کد خبر: ۳۱۲
تاریخ انتشار : ۱۷:۳۷ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
اداره انرژی غزه امروز پنج‌شنبه هشدار داد که نیروگاه برق غزه به‌دلیل کمبود شدید سوخت لازم تا چند روز آینده از کار می‌افتد.
به گزارش "برق نیوز" به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، اداره انرژی غزه در بیانیه‌ای با اشاره به شرایط دشوار نوار غزه، تعطیلی گذرگاه‌ها و کمبود شدید سوخت لازم برای فعالیت تنها نیروگاه برق نوار غزه، تأکید کرد که تا چند روز آینده این نیروگاه از فعالیت باز خواهد ماند.
در این بیانیه آمده است در صورتی که این نیروگاه از فعالیت باز بماند، فاجعه انسانی بزرگی در نوار غزه در همه بخش‌های خدماتی و انسانی آن به‌وجود خواهد آمد.
اداره انرژی و منابع طبیعی غزه همچنین از نهادهای ذی‌نفع در دولت برادر مصر خواست تا انتقال سوخت اهدایی قطر به غزه را که از حدود یک سال قبل متوقف شده است، از سر بگیرند زیرا واردات سوخت اهدایی قطر در این شرایط حساس برای فعالیت نیروگاه برق یک نیاز مبرم و اولویت اصلی برای ملت فلسطین که از محاصره رنج می‌برند، محسوب می‌شود.
اداره انرژی غزه بار دیگر همه نهادهای مربوطه را به ارائه تضمین برای تأمین سوخت دائمی و کافی جهت فعالیت نیروگاه برق و ارائه مایحتاج ضروری ملت فلسطین و عدم اجازه برای بحرانی شدن مسئله برق نوار غزه فراخواند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: برق ، نیروگاه ، غزه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار