کد خبر: ۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱:۵۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
وزیر پیشنهادی نیرو مطرح کرد:
وزیر پیشنهادی نیرو گفت: ظرف سه ماه پس از رای اعتماد، برنامه‌ای جهت همکاری با مرکز پژوهش‌های مجلس در سه بعد قانونگذاری، فرهنگ سازی و ارائه نقطه نظرات کارشناسی به این مرکز ارائه می‌کنم.
به گزارش "برق نیوز"، حمید چیت چیان وزیر پیشنهادی نیرو با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس با کاظم جلالی رئیس این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد. کاظم جلالی در این دیدار با تشریح مشکلات فراروی صنایع برق، روند نابسامان خصوصی سازی به ویژه در حوزه توزیع برق را که می‌تواند خطراتی جدی برای کشور داشته باشد را تبیین کرد. وی همچنین در بخش آب و مصرف بی‌رویه آن به‌ویژه در بخش کشاورزی و عدم آمایش سرزمینی در این حوزه و عدم وضع موازین لازم برای استفاده بهینه از آب را بیان و تاکید کرد: وزارت نیرو باید برنامه آنی، میان مدت و بلند مدت در این زمینه داشته باشد که در بخش برنامه آنی، باید به سرعت اقداماتی جدی در حوزه جلوگیری از واگذاری‌های بخش برق انجام شود.
 حمید چیت چیان وزیر پیشنهادی نیرو در همین زمینه توضیحاتی را بیان و تصریح کرد: در حوزه واگذاری‌ها به ویژه در بخش برق دچار مشکلاتی هستیم که در حوزه توزیع برق می‌تواند معضلاتی را ایجاد کند. وی در بخش آب هم نگرانی‌های مرکز پژوهش‌های مجلس را به‌جا دانست و توضیحاتی درباره بخش آب شرب و آب بخش کشاورزی و معضلات موجود و افق پیش‌رو ارائه کرد. وزیر پیشنهادی نیرو در این دیدار به نقش و جایگاه مرکز پژوهش‌های مجلس اشاره کرد و گفت که بیشترین همکاری را با این مرکز خواهم داشت چراکه ظرفیت مرکز پژوهش‌های مجلس را جهت رفع معضلات و مشکلات حوزه مدیریتی خود به خصوص در بخش تقنین و ارائه نظرات کارشناسی به نمایندگان بسیار بالا می‌دانم.
چیت چیان در پایان این جلسه مقرر داشت که ظرف مدت سه ماه پس از رای اعتماد، برنامه‌ای جهت همکاری با مرکز پژوهش‌های مجلس در سه بعد قانونگذاری، فرهنگ سازی و ارائه نقطه نظرات کارشناسی به نمایندگان مجلس در بخش‌های مختلف وزارت نیرو به این مرکز ارائه کند که این برنامه با مشورت مرکز پژوهش‌های مجلس نهایی شده تا در جهت عملیاتی کردن آن همکاری لازم به عمل آید.
منبع: تسنیم
برچسب ها: وزیر نیرو ، چیت چیان ، برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار