کد خبر: ۸۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
مقامات کره جنوبی روز یکشنبه در بحبوحه گرمای شدید هوا در سراسر این کشور، درباره بحران کمبود برق در کره جنوبی که می تواند به قطع برق منجر شود، هشدار دادند.
ه گزارش«برق نیوز» به نقل از واحد مرکزی خبر، این در حالی است که کره جنوبی سپتامبر سال 2011 نیز دچار مشکلی مشابه شد.بر اساس اعلام وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی، پیش بینی می شود موج گرمای شدید سبب بروز خطرناک ترین بحران در تأمین و تقاضا برای برق در این کشور طی سه روز منتهی به چهارشنبه شود.
جمعه گذشته، تقاضا برای برق در کره جنوبی به رکورد 79 میلیون و 350 هزار کیلووات رسید . این در حالی است که ظرفیت تولید برق کره جنوبی 77 میلیون و 150 هزار کیلووات است.
پیش بینی می شود تقاضا برای برق طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه به 80 میلیون و 5 هزار کیلووات افزایش یابد.
یون سانگ - جیک وزیر تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد:« تقاضا برای برق از فردا و طی سه روز بیش از 80 میلیون کیلووات خواهد بود. این رقم سه میلیون کیلووات بیشتر از تابستان سال گذشته است. از کار افتادن ناگهانی تنها یک ژنراتور برق به قطع برق منجر خواهد شد، اتفاقی که در 15 سپتامبر سال گذشته رخ داد.»
به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از سئول، او از همه کارخانه ها، منازل، مغازه ها و موسسات عمومی خواست استفاده از برق را از ساعت 10 صبح تا شش بعد از ظهر کاهش دهند.
برچسب ها: برق ، انرژی ، کیلووات
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار