کد خبر: ۱۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۳ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل توزیع برق سمنان:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از تأمین برق مطمئن برای مشترکان صنعتی به منظور ایجاد بستر لازم برای افزایش تولیدات داخلی خبر داد.
به گزارش«برق نیوز»، سیدمحمد موسوی‏زاده در استان سمنان در تشریح بخشی از خدمات انجام شده در این استان اظهار کرد: استفاده از یراق‏آلات و تجهیزات ساخت داخل در شبکه‏ها و تأسیسات برقی و راهنمایی و تشویق سرمایه‏گذاران داخلی به بهره‏گیری از مولدهای مقیاس کوچک در استان سمنان انجام شده است.
وی تصریح کرد: برگزاری همایش بهینه‏سازی مصرف برق با حضور مدیران و صاحبان بخش‏های صنعت و معدن استان و تهیه و خرید کالاهای ایرانی جهت مصارف اداری نیز به همت کارشناسان توزیع برق سمنان عملی شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: تشویق و ترغیب همکاران در جلسات مختلف به تهیه کالاهای ایرانی، سرعت در اجرای پروژه‏های برق‏رسانی و توسعه زیرساخت‏ها و تأمین برق مطمئن مشترکان به ویژه مشترکان صنعتی جهت ایجاد بستر لازم برای افزایش تولیدات داخلی در سرلوحه برنامه‏های این شرکت قرار داشته است.
شماری از پروژه‏های توزیع برق استان آماده افتتاح است
به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان همچنین در ستاد بزرگداشت هفته دولت که در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تشکیل شد، بیان داشت: هفته دولت فرصت شایسته و ارزشمندی برای بیان و ارایه فعالیت‏ها و ارزیابی عملکرد در عرصه خدمت‏رسانی محسوب می‏شود.
موسوی‏زاده اظهار داشت: پروژه‏های صنعت توزیع برق استان آماده افتتاح بوده و در هفته دولت امسال با حضور مسئولان بهره‏برداری خواهند شد.
وی برگزاری باشکوه برنامه‏های هفته دولت توسط کلیه واحدهای اجرایی شرکت را مورد تأکید قرار داد و گفت: به مناسبت روز کارمند، تعدادی از کارمندان نمونه این شرکت تقدیر به عمل می‏آید.
همچنین در ادامه این نشست، پیرامون تشریح پروژه‏های قابل افتتاح صنعت توزیع برق از رسانه‏های گروهی، تهیه و توزیع بروشور اطلاع‏رسانی، دیدار با خانواده معظم شهدای منتسب به کارکنان این شرکت، تجلیل از مقام شامخ کارمندان نمونه، برپایی نمایشگاه دستاوردهای شرکت در عرصه خدمات‏دهی، تبلیغات محیطی و ساخت تیزر تلویزیونی با موضوع معرفی پروژه‏های برق‏رسانی بحث و تبادل نظر به عمل آمده و تصمیم‏گیری شد.
منبع: فارس
برچسب ها: توزیع ، برق ، سمنان
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار