کد خبر: ۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
رئیس دانشگاه آزاد گناباد:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد از پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته برق در آینده نزدیک خبر داد. حسین مجتبوی: خبرنگاران می‌توانند در برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت مسئولان را یاری دهند چرا که حد فاصل بین مسئولین و مردم هستند.
به گزارش "برق نیوز"، حسین مجتبوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند در برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت مسئولان را یاری دهند چرا که حد فاصل بین مسئولین و مردم هستند. وی افزود: در جوامع پیشرفته که مطبوعات می‌توانند آزادانه سخن بگویند پیوندی بسیار قوی بین آحاد مختلف اجتماع برقرار می‌شود. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه بخشی از نخبگانه و فرهیختگان جامعه هستند و نقطه اتصال مهمی بین نهادهای مختلف یک جامعه محسوب می‌شوند. مجتبوی بیان کرد: در سطح شهرستان گناباد دانشگاه یک نهاد فرهنگی بزرگ است که ده‌ها و صدها اندیشمند در آن تحصیل و کار می‌کنند که می‌تواند سبب توسعه جامعه شود. وی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: ارتقای محیطی از برنامه‌های مهم آینده این دانشگاه است و این بدان معناست که تحصیلکرده‌های دانشگاه بلافاصله در محیط‌های کاری جامعه جذب شوند. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد تصریح کرد: به دنبال این هستیم که در جهت اسلامی‌تر شدن محیط دانشگاه گام برداریم. راه‌اندازی رشته دکتری برق در دانشگاه آزاد گناباد مجتبوی با بیان اینکه حرکت دانشگاه به سمت کیفیت بخشی است، به بیان برنامه‌ها و رویکردهای خود پرداخت و گفت: باید سعی کنیم جایگاه و موقعیت علمی دانشگاه را بیش از پیش ارتقا دهیم. وی افزود: رویکرد بعدی، ارتقای علمی و عملی دانشگاه با تاکید بر حوزه تحصیلات تکمیلی با توجه به ظرفیت‌های موجود است و در این زمینه در رشته‌های برق، که واحد گناباد را در کشور به عنوان یک کانون و یک قطب می شناسند سرمایه‌گذاری و حساب ویژه‌ای داریم. مجتبوی در همین راستا به نشست خود در شورای گسترش منطقه 9 که شامل 3 واحد دانشگاهی در منطقه 9 است و تأکید اعضای آن بر ایجاد و تصویب رشته دکتری برق در آینده نزدیک در واحد گناباد اشاره کرد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد بیان کرد: حمایت از تأسیس مؤسسات دانش بنیان در جامعه، تلاش در جهت افزایش درآمد دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه در جهت موثرتر واقع شدن در جامعه از دیگر برنامه‌هاست. مجتبوی گفت: گسترش رشته‌های علوم انسانی، توسعه کمی و کیفی دانشگاه و ترسیم سند جشم انداز توسعه، برگزاری همایش هم اندیشان حوزوی و دانشگاهی گناباد، برگزاری همایش عرفان، برگزاری نماز جمعه در دانشگاه آزاداسلامی از دیگر برنامه‌هایی است که اجرای آنها در دستورکار قرار گرفته است. راه‌اندازی دو رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد خاطرنشان کرد: در مهرماه امسال در دو رشته آمار و فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کنیم. مجتبوی گفت: در رشته برق بیش از یک یا دو میلیارد تومان تجهیزات آزمایشگاهی منحصر به فرد در این دانشگاه وجود دارد که در شهرهای دیگر کمتر به چشم می‌خورد و راه‌اندازی مقطع دکتری رشته برق نیز در راستای استفاده از همین ظرفیت‌ها است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: برق ، دانشگاه ، دکتری
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار