کد خبر: ۷۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
استانداری اصفهان گفت:
مدیر مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: براساس بررسی ها انجام شده هر یك از مشتركان بخش تجاری كشور به طور میانگین بیش از ۵۰۰ كیلو وات ساعت برق در ماه مصرف می كند.
به گزارش «برق نیوز»، منصور شیشه فروش درباره مدیریت مصرف برق در واحد تجاری اظهار كرد: میانگین مصرف متعادل باید ۲۰۰ كیلوات ساعت در ماه باشد.
وی افزود: بررسی ها نشان می دهد كه مشتركین تجاری داخل شهرها نیازی به نورافشانی اضافی ندارند و مردم بر اساس اعتمادسازی پیشین فروشگاه ها به آنها مراجعه می كنند و خرید خود را انجام می دهند.
وی گفت: مصرف برق در بخش تجاری در تزیین روشنایی ویترین ها، روشنایی فضای واحد تجاری و مصارف وسایل سرمایشی و گرمایشی است.
شیشه فروش به این گروه مشتركان توصیه كرد كه با تعدیل در میزان روشنایی و تغییر نوع سیستم سرمایشی واحد تجاری خود هزینه برق مصرفی را كاهش دهند.
وی اضافه كرد: در محل كار در صورت امكان به جای نور مصنوعی از روشنایی طبیعی روز استفاده شود و لازمه استفاده از روشنایی طبیعی روز این است كه در و پنجره ها در زمان ساخت واحد تجاری به گونه ای طراحی و نصب شود كه این امكان وجود داشته باشد.
مدیر مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح كرد: روشنایی در محل كار چه زیاد باشد و چه كم باعث آزار چشم می شود بنابر این پیشنهاد می كنیم برای تعیین میزان روشنایی مورد نیاز باتوجه به نوع فعالیت و محل كار از جداول استاندارد و محاسبات فنی و مهندسی استفاده شود.
وی بیان كرد: با نورپردازی صحیح ویترین ها و فضای واحد تجاری می توان اجناس را بهتر نشان داد و مشتری بیشتری جذب كرد و از اسراف انرژی جلوگیری نمود و هزینه برق مصرفی را كاهش داد.
برچسب ها: برق ، مصرف ، انرژی ، روشنایی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
Sachin
|
Russian Federation
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
0
0
This is way better than a brick & mortar esmttlishaenb.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار