کد خبر: ۱۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷:۰۷ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
چیت چیان در نخستین روز کاری:
وزیر نیرو دولت یازدهم گفت: من نیازمند همکاری تک تک همکاران صنعت آب و برق هستم و حتی یک نفر هم در این صنعت نخواهد بود که بی نیاز از همکاریش باشیم و همه با کمک هم باید چرخ های این صنعت را به بهترین شکل بچرخانیم.
حمید چیت چیان صبح شنبه در نخستین روز کاری به عنوان وزیر نیرو در جمع کارکنان این وزارتخانه گفت: صنعت آب و برق حاصل تلاش گروه زیادی از مدیران و کارکنان و صنعتگران آب و برق بوده و این تلاش گروهی منجر به دستیابی به یک کارنامه موفق شده است.

وی ادامه داد: این موفقیت ها حاصل انباشتن تمام دانش ها و تجربه و علم همین گروه است.

وی با اشاره به دوران فعالیت چهار ساله وزیر نیروی سابق، گفت: مهندس نامجو در این مدت تلاش های بسیار زیادی را متحمل شده است و من خود را نیازمند می دانم که از تجربه وی و مدیران پیشین استفاده کنم.

چیت چیان اضافه کرد: من خود را نیازمند این می دانم که از همکاری تمام همکارانم در صنعت آب و برق بهره مند شوم تا همه با هم و با تلاش و کوشش بی وقفه، این صنعت را به جلو ببریم و بتوانیم رضایت مردم و رهبر معظم انقلاب را به دست آوریم و به توسعه و پیشرفت بیشتر در کشور کمک کنیم.

وزیر پیشین نیرو نیز گفت: مهندس چیت چیان مرد استفاده از فرصت هاست و رای اعتماد بالای نمایندگان مجلس به وی و وزارت نیرو سرمایه بسیار خوبی است.

مجید نامجو افزود: کسب رای اعتماد بسیار بالا برای وزیر نیروی دولت یازدهم یک سرمایه گرانبها محسوب می شود و من مطمئنم که وی از این فرصت بسیار خوب استفاده خواهد کرد.

نامجو با بیان اینکه هر وزیری یک روز فعالیت خود را آغاز می کند و یک روزی هم این مسئولیت به پایان می رسد، گفت: خوشحالم که وزیر نیروی دولت یازدهم از درون صنعت آب و برق انتخاب شده است و کاملا با آنچه که باید در این وزارتخانه انجام شود، آشناست.

وی اظهار داشت: من فکر می کنم یک هم اندیشی و هم گرایی خوبی در وزارت نیرو ایجاد خواهد شد تا این وزارتخانه در چهار سال آینده به اهدافی که برای آن تعیین شده است، دست یابد.

وی در پایان گفت: وزارت نیرو در دوره های گذشته همیشه درخشیده است و من مطمئن هستم که در دوره وزارت مهندس چیت چیان هم خواهد درخشید.

منبع: ایسنا
برچسب ها: برق ، چیت چیان ، نیرو
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار