کد خبر: ۳۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹:۰۴ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
بخشدار مرکزی ملایر گفت: با پیگیری های انجام شده 80 درصد مشکل ولتاژ برق روستای اسلام آباد حل شد.
به گزارش برق نیوز، ابراهیم نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:در بخش مرکزی ملایر در هفته دولت امسال 42 پروژه به افتتاح و بهره برداری رسید.
 
وی اعتبار هزینه شده برذای این تعداد پروژه را دو میلیارد و پانصد و هفتاد میلیون تومان عنوان کردو گفت یکی از روستای بزرگ بخش مرکزی ملایر روستای اسلام آباد است که تاکنون اقدامات عمرانی و فرهنگی خوبی در این روستا طی سال های اخیر انجام شده است.
 
وی ابراز داشت: در راستای تخصیص بودجه برای  بهسازی روستاهای شهرستان در بخش مرکزی در سال جاری روستای اسلام آباد با توجه به جمعیت در اولویت قرار دارد.
 
بخشدار مرکزی ملایر در ادامه با بیان اینکه مشکل ضعف ولتاژ برق به عنوان یکی از مشکلات عمده در روستاهای شهرستان مطرح است افزود: با پیگیری های انجام شده مدیر شرکت توزیع برق شهرستان ملایر اعلام کرده است که حدود 80 درصد مشکل ولتاژبرق روستای اسلام آباد  برطرف شده است.
 
وی در خصوص ساخت یک باب مدرسه در این روستا نیز گفت: سال گذشته کلنگ احداث این مدرسه با اعتبار 200 میلیون تومان به زمین زده شده اما در حال حاضر این پروژه به دلیل دستور مستقیم دولت مبنی بر عدم شروع پروژه های جدید، متوقف شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار