کد خبر: ۲۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷:۴۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۲
وزیر نیرو گفت:
چیت‌چیان با اعلام خبر تشکیل سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر وبهره‌وری انرژی گفت: تشکیل این سازمان به عهده وزارت نیرو گذاشته شده، نصب این نیروگاه ها صرفه اقتصادی به دنبال دارد. وی ادامه داد: با همکاری بخش خصوصی برای ایجاد ظرفیت تولید 500 مگاوات توربین بادی در هر سال تا 10 سال آینده 5000 مگاوات توربین بادی تولید خواهد شد.
به گزارش "برق نیوز" وزیر نیرو گفت: با همکاری بخش خصوصی برای ایجاد ظرفیت تولید 500 مگاوات توربین بادی در هر سال تا 10 سال آینده 5000 مگاوات توربین بادی تولید خواهد شد. وی افزود: در صورتی که سازندگان خارجی پیشنهاد خوبی دراین زمینه داشته باشند آن را بررسی و اجرا می کنیم. وزیر نیرو با بیان اینکه ساخت نیروگاه‌ها با سوخت گازوئیل و مازوت غیر اقتصادی است ادامه داد: با ورود نیروگاه‌های تجدیدشوند بهره اقتصادی نیروگاه‌های فتوولتائیک نیز به زودی گسترش پیدا خواهند کرد. چیت‌چیان در مورد ساخت آب شیرین کن‌ها نیز گفت: اجرای این نیروگاه‌ها که از بازیافت حرارت آن آب شیرین می‌شود در دست برنامه است. وی با اشاره به احداث آب شیرین کن در بندرعباس و انتقال آن به یزد، کرمان و استفاده در بندرعباس خاطرنشان کرد: درکنار دریای عمان نیز آب شیرین کنی ساخته و آب آن به سیستان و بلوچستان منتقل می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
Ricky
|
Russian Federation
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
0
0
So that's the case? Quite a reltaveion that is.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار