کد خبر: ۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
فرماندار هندیجان گفت:
فرماندار هندیجان گفت: هندیجانی‌ها با برخورداری از آب شور و آلوده، چوب بی‌تدبیری سازمان آب و برق استان خوزستان را می‌‌خورند.
به گزارش«برق نیوز»، بهروز فرج‌اللهی صبح امروز در جلسه مدیریت آب بحران شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت آب شرب هندیجان در وضعیت بحرانی و قرمز قرار دارد و مسئولان با دست روی دست گذاشتن هیچ تلاشی برای رفع این مشکل در هندیجان نمی‌کنند‍!
وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های پیش آمده EC آب به 9 هزار و 700 رسیده و شهروندان و روستائیان هندیجانی را با مشکلاتی جدی مواجه ساخته است.
فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: متاسفانه سوءمدیریت و بی‌تدبیری سازمان آب و برق خوزستان وضعیت کشاورزی شهرستان را به مرز نابودی کشانده است.
وی ادامه داد: برداشت غیراصولانه آب از سدهای آسک و کوثر امروزه وضعیت آب شهرستان را به این روز درآورده و مردم، کشاورزان و حتی رودخانه پرآب زهره را دچار مشکلات بزرگی کرده است.
فرج‌اللهی در پایان گفت: لازم است مسئولان سازمان آب و برق هر چه سریع‌تر مشکلات پیش آمده آب شرب و کشاورزی شهرستان را پیگیری کنند زیرا در غیر این‌صورت مشکلات بزرگ‌تری گریبانگیر شهرستان را خواهد گرفت.
منبع: فارس
برچسب ها: برق ، آب ، سد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار