کد خبر: ۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۲
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس:
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس از نیمه کاره بودن 23 ایستگاه برق استان به دلیل فقدان اعتبار خبر داد. در گذشته استان فارس وارد کننده برق بود اما در حال حاضر با تلاش هایی که در این خصوص انجام شده مازاد تولید برق فارس به دیگر استانهای کشور ارسال می شود.
به گزارش«برق نیوز»، محمد رضا مشفقیان بعد از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح 14 پروژه برق رسانی با اشاره به اینکه وضعیت اعتبارات در طی چند سال اخیر مناسب نبوده است، گفت: در گذشته استان فارس وارد کننده برق بود اما در حال حاضر با تلاش هایی که در این خصوص انجام شده مازاد تولید برق فارس به دیگر استانهای کشور ارسال می شود.

وی ادامه داد: اما در این میان مشکلات اعتباری باعث شده که بسیاری از پروژه های ما به حالت نیمه تمام باقی بماند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس با اشاره به بدهی 52 میلیارد تومانی برق منطقه ای فارس نیز تصریح کرد:23 ایستگاه در استان فارس با بیش از 60 درصد پیشرفت به دلیل نبود اعتبارات نیمه کاره باقیمانده که امیداریم در سال جاری بتوانیم با دریافت اعتبارات آنها را به اتمام برسانیم.

مشفقیان یادآور شد: اگر نتوانیم این ایستگاه را به بهره برداری برسانیم به طور حتم در تامین برق با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.
منبع: مهر
برچسب ها: برق ، نیروگاه ، توزیع ، پست
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار