کد خبر: ۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
با نفر دوم وزارت نیرو بیشتر آشنا شوید
با صدور حکمی از سوی وزیر نیرو، ستار محمودی مدیرعامل سابق شرکت مدیریت منابع آب ایران و مشاور وزیر نیرو در امور آبفا به عنوان قائم مقام این وزارت خانه منصوب شد. مهندس ستار محمودی در سطح کلان نیز به عنوان مشاور وزیر نیرو در امور آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و مشاور وزیر نیرو مشغول به فعالیت بوده است.
به گزارش «برق نیوز»، حمید چیت چیان در این حکم ایجاد هماهنگی و نظارت بر تحقق اهداف و اجرای برنامه ارایه شده به رییس جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تسهیل و تقویت همکاری ها و ارتباط های مجموعه وزارت نیرو، مراکز و مجامع علمی و سازمان های بین المللی ذیربط را ازجمله وظایف اساسی قائم مقام وزیر نیرو برشمرده است.

وزیر نیرو در این حکم برای محمودی ابراز امیدواری کرده است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از همفکری و همکاری تمام معاونت ها و مدیران صنعت آب، برق و آب و فاضلاب در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت رسانی به مردم کشور، موفق و مؤید باشد.



ستار محمودی دارای مدرک کارشناسی زمین شناسی از دانشگاه اصفهان  و ورودی سال 1369 دانشگاه صنعتی شریف است که  توانست از این دانشگاه معتبر کشور مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع را نیز کسب کند.

مهندس محمودی فعالیت خود را از سال 1360 در آب منطقه ای ایلام آغاز کرد و سپس به عنوان مدیرکل آب این استان مشغول به فعالیت شد.

در سابقه وی مدیریت عامل و ریاستهیات مدیره شرکت آب منطقه ای غرب کشور، قائم مقام مجری تشکیل شرکت های آب و فاضلاب کل کشور و معاونت بهره برداری این شرکت، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت آب منطقه ای استان خراسان، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز به چشم می خورد.

مهندس ستار محمودی در سطح کلان نیز به عنوان مشاور وزیر نیرو در امور آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و مشاور وزیر نیرو مشغول به فعالیت بوده است.

تحریر ۱۲۴ مقاله در زمینه های مختلف در حوزه آب، تدریس در مراکز علمی - کاربردی وزارت نیرو، استاد مشاور پایان نامه تحصیلی رشته های مربوط به آب و عضویت در مجامع علمی و تخصصی ازجمله سوابق اجتماعی، فرهنگی، علمی و تخصصی قائم مقام جدید وزارت نیرو به شمار می رود.

هیات تحریریه سایت خبری «برق نیوز» برای ایشان و همکارانش آرزوی موفقیت روزافزون دارد.

گفتنی است پیش از این، علی ذبیحی قائم مقامی وزارت نیرو را برعهده داشت. اگرچه وی از اعضای هیات علمی دانشگاه صعت اب و برق (شهید عباسپور) بود اما چربش وجهه سیاسی ذبیحی بر وجهه علمی وی باعث انتقادات بسیاری از او شده بود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار