کد خبر: ۳۱۲۷۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو امروز طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که مسئولیت تبدیل وضعیت اپراتور‌های پست فشار قوی بر عهده سازمان امور استخدامی کشور است این موضوع با واکنش شورای اپراتوری پست‌های فشار قوی همراه بود و جوابیه‌ای را به هیئت تحریریه برق نیوز فرستاد.
به گزارش برق نیوز، متن جوابیه از قرار زیر است : 
بسمه تعالی

در راستای نظرات سرکارخانم ببران راجب به تعیین تکلیف شاغلین پست‌های برق که آن را در زمره وظایف سازمان امور استخدامی دانسته اند. چند نکته قابل تامل است.

همانگونه که می دانیم سازمان امور استخدامی مرجع بالادستی کلیه وزارت خانه‌ها و دستگا‌های اجرای راجب به نحوه جذب و ساماندهی منابع انسانی می باشد. حال با توجه به این نکته، شایان ذکر است قریب به یکسال جلساتی ما بین کمیسیون اجتماعی و کارشناسان سازمان امور استخدامی و معاونت‌های انرژی و منابع انسانی وزارت نیرو و شورای اپراتوری برگزار شد و ماحصل این جلسات این بود که شاغلین پست‌های برق در زمره مشاغل حاکمیتی و با نوع قرارداد کارگری ایم هستند؛ و طی تفاهماتی که بین اعضای کارگروه فوق الذکر برگزار شد مقرر گردید ذینفعان در زمره مشاغل کارگری ماده ۱۲۴ قانون خدمات کشوری قرار گیرند و در همین راستا ابلاغیه ایی به تاریخ ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ به شماره ۱۱۴۹۵۸۷ خطاب به معاونت محترم تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو توسط معاونت سرمایه انسانی سازمان امور استخدامی ارسال شد؛ و وزیر نیرو وقت نیز جناب آقای مهندس چیت چیان پیرو ابلاغیه فوق، بخشنامه ایی به شماره ۹۶/۱۹۴۱۳/۵۰/۱۰۰ به تاریخ ۱۷/۰۳/۱۹۶ راجب به تبدیل وضعیت شاغلین پست‌های برق به گارگر دایم را به سمت مدیریت محترم توانیر جناب آقای مهندس کردی ارسال نموده و به توانیر ضرب العجل سه ماه داد تا ابلاغیه سازمان امور استخدامی راجع به تبدیل وضعیت نامبردگان را اجرا نماید.

حال با گذشت قریب به یکسال معاونت منابع انسانی وزارت نیرو و توانیر از اجرای‌ ابلاغیه سازمان امور استخدامی و بخشنامه وزیر وقت، به دلایل نامعلوم سرباز می زند؛ و در این جا چند سوال به ذهن می رسد.

۱) این ابلاغیه با حضور منابع انسانی وزارت نیرو توسط سازمان امور استخدامی تنظیم تهیه شده است. چطور می شود که هنگام تنظیم ابلاغیه که به نوعی پیشنهاد وزارت نیرو نیز بوده قابلیت اجرایی داشت، ولی بعد از صدور ابلاغیه و بخشنامه وزیر قابلیت اجرایی خود را از دست داده؟

۲) همانگونه که بر همگان واضح و مبرهن است هیچ وزیر و حتی مدیری بدون بازخورد نظر کارشناسان مربوطه هیچگونه بخشنامه و یا دستوری را اعلام نمی دارد. حال باوجود اینکه پیش نویس بخشنامه فوق الذکر وزیر وقت به دست کارشناسان خبره حوزه منابع انسانی وزارت نیرو تهیه و تنظیم شده و وزیر با مشورت معاونت منابع انسانی آنرا امضا و به توانیر ابلاغ کرده. چطور می شود که همان منابع انسانی انرا غیر اجرایی می داند.

حال سوال این است سرکار خانم ببران ایا با این وجود باز مسولیت تبدیل وضعیت ذینفعان بر عهده سازمان اداری استخدامی می باشد با وجود موافقت با تبدیل وضعیت نامبردگان در ابلاغیه فوق الذکر؟

شورای اپراتوری پست‌های فشار قوی برق کشور
انتشار یافته: ۹۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
امین ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
3
0
درود و احسنت بر شورای عزیز و هوشیار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من توصیه می کنم بین خود این اپراتورها یک آزمون ساده برگزار کنید و از مطالب فنی و بهره برداری هم آزمون بگیرید هر کس مثلا از 70 بیشتر شد را تبدیل وضعیت کنند. اینها دنبال کار مفت و تبدیل وضعیت بی دغدغه هستند. نباید اینها جای نخبه های صنعت برق را بگیرند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
2
0
سلام...
احسنت برشورای اپراتوری
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
3
0
ما که می دونیم خانم ببران جیره خوار وزارت هستش.
آخه بگو خانم محترم،، مجوز سازمان استخدامی رو ندیدی؟؟؟
دستور وزیر وقت و ندیدی؟؟؟
هر چند میدونم خودتون و ب ندیدن میزنی
وجدانم خوب چیزیه والا
اپراتورشرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
2
0
عجب پاسخ کوبنده ای شورای اپراتوری به مسول روابط عمومی وزارت نیرو دادن. احسن ومرحبا به شما شیرمردان شورای اپراتوری سراسر کشور
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
1
0
اینا هی میخوان وقت کشی کنن توپو شوت میکنن تو زمین دیگری ولی کور خوندن ما باتمام قوا جلوش وامیستیم تا حقمون روبگیریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
2
0
خدا جا حق نشسته انشالله ستمکاران در دنیا و اخرت حساب پس خواهند داد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
2
0
مثل اینکه خانم روابط عمومی تازه تشریف آووردن به این سیستم و اشراف به موضوع ندارن. زیاد نباید از ایشون انتظار داشت. نمیدونن که اپراتور پست یعنی خط مقدم برق کشور. نمیدونم شیفت دادن زیر ولتاژ فشار قوی یعنی چی. حتما هم نمیدونن که کار از سازمان مدیریت و این داستانها خیلی وقته گذشته و الان نوبت وزارت محترم نیرو هستش که عدالت اسلامی رو برای قشری از مردم مسلمان ایران اجرا بکنه.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
1
0
خانم ببران باید بابت صحبتی که کردند از بهربرداران عذر خواهی کنند و مستندات مجوز سازمان امور استخدامی رو مرور کنند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
خانم ببران باچه مستنداتی صحبت کردن
بهره بردار7
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
1
0
باتشکر از برق نیوز بخاطر چاپ موضوع
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
1
0
درود بر همکاران بزرگوارمون در شورای اپراتوری پستهای فشار قوی برق کشور،آرزوی پیروزی و سلامتی دارم برای شما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
1
0
انشاا... با حضور حداکثری در تجمع پاسخ کوبنده ای به اونایی که سرراه ما سنگ میندازند خواهیم داد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
1
0
درود بر اپراتورهای خط شکن برق ایران
و تشکر فراوان از شورای محترم اپراتوری برق کشور بخاطر جوابیه محکم و قانونی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این جوابیه کجاش محکم بود. ما که میدونیم پشت پرده این داستان ها چیه
این نونی که با حق خوری بدست بیاید حلال نیست از ما گفتن بود
اپراتور قرارداد نامعین نامشخص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
درود بر شورای اپراتوری متاسفانه مسئولین وزارت نیرو سالها به قشر اپراتور و خانواده آنها که یکی از مهمترین ارکان رساندن برق مطمئن به مصرف کننده و کل کشور هستند ستم کردند و چون خودشان در رفاه کامل هستند برایشان مهم نیست در این سالها چه بلایی بر سر ما آمده و حالا هم چون دیدن بچه ها برای گرفتن حقشان کوتاه نمی آیند دارن فرافکنی میکنن
قدیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
خدا جای حق نشسته, ان شا الله به لطف حق مشکل ما هم حل میشه.
درود بر شورای اپراتوری با غیرت
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
درود بر شورای اپراتوری و تک تک سربازان گم نام امام زمان در صنعت برق ایران اسلامی
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
تاکی میخوایید جلوی این بیقانونی ها کوتاه بیایید وابلاغیه رسمی وزیر رونادیده بگیریدمگه میشه وزیری 4سال باشه دستوری بده وبعد که رفت اون حکم الکی به امان خدا واگذاشته بشه پس بفرمایید قوانیین ما باید هر4سال هی عوض بشن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
درود بر شورا عزیز
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
دم شورا گرم
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
احسنت به شورای اپراتوری
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
درود بر اپراتورهای برق
مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
این خانم یا از کشور دیگه ای اومده یا اینکه خودش زده به اون راه. همه حرف ما هم اینه که مسئولین وزارت نیرو دارن کارشکنی میکنن درصورتیکه مجوز قانونی تبدیل وضعيت صادر شده
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
مورچه گان را چو بُوَد اتفاق
شیر ژیان را بدرانند پوست.
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
باسلام خدمت اعضای محترم شورا.
این خانم وبقيه دقیقا میدونن دارن چکار میکنند... اتلاف وقت....
روی صحبتم با اعضاي شوراست. میخوان با وقت کشی به سناریو پاک کردن صورت مسأله یعنی واگذاری پستهای فوق توزیع بصورت کلید در دست به پیمانکار وحجمی کردن ما رو انجام بدن که با وجود مجوز تبدیل وضعيت طفره میرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
قولو لا اله الا الله تفلحو
اپراتور كار مشخص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
سلام
كلا سخنان خانم ببران پر ار تناقص هست. سیاست دولت همان دستور تبدیل وضعیتی هست که سازمان اداری استخدامی که مسول سیاست گذاری حوزه نیروی انسانی دولت هست داده است.پس عملا سیاست دولت عین مجوز تبدیل وضعیتی هست که در بالا از طرف سازمان استخدامی که وزارت نیرو داده شده است و در ادامه وزیر سابق جناب چیت چیان کاملا بدون ابهام بخشنامه تبدیل وضعیت را برای اجرا به توانیر ابلاغ کرده است. الان عملا صحبتهای خانم ببران کاملا با چیزی که واقعیت دارد در تضاد هست.و انگار ایشان میخواهند با این صحبتها جلوی گریه کودکی را با قصه گوبی خود بگیرد.
دم شورا گرم بابت پاسخش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خان ببران به درستی این صحبت را کردند. کارمند دولتی یعنی هزینه بیشتر و راندمان پایین تر
خداوکیلی اگر همون کسایی که الان دولتی هستند در پست های برق را هم خصوصی کنند سیستم بهتر نمی چرخد؟
کارمند دولتی یعنی دنبال رفاهیات بیشتر یعنی کم کار کردن یعنی هزار و یک بهانه اوردن برای از زیر کار در رفتن
وزارت نیرو با تبدیل وضعیت این اپراتورها بزرگترین خیانت را به وزارت نیرو و مملکت خواهد کرد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
سلام
باید تاسف خورد که چنین مدیرانی در سطح عالی رتبه یک وزارتخانه مهمی اونم وزارت نیرو هست که هیچ اطلاعی از چنین مسئله مهمی نداره و همینطوری اظهار نظر میکند امیدوارم اینقدر شهامت داشته باشد و اشتباه خودش را اعتراف کند.و مسولان وازرت نیرو به این راحتی ازخواسته به حق این قشر زحمت کش و خدمت گذار عبور نکند.
یاحق
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
خانم ببران و وزارتخانه دیگه خجالت بکشید از این فریبکاری و دروغگویی اپراتورهای پست های برق قشر تحصیل کرده وزارتخانه هستن فریب شما رو دیگر نمیخورند
Masoud
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
خانم روابط عمومی، شما از این حرفهای خنده دار نزنی هم، ما عنوان شمارو قبول داریما ...
ولی ترو قرآن به هر قیمتی نیا از این حرفهای کذب و عوام فریب بگو
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
عالی بود این جوابیه، کامل و بی نقص
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
اجازه ندهیم انسانیت در ما بمیرد ....مرگ انسانیت مرگ خوبیهاست:
*امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است .تزویر با لباس دیانت و تقوا به میدان می آید . تزویر سکه ای دو روست که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است .عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ، ابلیسش !

و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین !
یا ایها الذین آمنوا ، آمِنوا !

به شما قول می دهم چنانچه با همان نیت روزهای نخستین قیام شمشیر بزنید ، پیروزید و بر دشمن مزور غلبه می کنید .در میان شما احیانا هستند کسانیکه قصد تسلیم دارند . من بیعتم را از ایشان بر می دارم و اتمام حجت می کنم که تزویر به شما امان می دهد تا مقاومتتان را بشکنید . پس از غلبه شک نکنید گردنتان را خواهد شکست !

 
Javad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
دم بچه های شورا گرم..نه خانوم ببران نه آقای مهاجری نه هیچکس دیگه با این حرفا نمیتونه مانع گرفتن حق ما بشه
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
سلام اقای مهاجری و امثال این اقا مخالف ما هستن نفرین خانواده چهارهزار اپراتور پست پشت سر خودش و خانواده هرکسی خواهد بود که میخواد حق ما رو ضایع کنه ان شاالله ۹ اردیبهشت جواب کوبنده ای به باقیمانده های دوستان ... توی وزارت نیرو خواهیم داد
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
با عرض سلام و احترام و تشکر از اینکه خبر این قشر مظلوم رو منتشر کردید از شما خواستاریم تا خبر تجمع نهم اردیبهشت رو هم پوشش بدین و یک تشکر ویژه از شورای اپراتوری بابت پاسخشون به این خانم ...
مجدا از همکاران زحمتکش پایگاه برق نیوز کمال تشکر و امتنان رو داریم
از طرف جمعی ار اپراتورهای برق سراسرکشور
کارگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
ضمن تشکر از نمایندگان برحق و زحمتکش قشر مظلوم اپراتورهای کشور. امیدوارم روزی برسه کلیه نهادهای دولتی و بخصوص وزارت نیرو عاری از هر نوع منافع طلبی شخصی و باندی باشه و بدنبال احیا حق و حقوق پرسنل زحمتکش خودشون باشند.
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
سلام و عرض ادب و تشکر از برق نیوز بخاطر درج مشکلات و پیگیر بودن.
انشااله روز 9 اردیبهشت با تجمع عظیم این مافیای کارشکن و مال مردم خور مخالف با تبدیل وضعیت مون رو سر جاش مینشونیم.و حق خودمون و خانوادمون رو میگیریم.
از همه اپراتورهای محترم عاجزانه درخواست شرکت در این تجمع باشکوه جلوی وزارتخونه رو دارم.
زیر سایه رهبری و پایبند به ارزشهای جمهوری اسلامی تا آخرین نفس با تبعیض و نا عدالتی مبارزه میکنیم.
از زحمات همکاران زحمتکش و پرتلاشمون در شورای محترم اپراتوری کمال تشکر و قدردانی را داریم.خدا قوت دلاوران
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
1
سلام
واقعا جای تاسف داره که در یک اداره همکاران با یک کار یکسان در کنار هم چهار نوع حقوق متفاوت دریافت بکنند و جالب تر اینکه حقوق من که ۱۵ سال بصورت قراردادی دارم کار میکنم کمتر از کسی هست که یکسال رسمی شده این هم از شاهکارای وزارت خونه هست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
از حقت دفاع کن ولی دروغ نگو
من 10 سال سابقه دارم پیمانی هم هستم دریافتیم با 100 ساعت اضافه کار 3300 هست
خود وزارت خونه هم میدونه اینطوره به نماینده ها هم نشان دادند که این حرف کذبه
به جای دروغ با مستندات برو جلو
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
سلام واقعا با داشتن 15 سال سابقه نباید به یک ثبات شغلی برسیم سرکار خانم ببران خودت رو بزار به جای این قشر مظلوم بخدا چوب خدا صدا نداره اگه مرهم نیستی لااقل سنگ اندازی نکن خداوند ناظر بر اعمال و رفتار ماست انشا ا خداوند نیت هر کس رو به خودش و خانوادش برگردونه امین یا رب العالمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
لازم به ذکر است که میگویند خانم ببران ... میباشند ونمیتوانند به تنهایی نظر بدن ونیاز که ما اپراتورها عقلشو کامل کنیم براش ایشون بداند که ما دنبال حقمان هستیم وولکن نیستیم
arman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
با تشکر از همکاران شوار و برق نیوز وعرض خداقوت.
متاسفانه با دیدن نظرات کارشناسانه اکثریت مسئولین نظام میتوان به علت عدم پیشرفت کشور ومشکلات موجود پی برد.واقعا انتخاب اینگونه افراد به عنوان مسئول جای تاسف است.
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
سام به همکارا گرامی،درود به شرفتون هکارای شورا جواب قاطعی به ایشون دادید،تشکر
اپراتور پست63
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
جالب اینجاست که وزیر با کلی آگهی و آزمون و شفاهی و مصاحبه ایشون رو انتخاب کردند ایشون نمیتونه یه بخشنامه رو درست و حسابی از وزارت خونه خودش استعلام بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
روابط عمومی وزارت نیرو بجای اینکه پشتیبان کارکنان وزارت نیرو باشه داره اینجوری باهاشون برخورد می کند. کاش یک نگاهی به روابط عمومی بقیه وزارت خانه ها می انداختند
فقط خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
با تشکر از برق نیوز بابت انتشار این جوابیه امیدوارم که همیشه به مانند این زمان به صورت بیطرفانه به انعکاس اخبار واقعی بپردازید
سرباز وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
آقایان مهاجری و رضایی
با وجود مجوز قانونی چطور میتونید در حق اپراتور ظلم کنید
شما خدا میشناسید؟
مگه تبدیل وضعیت اپراتورها چه ضرری برا شما داره که جلوشو گرفتید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
شیوه دولت تدبیر و امید اینه ... خانم ببران هم از همین قماشه
قرار داد کار معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
با سلام خدمت همکاران عزیز قرارداد کارمعین.
ظلمی که داره سر ماها میاد فقط بر خوده ما کارکنان نیست بلکه بر سر بچه هامون و آینده اونهاست.پس خواسته هامون رو کاملا متین و مودبانه و بدون هیچ گونه دلخوری و حرکات ناشایست و اغتشاشی درخواست خواهیم کرد طوری که رفتار مان شخصیت محبوب و محجوب یک قرار داد کارمعین رو به تجلی بکشاند حرکات ما نشانگر شخصیت ما نیروهای قرارداد کار معین و کل وزارت نیرو هست . پس مراقب باشیم که با رفتارمون فرصت سوء استفاده به دشمنان و مخالفان داخلی و خارجی رو ندهیم . والسلام
نامشخص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
خانم ببران لطفا با سند و مدرک صحبت کنید لطفا
کاکو شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
بی غیرتیه اگه درتجمع یکشنبه حاضر نشده و جواب این سرکارخانم رو ندهیم.
خانه ازپای بست ویران است
تارخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
تشریفات دروغین انتخاب مسیولین روابط عمومی که از ناحیه رپابط عمومی پرشین فولاد آب میخورد را همگان در یاد دارند.
بررسی های میدانی نشان از تمایل اردکانیان وحایری را داشته ولی مهاجری و کرم رضایی مخالف اجرای تبدیل وضع کلیه نیروهای شاغل در وزارتخانه هستند.
بابا کمی کلاه خودمونو قاضی کنیم و از وضعیت راضی نباشین
پس وعده دیدار یکشنبه ساعت نه
این همه لشکر آمده...........به عشق رهبر آمده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
چراغی را که ایزد برفروزد هرآنکس پف کند ریشش بسوزد

یار شیفتی من با من وهمراه منی
چوب ارت برسرما بغض من و آه منی
حک شده اسم من وتو روتن این لوح سیاه

خجسته یکشنبه اردیبهشت ۹۷ در یادها خواهد ماند.

خواستن توانستن است ....فقط پاشو همراهی کن

غیرت و جنم داشته باش و بیا.....لااقل به خانواده ات رحم کن ....تا کی وام و بدهکار خواهی ماند

پس با کلاه ایمنی حاضر شو قهرمان

هیچ کی نمیتونه از تو قهرمان بسازه :جز خودت
ناشناس 1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
اکثر آقایان اپراتور قراردادی با بند پ و بدون هیچ ضابطه ای وارد شرکت های برق شدن. بعضی از این دوستان به عنوان باغبان و آبدارچی استخدام شدن و بعد با مدرک دانشگاه آزاد خودشون رو تا اپراتوری بالا کشیدن و جالبه که الان همین ها بیشتر از بقیه ادعا دارن.
بعضیاشون اصلا با رشته برق وارد سیستم نشدن و فقط با گذروندن یک دوره 6 ماهه به عنوان نیروی فنی وارد سیستم شدن
مسئولین محترم نباید بذارن یه عده ای با زور و هوچی گری چیزی که حقشون نیست رو بگیرن و حق یه عده که با زحمت درس خوندن رو پایمال کنن
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
ممنون از سایت خبری برق نیوز...

ان سالله مسولین محترم مشکلات این قشر زحمت کش را حل خواهند کرد چون مشکلات باید در دل خانواده حل بشه تا ان شالله این پرسنل با جدیت بیشتر و با رضایت در بدنه وزارت به همکاری خود ادامه دهند‌.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
ما از شورای اپراتوری همایت میکنیم و با حضور پر شکوه ۲/۹ بهشون نشون میدیم که حق با ماست.
سلطان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
1
مدیران محترم بدانند نشان دادن نرمش در مقابل این گونه تجمعات بدون مجوز و غیر قانونی در واقع ارائه نوعی تشویق به ادامه آن است و اینکه استمرار این گونه از تجمعات علاوه بر احتمال تسری آن به دیگر دستگاههای دولتی قابلیت تبدیل شدن به یک بحران اجتماعی فراگیر را نیز دارد. بنابر این به نظر می رسد که مدارا و نرمش با این دسته از کارکنان قانون شکن کافیست و در صورت حضورشان در تجمع توسط حراست شناسایی و به کمیته انضباطی معرفی شوند.
کارمشخص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
دم شورای اپراتوری گرم جواب محکم وقانونی دادند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
اینباربهتون نشون میدیم با کی طرف هستین یه مشت مفت خور نشستن درراس کارکاروزحمتش مال ماست پولش مال اونهاست
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
1
0
سلام
سلطان چرا اونجات مي سوزه
منافعت بخطر افتاده
سلطان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
1
آقایان محترم که پیوسته دم از عدالت می زنید : آگاه باشید در حال حاضر و با شرایط کنونی جامعه بهترین راه برقراری عدالت در امر استخدام و تبدیل وضعیت فقط برگزاری آزمون فراگیر استخدامی است.
و اگر شما قصد دارید با ایجاد فشار به مسؤلین از طریق تجمع و تحریک افکار عمومی قانون را دور بزنید، خواهشاً من بعد دم از عدالت و مساوات نزنید.
یا تشکر
وطنم پاره تنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
1
0
آقای سلطان که به نظر نمیاد شبان( شعر سلطان و شبان) هم باشی احتمالا یا داری از این راه نون میخوری( باحق خوری دیگران) و یا جز اون دسته از مدیرایی هستی که به فکر زدن یه شرکت تامین نیروی انسانی هستی که یا مدیران رده بالا در ارتباطی انشاله خدا ریشه ظلم و ظالم را بخشکاند در یه پست به 5 نفر با انواع قرار داد 5 نوع حقوق میدهند که عین نا عدالتی است .
با این حرفها هم کسی نمی ترسد به قول شهید بهشتی ظالم و مظلوم هر دو گناهکارند اولی به خاطر ظلمش و دومی بخاطر رفتن زیر بار ظلم
وطنم پاره تنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
1
0
آقای سلطان که به نظر نمیاد شبان( شعر سلطان و شبان) هم باشی احتمالا یا داری از این راه نون میخوری( باحق خوری دیگران) و یا جز اون دسته از مدیرایی هستی که به فکر زدن یه شرکت تامین نیروی انسانی هستی که یا مدیران رده بالا در ارتباطی انشاله خدا ریشه ظلم و ظالم را بخشکاند در یه پست به 5 نفر با انواع قرار داد 5 نوع حقوق میدهند که عین نا عدالتی است .
با این حرفها هم کسی نمی ترسد به قول شهید بهشتی ظالم و مظلوم هر دو گناهکارند اولی به خاطر ظلمش و دومی بخاطر رفتن زیر بار ظلم
من الله توفیق
فرزاد حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
3
با سلام و وقت بخیر خدمت مهندسین!
آقایون چرا نمی خواید واقع گرا باشید و به گذشته ی خودتون نگاه کنید؟
چطوری اپراتور شدین واقعا؟
امتحان و آزمون و مصاحبه و ... که کلا کشک بوده؟
اگه این قضیه رو هم منکر بشیم و بگیم حالا قدیما شرکت ها سازوکار درست حسابی برای استخدام نداشتن؛ حالا چی؟ الان چی؟
همتون میدونین قراره آزمون سراسری بیاد و تعداد استخدامی ها هم زیاده، اگه این قدر به خودتون اعتماد دارین که غیرتی هستین خوب شرکت کنین!!
راحته که الان همتون خداروشکر یا ارشدین یا دکتر!
تو پست هم که وقتتون خالیه و میتونین درسهاتون رو بخونین. یا شایدم کارای مهمتری دارین که باید بهش بپردازین.
در کل نگران صنعت برق نباشید که مدیرهای جدید در راه هستن.
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
2
یه برنامه ریزی برای تجمع بعدی بزارین که بیام تجهیزات پست و رله و حفاظت رو یادتتون بدم.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
1
0
ما شدیم توپ که هرکی از راه میرسه یک لگد میزنه .با وقت کشی که میکنید منو یاد بازی با تیم های عربی می اندازید.بی منطق صحبت کردن عادت وکار همیشگی آنهاست.حالا نوبت بانوان دولتی است که حق کشی کنن
اپراتور کار مشخص پاینده باد
|
United States of America
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
2
با سلام
همکاران محترم متاسفانه با خبر شدیم از همکاران قرارداد معین خودمان که مسوول پست شده اند هم داریم ضربه میبینیم
دو تا از مسوول پست های قرارداد معین تهران جهت خودشیرینی به مدیر اعلام کردن از بالا دستور اومده که تجمع نکنین مگر نه توبیخ میشین و با ایجاد جو منفی قصد دارن هر تلاشی کنن تا همکارا بترسن و شرکت نکنن
جالبه بررسی کردیم و دیدیم از همکاران با سابقه هم هستند و ادعای حق هم میکنن در صورتی که جفتشان دستشون با حراست و بالایی ها یکی است از این نفوذی ها بترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سواد جفتشونم اندازه یه خدماتی نیست
این مارمولک های خوش برخورد و فعلا نشناختین
هر روز تو سعادت آباد میچرخن که خودشونو نشان بدن
همرو میفروشن تا به جایی برسن
خدا رحم کنه به اپراتورهای اون پست ها
اپراتورشرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
1
سلام همکاران این تبدیل وضعیت اپراتور شامل همه نوع قرارداداعم مشخص و شرکتی ... هستش یا فقط شامل قرارداد مشخص هاست ؟
تعمیرات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
مهرداد پس بگو جز تعمیرات پست هستید یادم باشه وقتی میای پست برای تعمیرات و التماس میکنی نیم ساعت زودتر بری خونتون ندارم بری
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
1
باهات موافقم سلطان خان
و بابت نظراتت ممنونم
کلی هم ثواب بردی چون دوستان میان نظرات شمارو می خونن و مجبورا نظر بدن.
همین که فسفر بسوزه خیلی ثواب داره، اونم در حین شیفت!
انشالا این ثواب نصیب ما هم بشه!
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
2
در متن خبر در سه جا از "راجب به" استفاده شده که غلط است و باید "راجع به" باشد. نمره دیکته نویسنده خیلی کمه!
شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
2
این اپراتورا ی فشار قوی با چه مجوزی می خوان تبدیل پبشن مگه خون انان رنگین تره در ضمن ان وقت تکلیف نیروهای شرکتی با 18 سال سابقه در شرکتهای توزیع برق چه میشه؟؟؟؟؟؟
شاه آبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
2
واقعا ظلمه
شرکتی باشی، مدت معین، بعدشم دائم.
جالب اینجاست نه سطح علم ت خوبه، نه خوب بوده و نه خوب خواهد بود.
نه علاقه ایی به این شغل داری، نه داشتی، نه خواهید داشت.
باور کن خدماتی ها سطح سوادشون از بعضی ها بیشتره.
در اون حد که اگه سیستم ثبت آمار ساعتی رو نرم افزاری نمی کردن حالا حالا هم با کامپیوتر بلد نبودن کار کنن.
ادعای رسمی شدن هم دارن!
این همه نخبه از دست امثال شما فرار میکنن.
شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
1
نمیدونم چرا خندم میگیره اسم شورا میاد.
اینا اونان که توی شرکت های هرمی سرگروه بودن.
بساوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
عدم اجرای قانون و بخشنامه وبیان کوچکسازی حجم دولت یعنی واگذاری به پیمانکار ‘’خبرهایی هم از بنگاههای تامین نیرو بصورت حجمی شرکتی درمیان است.
حالا شما اپراتورهای زنجان وقزوین وسمنان و دیگر استانهای نزدیک به تهران چرا اصلا در تجمعات شرکت نمیکنید.
ایول به همکاران کرمانشاه و همدان که همیشه بیشتر از نواحی دیگر حاضر وناظرند.
روز جهانی کاروکارگر را به کلیه همکاران تبریک عرض میکنم و به اطلاع میرسانم که آقایان علیرضا محجوب ونادرقاضیپورو حاجی دلیگانی نمایندگان محبوب مردم شریف تهران وآذربایجان واصفهان با ما وهمپای ما در مراسم یکشنبه شرکت کرده وجویای مطالبات اپراتورها از وزارت نیرو خواهند بود.

یاحسین...
غفور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
1
علیرضا محجوب نماینده تهران:کارگران قرارداد موقت شرکت مخابرات سال گذشته ۳ روز مقابل مجلس تجمع داشتند. هم اکنون پرسنل اپراتورهای برق قرارداد معین هستند و این‌ها مایه نگرانی آنهاست. ما برای صیانت از امنیت شغلی آن‌ها هم در مجلس اقدام کرده‌ایم و امیدواریم همه با ما همراهی کنند، ازجمله وزارت کار. وزیر کار در مراسم میثاق با آرمان‌های امام در آغاز هفته کارگر وعده داد که به مشکلات کارگران در زمینه امنیت شغلی رسیدگی کند و لذا سال ۹۷ شاهد ساماندهی قراردادهای کار خواهیم بود.
علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
1
وزارت نیرو هیچ برنامه ای برای تبدیل وضعیت نداره.
طی پنج سال گذشته در همین مورد نیز اقدام قابل توجهی صورت نگرفته و فقط گفته اند تصمیم داریم...... .
در مجموع وزارت نیرو به دلایل اقتصادی و بهانه ای از استخدام سرباز می زند و نظرشون بر اینه که افراد در سیستم هم راندمان کمتری دارند و هم هزینه بالاتری لذا بهتره توسط بخش خصوصی مدیریت شوند و احتمال واگذاری به پیمانکاربخش خصوصی حجمی خیلی وجود دارد.

همراه شو عزیز که این درد مشترک باید درمان شود.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
1
اکثر این همکارا متاسفانه با استفاده از روابط مشغول به کار شدن. همونطور که می بینیم .


حالا هم خقی برای تبدیل وضعیت شدن ندارید.
همین که از شرکتی به قراردادی تبدیل شدین.
خدا رو شکر کنید

اگرم توان علمی دارید
تو ازمون استخدانی شرکت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
مگه هرکی تجهیزات و رله رو بلده تعمیراتیه!!
یعنی از دید شما یک اپراتور نمیتونه تجهیزات پست و حفاظت رو بلد باشه!!
پس نتیجه میگیریم خودتونم این موضوع روقبول دارین!!
در کل وقتی این سفره براتون پهن شده باید شکر کنین و یه خورده هم تلاش کنین بد نیست.
تلاش در جهت علم اندوزی جهت خدمات بیشتر به مردم.
میلیاردی زیر دستتونه اونم مربوط به یک ملته پس شیفتتون رو خوب تحویل بدید.
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
1
شما ما رو وقت و بی وقت بابت اطلاعات غلط و غیر فنی نکشون پست، زود رفتن پیشکشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
همین کارها رو میکنید که خانم ببران ترجیح میدن سکوت کنند و حرف نزنند
کارمند پیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
2
شما قراردادی ها فقط با هوچی گری می خواید حق بقیه رو ضایع کنید یه جوری از سختی کارتون میگید که انگار بقیه کارمندان برق خبر از کارتون ندارن.
اپراتوری که در زمان مانور باید توی اتاق فرمان باشه چه طور ممکنه بریکر و سی تی کنارش بترکه!؟
اگر کار شیفتی دارید و روز تعطیل سر کار هستید دارید پولش رو میگیرید
اضافه کاری های زیاد و حق شیفت می گیرید
به گذشته خودتون نگاه کنید که چه جور وارد شرکت های برق شدید و چه جوری قراردادی شدید و چه جوری رفاهیات و بقیه مزایای پیمانی ها رو به ناحق گرفتید
جمالي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
1
خط مقدمي كه خواب باشه فاتحه ي پشتيباني خونده اس.
طوري خط مقدم خط مقدم مي كنه كه آدم ياد دفاع مقدس بيافته.
شما يه آژير مياد دست و پاتو گم ميكني!!
از خط مقدم حرف نزن.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
من كل نظرات رو خوندم و موافقم كه آزمون بگيرن بهتره.
البته آزمون سازمان سنجش.
باور كنين تو پست ما كه سه شيفت سه نفره هستيم همه نوع قراردادي وجود داره از بچه هاي شركتي و پيماني و مدت معين و رسمي وجود دارند.
از لحاظ علمي و فني رسمي و مدت معين ها بدترين و پيماني و شركتي بهترين هستن.
رسمي ها كه بنده خداها سني ازشون گذشته و يكي دوساله ديگه بازنشسته ميشن و انتظاري ازشون نيست اما كارمعين ها حداقل بيست و چند سال ديگه مونده از خدمتشون و همه مدرك كارشناسي به بالا دارن، ما به عنوان همكار نميگيم آقا مدار و بررسي بلد باش حداقل تجهيزات و پستت رو بلد باش و درست مانور كن.
شيفت قبل از ما هم هستن، باور كن با ترس و لرز شيفت تحويل ميگيريم ازشون.
پر ادعاترين نفرات و مطالبه گرترين آدم ها هم همينا هستن.
تجربه شده برام كه هركي با بند ... اومده از همه مطالبه گر تره. ماها سختي كشيديم و شايسته اومديم سركار اونم شركتي به مدت چند سال باور كن راضي هستيم. حقوقمون هم از همشون كمتره.
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
1
اينا كارگري دائم يا هر قراردادي كه بشن، شما فكر كردي دست از اعتراض بر ميدارن؟؟
من اينارو ميشناسم اگه با اعتراض امتياز بگيرن و مزشو بچشن ديگه دست از سر دولت ور نميدارن و تازه شروع ميكنن به امتياز و بند هاي مالي گرفتن كه توي فيش شركتي و پيماني و رسمي هستش.
اينا ديگه نميتونن شيفت بدن و همش سرشون توي فيش بقيه س و توي تلگرام و PLC برا هم ارسال مي كنن و اظهار نگراني و تاسف مي كنن.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
دوستای که دائم میگن قرارداد معین ها با پارتی اومدن سرکار میخوام ازشون بپرسم اگه قراردادی ها اینقدر پارتی و رانت داشتن چرا تا حالا با این همه نامه و بخشنامه و ... گره ای از کارشون باز نشده ؟
به افرادی هم میگن آزمون بدید باید بگم کدام آزمون ؟ وزارت نیرو هر چند سال یکبار یک آزمون با ظرفیت محدود برگذار میکنه و اونم 25 % به ایثاراگران تعلق دارد و یه سری هم یا پارتی قوی دارند . با این اوضاف فقط تعداد انگشت شماری از قراردادی ها میتونن قبول بشن در این آزمون
پاسخ ها
کارمند پیمانی
| Iran (Islamic Republic of)
دیگه چه گره ای مونده که می خواید باز بشه. نیروهایی هستید که هیچ تخصص و سوادی ندارید بدون هیچ آزمونی وارد شرکت برق شدید بعد از اون به صورت یک شبه و بدون هیچ حساب و کتابی قراردادی شدید. بعد از اون با فشار و سر و صدا همه مزایای کارمندای پیمانی رو گرفتید دیگه چی می خواید؟
آزمون هم هروقت برگزار بشه شماها قبول نمی شید چون سوادی ندارید. من خودم توی یکی از برق منطقه ای ها هستم و خبر دارم که توی آزمون های استخدامی مثل آزمون سال 91 خیلی از قراردادی ها شرکت می کنن و قبول نمیشن
ناشناس 15
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
آقای کارمند پیمانی مثل اینکه شما از اپراتورها بیکارتری که تو هر خبری اظهار نظر میکنی مثل همین نظر آخری که ساعت 8:33صبح بوده فکر کنم اون ساعت جزء ساعات کاری هست.در ضمن یه توضیح بده بدونیم این مزایای کارمند پیمانی چیه ما داریم میگیریم خودمون خبر نداریم آخه چیزی که ما دریافتی داریم تمام حداقل کارگری است تنها جایی که ما کارمند حساب میشیم موقع دریافت عیدی آخر سال است
پاسخ ها
کارمند پیمانی
| Iran (Islamic Republic of)
آفرین از یک جنبه ای درست می گی چون شما اپراتورای قراردادی توی این ساعتی که من پیام دادم یا توی پست خوابید یا توی خونه
مزایایی که می گیرید خودتون میدونین چیه
آخرین موردش رفاهیات بوده که تا دوسال پیش نمی گرفتید ولی به زور گرفتید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
آقایی که خودتو کارمند پیمانی معرفی میکنی.شما تو همه خبرها یک سری حرف تکراری رو هی میای و میزنی.عزیزم شما رو من که میشناسم و بقیه هم بدونن که ایشون اپراتور نیست و کارمند اداریه.حالا کاری باین ندارم که کی هستی اخه داداش خب حرفتو زدی و نطرتو دادی دیگه چرا گیر دادی ول نمیکنی .نظراتتم که خداییش حرفای نخ نما شده هستش و بی منطق.
مگه اینجا چت روم شماس که هی کل کل میکنی.حرفتو زدی همه هم خوندن و تمام.بسه عقده ای بازی دیگه اه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من خودم اپراتورم البته از نوع پیمانی و کنار شما قراردادی ها و همینطور نیروهای شرکتی کار کردم و میکنم
حرف هایی هم که میزنم بخاطر این هست که از نزدیک دارم می بینم همه چیز رو
هیچ کدومش نخ نما شده نیست. حرف های شما نیروهای قراردادی همیشه طلب کار هست که نخ نما شده
جمع کنید این بساط مظلوم نمایی رو
کارمند پیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
سلام خدمت همه همکاران
برای اولین باره به سایت برق نیوز سر مراجعه میکنم و نقطه نظرات همکاران عزیز رو میخونم
خواستم بگم این آقایی که خودش و کارمند پیمانی معرفی میکنه بعید میدونم واقعا از کارمندان پیمانی باشه شاید از خود بچه های قراردادی باشه که میخواد شماها رو تیر کنه واسه تجمع و اعتراض و الا ما که کاری نداریم شما قرار داد دائمی باشین یا معین ، چون نه سود و نزایایی به ما اضافه میشه و نه کم در آخر عرض حقیر اینه که آرزومندم همه به حقشان برسن.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
ببخشید میشه شما بگید از کدوم قسمت حرف ایشون فهمیدی قرادادی هست؟
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
....
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار