کد خبر: ۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
معاون شرکت توانیر؛
معاون شرکت توانیر گفت: در حالی که قیمت واقعی تامین هر انشعاب جدید برق حدود 5 برابر نرخ سال 83 شده ، اما هزینه انشعاب هنوز تغییری نکرده است.
به گزارش«برق نیوز»، غلامرضا خوش خلق با اشاره به متفاوت بودن قیمت خرید انشعاب برق در کلان شهرها با شهرستان ها و روستاها افزود: قیمت خرید انشعاب برق در شهر تهران 360 تا 400 هزار تومان ، در شهرستانها 190 هزار تومان و روستاها 40 تا 50 هزار تومان است.
معاون هماهنگی توزیع برق شرکت توانیر با اشاره به این که هزینه انشعاب شامل حق انشعاب ، لوازم اندازه گیری مانند کنتور، کابل و تیرک و نیروی انسانی است ، گفت: در برخی مواقع که ساختمانی آماده بهره برداری است اما برای تامین برق به خط انتقال مانند تیر برق وخطوط جدید برق نیاز دارد، باید در نوبت قرار گیرد و در مواقعی که صاحب ملک عجله داشته باشد هزینه نیروی انسانی را هم باید متقبل شود تا زودتر و خارج از نوبت انشعاب بگیرد.
وی در پاسخ به این پرسش که مگر تامین برق ساختمانهایی که بر اساس مجوزهای قانونی ساخته می شود از وظایف وزارت نیرو نیست و آیا مبلغی که دریافت می شود با مجوز قانونی است ؟ اظهار داشت : این مبلغ بر اساس آیین نامه تکمیل تعرفه های برق دریافت می شود.
خوش خلق اضافه کرد : هزینه نیروی انسانی در مواردی که خارج از نوبت انشعاب برق گرفته می شود به عهده مشترک است.
وی گفت: هزینه نیروی انسانی که شرکت های پیمانکاری دریافت می کنند ، جدا از حق انشعاب است و ممکن است از هزینه کل حق انشعاب هم بیشتر شود.
برچسب ها: برق ، انشعاب ، توانیر ، نیرو
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار