( اتومبیل و تمام وسایل متحرک زمینی و دریایی وهوایی و فضایی، کلیه لوازم خانگی وبرقی، دستگاه های کارگاهی و صنعتی و . . . )
5- امکان بهره برداری ازدستگاه درهرشرایط آب وهوایی و جوی اعم از( اعماق زمین ، درون آب ، بالای جو ، هوای مرطوب یا خشک و بیابانی و . . .)
6- قابلیت ارتقاء و بالا بردن سطح راندمان
7- قیمت ارزان و تهیه و نصب آسان
8- نیاز بسیار اندک به تعمیرو نگهداری
9- دارای کمترین آلایندگی برای محیط زیست و کاربران
10- عدم داشتن هرگونه محدودیت در مقایسه با سایر روشهای مرسوم و مشهور و موجود در سطح دنیا
برای تحقق این تفکرعلمی وجهانی ودرجهت طراحی ونمونه سازی وتولیدوبازارسازی وبازاریابی این مولدهای انرژی و گسترش آن درمقیاس عمومی،دربین همه مردم دنیا،اعم از(فقیروغنی،شهری وروستایی)نیازبه همدلی وهمفکری وهمکاری وتبادل اطلاعات باسایردانشمندان وصنعتگران وعلاقه مندان وفعالان این مقوله علمی،درسراسرجهان داریم.
دست شمارابرای دریافت هرگونه پیشنهادوراهنمایی وهمکاری،جهت عملیاتی کردن طرح هاوایده هاوهمچنین مدیریت انسانی و علمی این جریان حساس ومهم علمی،به گرمی می فشاریم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۵
0
1
با سلام خدمت تمام دوستان به نظر من این طرح جواب میده فقط مشکل ما اینه که به خودمون ایمان نداریم همش به فکر این هستیم که فن آوری رو از خارج وارد کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
1
0
با سلام دوستان این دستگاه واقعا درست شده و تست شده این دستگاه از میدان مغناتیسی زمین استفاده میکنه انگار تمام برق ک ب زمین میرسه ذخیده میشه زمین باتریشه
بنده خودم موتوری ک بدون هیچ انرژی کار کنه طراحی کردم برا تبتش پنجاه میلیون میخاد تولیدشم ازمایشگاهیش صدمیلیون از کجا بیارم
farsad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
1
0
دوستان ،پیامبر فرمودن إمَّعَة نباشید. إمَّعَة به کسی میگن که چیزی رو بدون دلیل رد و یا قبول کنه .
بالتازار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
جناب دکتر غنمی شما کارتون عالیه
به حسودان کوته فکر که اسم خودشونو میذارن تحسیل کرده توجه نکن و با تمام قدرت ادامه بده
در ضمن قبل از شروع به ساخت دستگاهت تمام سوابق نیوتن و انشتین و ادیسون رو بسوزون و نابود کن تا حداقل روحشون از این اختراع شما در آسایش باشه و به این شعار پایبند باش
ما می توانیم...
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
1
احتمالا منظور ایشان برای طرح این اختراع گرفتن یه وام کلان در دوره احمدی نژاد بوده
علمی
|
France
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
واقعا مسخره است من خودم تحصیلات زیادندارم وفقط دیپلم ریاضی قدیمم وخیلی راحت ادعاهای کذب اینجورافراد ردمیشه درشگفتم از مردمی که هیچ اگاهی علمی ندارن ونظرمیدن این طرحها فقط دریک سیستم بسته که هیچ تبادل امواجی یاگرمایی یاتابشی بابیرون نداره اونم بابازدهی ۱۰۰درصد که چنین ماشینی فقط روی کاغذه ، ممکنه اون فیلمایی که شما تویوتیوب دیدین هممون دیدیم بعضیشون تقلبه مثل میدان الکترومغناطیسی که ازدیدشمامخفیه یاهم توشروع یکم برق میده چون برای گردوندنش انرژی صرف شده واگه فیلموادامه میدادن توقفشو میدیدین واقعا عجب ساده لوحهایی داریم
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
البته من منکر ساخت چنین دستگاههایی که اولین بار هاسکارای(bhaskara) هندی حدود 800 سال پیش مطرح کرده نیستم. این مطالب مختص ایران نیست. به خاطر تقاضاهای زیاد تو آمریکا، جالبه که اداره ثبت اختراع آمریکا فقط در مورد ثبت اختراع موتورهای خودگردان این قانون رو داره:باید نمونه ای که کار بکنه داشته باشه.
به نظر شخصی من انرژی نه تولید ونه از بین میره فقط از شکلی به شکل دیگه در میاد. حالا این که چنین دستگاههایی ساخته میشه به خاطر انرژی موجود کهکشانی یا انرژی ذخیره شده در مواد هستش. یعنی علم خیلی پیچیده تر از اونیه که فکرشو بکنیم. شاید چند صد سال دیگه به سوادمون بخندن.
saber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
سلام شرکت طراحان جوان مدت 2 سال در گیر طراحی این پروژه هست مشکل سرمایه ساخت هم نداریم از دوستانی که تمایل به همکاری دارند هم دعوت بع همکاری میکنیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
سلام.خب بالاخره چی شد ..تونستن در داخل این طرح اجراش کنن؟لطفا خبری تهیه کنید...
محمدرضا صادقی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
من که حدود 20 ساله دنبال تولید برق رایگانم و تا حالا هیچ معجزه ای نشده . تمام ادعاهای تو فضاهای مجازی را هم آزمایش کردم . همشون چرنده .
مطمءنم آخرش یه روزی میسازمش . شایدم یکی دیگه .....
به هر حال هیچ چیزی تو این دنیا دست نیافتنی نیست .
میلاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
0
0
آقا وقتی بنده خدا بهر علتی پروژش رو ارائه نکرده واسه چی همه آشفته میشید اگه قرار بود همه بتونن هر چیزی رو امکان سنجی کنن اونوقت همه مخترع میشدن!
جواد سندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
0
0
باسلام،خواستم باطلاع علاقه مندان تولید برق بدون سوخت و طرفداران حفظ محیط زیست برسانم چند روش در یکی دوسال اخیرا توسط مردم بااندکی آشنایی در الکتریسیته و برق در سراسر دنیااتفاق افتاده،که فیلمهای همه در سایت فیلتر شده یوتیوب برایگان موجوده،کافیه عنوان how make free energy power جستجو کنید.بنده صدها موردش را دیده ام.مورد بالا احتمالا موتور مغناطیسی میباشد،که روتور و هم بالشتکهای آن از آهنرباهای مجزا و با ترتیب پیچشی در روی آرمیچر تعبیه شده و با یک استارت دستی یا برقی شروع بکار میکنه،حتی در جهت عکس هم کار میکنه بسیار سبک و گشتاور بالائی داره،بیشتر در کشور پاکستان و هند و روسیه ساخته میشه.یه مدل دیگه که در سطح بالای توان اختراع شده ترکیبی از( ژنراتور برق با توانهای یک تا صد کیلو وات و چرخ لنگر و موتوربرق) در کشورهای ایتالیا،روسیه بلوک شرق،عراق و آفریقائی ساخته شده که استارت اولیه آن توسط برقه،بعد از رسیدن مجموعه به دور مورد نظر ارتباط تغذیه آن قطع و بشکل سلفی اقدام به تولید برق میکند،موفق باشید
Hoshang
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
خودت میگی هیچ، کسی از هیچ چه چیزی نتوانسته بدست بیاورد. پس مزخرفه. در این کائنات خداوند همه چیزش حسابه. از چیزی به چیزی بله. ولی هیچ یعنی صفر یعنی خالی یعنی نبود. آنوقت چطور ممکنه. واقعا شما. ملت را چی فرض کردید؟
فاروق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
0
سلام ادعا نيست من جوان٢٣ساله قادر به ساخت موتوربرق تك فاز بدون سوخت هستم
حسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
سلام من تراشکارهستم یک موتورساختم که بدون مصرف سوخت فسیلی کارمیکنه ولی نه باهیچی انرژی زاییده نمیشه فقط ازحالتی به حالتی درمیاید ومن کاملا باقوانین اولیه فیزیک اشناهستم وبدون اشنایی بااین قوانین اصلانمیشه کاری کردونتیجه درست گرفت البته عجوبه نیستم ولی عمرموصرف این کارکردم .
دادور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
درود بر شما دوستان من خیلی وقته دنبال اجرایی کردن این طرحم و الان هم موفق شدم یه نیروگاه کوچک خانگی که هیچ سوختی نیاز نداره و در هر جایی قابل استفادست درست کنم نمونه ازمایشگاهی من ۲ کیلووات هست که در هر مکانی قابل استفادست و تا امروز علنیش نکردم دنبال سرمایه گذارم
یک کارگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
مهندس شما در مورد همچی توضیح دادین جز تلفات ایده شما تا وقتی قابل اجراست ک تلفات نباشه یا ب قول معروف برید تو کره ماه این آزمایشتونو انجام بدین همین آزمایش شمارو من تو دوران مدرسه انجام دادم ولی ب علت وجود تلفات بعد یکم کار کردن متوقف میشود
لطفا قبل از ارائه مطالب یکم فکر کنید
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
سلام
دستگاهی ساختم ک دقیقا کار دستگاه مهندس غنمی رو میکنه با این تفاوت ک میتونه چند برابر ن ۳ برابر برق رو تحویل بده، البته دائم کار نمیکنه
ک دارم کارهای ثبتش رو انجام میدم ب مرحله داوری رسیده ،بدون اینکه ببینن کارو رد کردند میپرسم چرا میگن نمیشه میگم مریض ک نیستم عمر و هزینم و هدر بدم حتی اجازه اینکه دستگاهی ک ساختم رو هم نمیدن
خب چرا؟؟؟
چندتا گله دارم از دوستان چرا بدون شنیدن حرفهای طرف مقابل موضع میگیرین چرا بدون دیدن شواهد و مدارک کاری رو رد میکنین
انیشتن و تمام دانشمندان انسان هستند و اونها قوانینی رو وضع کردند ک در زمان خودشون باورش برای عده زیادی سخت بود اونها انسانند و انسان ممکن الخطاست
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز سلام .
شما فکر میکنید که طرف های مقابل شما که قراره داوری کنند ، از روی نادانی اینکارها را می کنند ؟ خیر اینطور نیست ، بلکه کاملا آگاهانه و بخاطر خطر منافع شان مانع عزیزانی مثل شما می شوند .
توصیه میکنم بگردید افراد سالم مثل خودتان پیدا کنید و طی یک قرارداد منصفانه برد برد ، طرح تان را تجاری کنید .
اگر تمایل داشتید با بنده تماس بگیرید تا با هم آشنا بشویم و شرایط را بررسی کنیم .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
مسئله ساده است، امکان چنین چیزی وجود ندارد. قانون بقای ماده و انرژی رو نقض میکنه.
اساسا این ادعا از نظر علمی رد شده است. شما باید پیوستگی انرژی را درک کنین، این حلقه بسته است به تعبیر دیگه هر موجودیتی در عالم به یک پیوند انرژی یا ماده نیاز داره یعنی اگر ماده است ممکنه قبلش یک ماده ی دیگه بوده که تبدیل شده یا قبلش انرژی بوده که به ماده ی کنونی تبدیل شده و بعدی هم به همین صورت. شما نمیتونین این چرخه رو بشکنید و یک حلقه ی خارجی به اون اضافه کنین چون اون وقت شما برایند رو از صفر بیشتر کردین.
این موضوع خیلی ساده است. که شما نمیتونین به مجموع انرژی و ماده ی دنیا چیزی اضافه کنین.
شاه غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
0
اولا که این اختراع یه اسباب بازیه و طرف همه رو سر کار گذاشته داره به همه میخنده. دوما" برای استاتید ادیتور اولین کنفرانس نوآوری در صنعت برق متاسف هستم که چنین مقاله بی محتوایی که در آن ضعیف ترین اصول مقاله نویسی هم رعایت نشده رو پذیرش دادند و چاپ کردند. این مقاله منو بیشتر به یاد روزنامه دیواری های زمان مدرسه راهنماییم انداخت. ( دوست عزیز خوشبختانه برای درمان خود شیفتگی نیازی به قوانین فیزیک نیست و فقط کافیه به روانپزشک مراجعه کنید)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
با سلام به همه دوستان اگر همچین دستگاه یا وسیله ای وجود داشت یا حتی 7درصد هم احتمال تکامل داشت الان ژاپن اختراع میکرد دروغ میگن من به شخصه تا الان 11نمونه خودم با هزینه شخصی امتحان کردم جواب نداد
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
بنام خدا این قضیه کاملا صحت داره برااثباتشم حاضرم بحرشخصو ارگانی اثبات این اعدعا رو داشته باشم قضه اینه خودمن توسن نوجونی نمونه کوچیک وعمللیشو ساختم امابخاطر فقرو درخفاکارکردنم فقط پیش خودم دفن شد درضمن بنده نه دکترا دارم نه مهندسی بیشترازدیپلم نقشه کشی وضیعت مالیم نذاشت ادمه بدم البته اینجورکارا به ذهن خلاق وپیگیراحتیاج داره که شاید منم داشتم هرمهندس برقی که اعدعا میکنه ازنظرقانون فیزیکی امکانش نیست برا اثباتش برخلاف همین فرد مدعی که فکرمیکنه قبلا کس دیگه این فکربذهنش نرسیده فکرمیکنه میتونه ازش پول دراره من یکی حاضرم جلوی عموم مردم وعلاقه مندان اثبات کنم که عین حقیقته
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
1
امکان نداره فقط همین
ا
پاسخ ها
عیسی
| Iran (Islamic Republic of)
می شنوم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
0
0
این اختراع اول به ذهن من رسیده بود و کاملا حقیقت داره تا اومدم درستش کنم دیدم کار از کار گذشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
در قانون دوم ترمودینامیک پنهانه. بر اساس قانون دوم ترمودینامیک به بیان کلوین – پلانک: «هیچ فرآیندی که تنها نتیجه‌ی اون جذب گرما از یک منبع و تبدیل همه‌ی این گرما به کار باشه، امکان پذیر نیست.»* برای قانون دوم بیان‌های مختلفی وجود داره که البته همگی هم‌ارز هستند. یکی از زیباترین و جهان‌شمول‌ترین این بیان‌ها بر اساس انتروپی هست. انتروپی کمیتی هست که در مکانیک آماری به عنوان معیاری از بی‌نظمی اجزای یک سیستم تعریف میشه. قانون دوم به بیان انتروپی به این صورت هست: مقدار انتروپی یک سیستم بسته هرگز کاهش پیدا نمی‌کنه. به همین دلیل قانون دوم ترمودینامیک رو معمولاً به عنوان «اصل کاهش‌ناپذیری انتروپی» می‌شناسیم. این اصل همچنین بیان میکنه که بازده مفید هیچ ماشینی نمی‌تونه ۱ باشه. یعنی همیشه مقداری از انرژی در فرآیند تبدیل به کار، تلف میشه و به صورت گرما به محیط منتقل میشه. بنابر این درتمام فرآیندهای طبیعی موجود در جهان، انتروپی کل جهان همواره افزایش پیدا می‌کنه و جهان مدام به سمت بی‌نظمی بیشتر پیش میره.


شاید عنوان نوع دیگری از ماشین‌های حرکت دائم رو هم شنیده باشید که گاهی به ماشین حرکت دائم از نوع سوم موسوم هست. باید خاطرنشان کرد که این نوع، مستقل از دو نوع بالا نیست و اون ماشینیه که همه‌ی انرژی اولیه رو صرف یک حرکت همیشگی می‌کنه و کار مفیدی انجام نمیده. اما بر اساس اون چیزی که در بالا گفته شد طبق قانون دوم، بازده هیچ ماشینی به ۱ نمی‌رسه. بنابر این چنین ماشینی رو نمی‌شه ساخت و نوعی ماشین ایده‌آل به حساب میاد.


به طور خلاصه، باید عنوان کنیم که به طور کلی دو نوع ماشین کار دائم قابل تصور هست که به دلیل اینکه هردو نوع، ناقض قوانین بنیادی طبیعت هست، هیچ وقت نمی‌تونن ساخته بشن. ماشین کار دائم از نوع اول ناقض قانون اول ترمودینامیک یا اصل پایستگی انرژی و نوع دوم ناقض قانون دوم ترمودینامیک یا اصل کاهش‌ناپذیری انتروپی هست.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
0
آمریکا کل قدمتش 250 ساله.از نظر تکنولوژی اول،علمی اول،ملتشم از اینور اونور رفتن اکثرا مهاجر،چرا بهترین مهدسین و دانشمندان ایرانی مملکت خودمونو ول میکنن میرن انگار این دولت مردان ما نمیخان بیخیال 1500 سال پیش بشن.هرروز هرسال به جای اینکه به جلو نگاهی بندازیم،ببینیم اوضا و ضعیت بهترکنیم ،فقط نگاهمون به گذشته است ،غربی ها فلان دارو فلان دستاورد به دست میارن ما داریم میزنیم تو سرمون آخ چرا فلانی مرد،چرا اینطور مرد،نباید اینطور میکشتن، چون اون مرد پس منم به عشق که دارم میرنم توسرم.بابا بست نیست،بهترین دانشمندان ایرانی مهندسین نخبه تو همین سازمان ناسا دارن خدمت میکنن ،چه کسی بدش میاد به وطنش و سرزمینش که ریشه از خاکش بیرون زده خدمت کنه،مریض نیستن که واسه کشوردیگری خدمت کنن،اونا اختراع میکنن و ثبت جهانی و تولید ثروت مملکتشون مردمشون نتیجه که بخاطرش زحمت کشیدن .حالا ما میخایم با مهندسی معکوس که اونم مثل اصلشم رمین تا خدا فرقشه درست گنیم،حالا حالا ما باید رفتن این دانشمندو مهندس وبقول امروزیا فرار مغزها باشیم.پس یه موقع جای دیدید یا شنیدید فلان دستگاه فلان کارو انجام میده نگید نمیشه ،حقه بازی، میخاد اسم درکنه همین آدما کنم میخان اسم در کنن میرن اونور آب ثبت و تولیدو به موفقیت میرسه.ما اینجا میشینیم،این دروغه. یکی میگه راسته،مشگل از ریشه ست باید ریشه را ترمیم کرد
ابوذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
0
0
آقا این اختراع رو قبلا هم کشور های دیگه کرده بودند راستش من فیلمش رو تو یوتیوب هم دیدم شما هم میتونید با ی سرچ ساده در یوتیوب با عنوان( تولید برق رایگان با استفاده از دو ژنراتور) به فیلمش دسترسی پیدا کنید ولی من نمیدونم چقد احتمال داره واقعیت داشته باشه ولی به نظر که واقعی میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
1
0
مردم از خنده
آقا تو این مقاله که کلا ادعای خودشونو هی نقض کردن! بعدش اومده میگه با اینکه تو همه این روابط ادعای ما مشکل داره ولی تو هیدرولیک ما تونستیم این کار رو انجام بدیم!
منم میگم با این که سیب وقتی از درخت کنده میشه میوفته زمین ولی من یک درخت کاشتم سیباش کنده میشن میرن هوا فقط میترسم نشونش بدم بدزدنش!
سحر حکمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
سلام اگه واقعا نظراتشان درست است چقدر پول پرستند چرا زودتر نظریه علمیشان رانمیگویند تا مریضی در اثر الودگی هوا ازبین برود
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
من خودم به این فکر بودم یکی از طرح هام هم با حرکت آهن ربا ها بود که قطب های منفی آهن ربا ها و مثبتشونهمدیگرو دفع کننو از حرکتشون بشه برق گرفت اما بعد از یه بار حرکتی که بشه ازش برق گرفت وامیایستن.
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
2
سلام مهندس خوب جلو رفتید اما هنوز خیلی عقبید ببخشید این طرح شما چندین سال میگذرد که نه تولیید شده نه الایندگی را کم کرده با اجازه شما من طرحی به نام alst alcoدرست کردم که اماده هست از ۱۰ کیلو وات تا ۲۰۰۰۰۰ هزار مگاوات برق تولید میکنه اگر اطلاعات خواستید در خدمتم بدون الایندگی ومصرف سوخت بسیار سریع وبسیار کم هزینه و با ابعاد کمتر از نیروگا ههای موجود و۰۰۰۰۰۰۰۰
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
0
ملتا ...خل فرض گرفته
پاسخ ها
شهریا عباس زاده
| Iran (Islamic Republic of)
فروش نیروگاههای برق نامحدود بدون هیچگونه سوخت جایگزین برای نیروگاههای فسیلی هسته ای و سیکل ترکیبی موسوم به alset allaco
عیسی
| Iran (Islamic Republic of)
بزنک
محمد
|
India
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
0
0
اخیرا در پاکشتان با موتور برقی و ژنراتور و چرخ طیار یا فلایویل مولد برق ac درت کرده اند که دستگاه هایی ماند دریل و سنگ فرز ا بکار می اندازد در یو تیوب سرچ کنید Free Energy Generator
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
0
0
15 سال است که چنین ادعاهایی مطرح شده هیچ کدام عملا ساخته نشده تنها فیلم های چند دقیقه ای از یک جعبه که چند لامپ را روشن می کند و یا چند تقدیر نامه بدون سند ....منتشر شده است . امثال اقای غنمی و دیگران در این سالها هیچ تاییدیه علمی از مراکز علمی و دانشگاهی کسب نکرده اند و حتی نتوانستند ادعا کنند برق منزل خودشان را تامین کرده اند!!! اصولا چنین ادعاهایی موجب نا امیدی و ابروبری از پژوهشگران و مخترعان پرتلاش کشورمان می شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار