کد خبر: ۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۲ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
گروه اقتصادي:
رئيس اتاق مشترک ايران و ارمنستان با بيان اينکه پانزدهمين نمايشگاه اختصاصي ايران در ارمنستان از 4 تا 7 مهرماه در شهر ايروان برگزار مي‌شود، گفت:قرار است دو کشور نيروگاهي به ظرفيت 170 مگاوات بر روي رودخانه ارس ايجاد کنند. لئون‌آهارونيان پيش از ظهر ديروز در يک نشست خبري اظهارداشت:
به گزارش برق نیوز به نقل از کائنات: رئيس اتاق مشترک ايران و ارمنستان گفت: عمده کالاهايي که در اين نمايشگاه عرضه مي‌شود شامل مصالح ساختماني، فني مهندسي، صنايع پتروشيمي، صنايع تبديلي کشاورزي و همچنين دارو خواهد بود. آهارونيان گفت: معرفي توانمندي‌هاي صادراتي ايران در حوزه هاي مختلف کالايي و خدماتي جذب بازارهاي جديد، آشنايي صادر کنندگان با زمينه‌هاي اقتصادي ارمنستان و جذب سرمايه‌گذار ارمنستاني از جمله اهداف اين نمايشگاه است.. رئيس اتاق مشترک ايران و ارمنستان گفت: قرار است دو کشور نيروگاهي به ظرفيت 170 مگاوات بر روي رودخانه ارس ايجاد کنند که سهم ايران 90 مگاوات و سهم ارمنستان 80 مگاوات خواهد بود. پانزدهمين نمايشگاه اختصاصي ايران در ارمنستان از 4 تا 7 مهرماه در شهر ايروان برگزار مي‌شود.
برچسب ها: برق ، نیرو ، نیروگاه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار