کد خبر: ۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بحران کمبود آب در روستاهای ملایر و ضعف ولتاژ برق را از مشکلات در اولویت شهرستان ملایر عنوان کرد.
به گزارش "برق نیوز"، علی نعمت چهاردولی در شورای اداری شهر ملایربا گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت اظهار داشت: امروز وظیفه ما به عنوان مسئول، خدمت به مردمی است که در همه عرصه هاو صحنه ها همراه نظام بوده و در راستای منویات رهبری هرگز انقلاب و رهبری را تنها نگذاشته اند.
وی در ادامه به ویژگیها و توانمندیهای بالقوه و بالفعل شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: موقوفه بودن 63 درصد ملایر و سهم 50 درصدی صادرات استان از ملایرقطب اول تولید انگور کشور در این شهرستان و.. از ویژگیهای خاص ملایر در استان همدان است.
وی در ادامه گفت: ملایر با همه موفقیت هایی که دارد دارای مشکلاتی است که رفع این مشکلات نیازمند حمایت مسئولان و تامین اعتبارات است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به مشکل ضعف ولتاز برق در روسستاهای ملایر اشاره کرد و گفتک در این زمینه باید برای رفع ضعف ولتاژ برق در روستاها راه حلی پیدا کنیم.
وی همچنین با اشاره به بحران کمبود آب در بیشتر روستاهای ملایر افزود: در این زمینه باید با ایجاد مجتمع های آبرسانی و تخصیص اعتبار در این زمینه مشکل بحران آب را در روستاهای ملایر را حل کنیم.
ملایر تنها دارای یک مجتمع آبرسانی روستایی است
چهاردولی بیان داشت: ملایر تنها دارای یک مجتمع آبرسانی روستایی است و نیازمند حداقل ده مجتمع آبرسانی با توجه به وسعت شهرستان هستیم.
وی در ادامه کمبود آب در بخش کشاورزی را یکی از عمده مشکلات کشاورزان ملایر برشمرد و عنوان کرد: با کمبود آب و کم شدن سفره ای زیر زمینی باغات انگور ملایر با خطر جدی در سالهای آتی مواجه می شوند.
وی در ادامه از فعالیت هفت شهرک صنعتی در ملایر خبر داد و گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی در این شهرکها با 30 درصد ظرفیت تولید فعالیت دارند و اگر حمایت نشوند دچار تعطیلی و مشکل خواهند شد.
وی از اشتغتال 15 هزار نفر در بخش مبل و منبت در ملایر خبر داد و گفت: نبود نمایشگاه و فروشگاه دائمی یکی از مشکلات منبت کاران ملایر است که زحمات اصلی این هنر را در شهرستان می کشند و سود آن عاید شهرستان های دیگر می شود.
وی در پایان گفت: در این راستا مسئولان استان باید شهرستان ملایر را حمایت کنند تا بتوانیم در آینده یک فروشگاه نمایشگاه دائمی مبل و منبت در ملایر داشته باشیم.
منبع: مهر
برچسب ها: برق ، نیرو ، توزیع ، شرکت برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار