کد خبر: ۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹:۲۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
نماینده مردم بناب در مجلس از بازگرداندن نیروگاه حرارتی سهند بناب به دولت خبر داد.
به گزارش برق نیوز به نقل از مهر ، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در واگذاری نیروگاه سهند بناب به بخش خصوصی، موضوع واگذاری ها به صورت صحیح انجام نیافته، تصریح کرد: در تلاشیم نیروگاه سهند بناب را به خود دولت برگردانیم که درصورت تحقق این امر شاهد راه اندازی فازهای سه و چهار این نیروگاه خواهیم بود.

وی افزود: نیروگاه سهند بناب همچنان به جای گاز از سوخت مازوت استفاده می کند که آلایندگی آن به خاطر مسائل زیست محیطی ازسوی بنده و مسئولین محیط زیست درحال پیگیری است و درصددیم تا با گازسوز کردن این نیروگاه شاهد کاهش آلایندگی آن در منطقه باشیم.

وی در ادامه به دلیل مسطح بودن این شهرستان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح فاضلاب دارای هزینه بالایی است، ولی به خاطر اجرای سریع پروژه یک پیمانکار دیگر نیز بزودی در مسیر فرهنگیان چهار بناب در اجرای پروژه فاضلاب بناب فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درخصوص تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب بناب نیز گفت: به رغم اینکه این طرح جزو پروژه های مهر ماندگار بود، اما به جهت عدم تخصیص بموقع اعتبارات، این پروژه اجرا نشد. ولی امیدواریم با پیگیری های بعمل آمده بخشی از پروژه تصفیه خانه فاضلاب بناب تا آخر سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی سپس از اجرای پروژه پل زیرگذر روستای «روشت بزرگ» بناب با اختصاص هشت میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان خبرداد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار