کد خبر: ۳۵۳
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
در مازندران:
معاون عمران و محیط زیست شركت شهركهای صنعتی مازندران گفت: با ساخت نیروگاه مولد مقیاس کوچک برق مصرفی بخشی از واحدهای تولیدی و صنعتی در شهركها و نواحی صنعتی استان تأمین خواهد شد .
به گزارش «برق نیوز»،شهرام دارابی عصر سه شنبه در همایش احداث نیروگاههای مولد مقیاس كوچك در این شركت افزود: كاهش تلفات انرژی در خطوط انتقال برق و حذف هزینه اجرای خطوط انتقال برق از مهمترین مزایای احداث این نیروگاهها است .
نماینده فنی شركت كبیر گستر نیز در این همایش خاطرنشان كرد : نیروگاههای مولد مقیاس كوچك، مجموعه ای از دستگاهها یا تأسیسات تولید برق است كه اتصال آن به شبكه توزیع برق ، امكان پذیر خواهد شد .
وی گفت : ظرفیت عملی تولید در محل اتصال به شبكه توزیع ، از 25 مگاوات نباید بیشتر باشد و در این روش ، بعلت نزدیكی به محل مصرف ، امكان تولید حرارت همزمان با برق ، فراهم می شود .
نماینده انحصاری موتور JDEC در خاورمیانه اظهار داشت : ساخت این مولدها ، مزیتهای فراوانی را دارد كه از جمله آن به مكانیابی آسان ، قابلیت كاركرد در فشار گاز شهری ، قابلیت حمل و جابجایی آسان ، منبع جدید كسب و كار با فروش مازاد انرژی برق و حرارت و كاهش نگرانیهای ناشی از نوسانات قیمت برق برای نیروگاههای نام برد.
این همایش با حضور صاحبان واحدهای مستقر در شهركها و نواحی صنعتی ، نمایندگان هیأتهـای امناء و شركتهـای خدماتی ، نمایندگان شركتهـای برق منطقه ای ، توزیع برق و گاز ، مدیرعامل و نمایندگان فنی شركت كبیـرگستر نماینده انحصـاری موتور ژنراتورهای JDEC در خاورمیانه ، برگزار شد .
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار