کد خبر: ۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹:۴۴ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
با تخفیف 10 درصد ؛
برای ثبت نام در این دوره ها با تخفیف ویژه 10 درصدی کافی‌است واژه "تخفیف" یا "takhfif" را به شماره 02122863127 پیامک کنید تا کد تخفیف مورد نظر برای شما ارسال گردد. محل برگزاری کلاس‌ها دانشگاه امیرکبیر می باشد.
بنا بر امضای تفاهم نامه میان پایگاه خبری تحلیلی برق نیوز و گروه آموزشی راهیان برق، متقاضیان شرکت در کلاسهای آمادگی کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق می توانند از حداقل 10 درصد تخفیف برای شرکت در این کلاس‌ها بهره ببرند.

برای ثبت نام در این دوره ها با تخفیف ویژه 10 درصدی کافیست واژه "تخفیف" یا "takhfif" را به شماره 02122863127 پیامک کنید تا کد تخفیف مورد نظر برای شما ارسال گردد.(واژه تخفیف یا takhfif را به 02122863127 اس ام اس کنید).

محل برگزاری کلاس‌ها در دانشگاه امیر کبیر میباشد. این دوره ها توسط اساتید با سابقه  و مطرح برق در تدریس دروس آمادگی آزمون کارشناسی ارشد برگزار می گردد.

گروه آموزشي راهيان برق با همكاري تعاوني اساتيد دانشگاه صنعتي اميركبير این دوره ها را برگزار مي كند:



با معرفی از طرف برق نیوز می توانید از 10 درصد تخفیف دیگر نیز برخوردار شوید. برای دریافت کد تخفیف 10 درصدی واژه تخفیف یا takhfif را به شماره 02122863127 پیامک کنید و کد تخفیف خود را دریافت نمایید. هنگام ثبت نام کافیست این کد تخفیف را به موسسه ارائه نموده و تخفیف ده درصدی خود را هنگام ثبت نام دریافت نمایید. این کد برای یک درس یا همه دروس قابل اعمال است.

نکته مهم: علاوه بر تخفیف 10 درصدی دریافت شده با معرفی از سوی "برق نیوز"، در صورت داشتن شرایط زیر تخفیف های دیگری نیز به شما داده خواهد شد.

تخفيفات ويژه ثبت نام گروهي:

در صورت ثبت نام دانشجويان عزيز بصورت گروهي، كليه افراد گروه مشمول تخفيفي برابر با تعداد افراد گروه ميگردند. بعنوان مثال چنانچه ده نفر بصورت گروهي در كلاسهاي موسسه ثبت نام كنند، هر فرد مشمول 10% تخفيف خواهد شد. و اگر از سوی "برق نیوز" نیز معرفی شود 10 درصد دیگر هم به هر فرد تخفیف داده خواهد شد و با 20 درصد تخفیف ثبت نام خواهد شد.

تخفيفات ويژه معرفي كلاسهاي دانشگاه اميركبير به ساير دانشجويان:

دانشجويان عزيز ميتوانند به ازاي معرفي كلاسهاي دانشگاه اميركبير به ساير داوطلبان، به ازاي هر نفر مشمول 10% تخفيف بشوند. بعنوان مثال داوطلبي كه كلاسهاي دانشگاه اميركبير را به 5 دانشجوي ديگر معرفي كند، مشمول 50% تخفيف خواهد شد و اگر از سوی "برق نیوز" هم معرفی شده باشد ده درصد دیگر نیز به تخفیف های وی اضافه خواهد شد.

تخفيفات ويژه دانشجويان ترمهاي گذشته:

داوطلباني که قبلا در کلاسهاي دانشگاه اميركبير شرکت كرده‌اند، به ازاي هر درس ثبت نامي در ترمهاي گذشته، از پنج درصد (5%) تخفيف بيشتر در دروس ثبت نامي ترم تابستان بهره مند مي شوند. بعنوان مثال داوطلبي كه در ترمهاي گذشته در 4 كلاس شركت كرده بوده است، در ترم پاييز مي تواند از 20% تخفيف اضافه نيز بهره مند گردد و اگر از سوی "برق نیوز" هم معرفی شده باشد ده درصد دیگر نیز به تخفیف های وی اضافه خواهد شد.

سوالات متداول (حتما بخوانيد):

1- قيمت كلاسهاي كلاسهاي تعاوني اساتيد دانشگاه اميركبير، از قيمت ساير موسسات پايين‌تر است. آيا اين بمعناي بالاتر بودن كيفيت كلاسهاي ساير موسسات است؟
پاسخ: خير، از آنجاييكه ساير موسسات علاوه بر هزينه حق الزحمه اساتيد، هزينه‌هاي سرباري نظير هزينه‌هاي اجاره كلاس، هزينه‌هاي تبليغات، ماليات و ... را نيز از دانشجويان دريافت ميكنند، طبيعتا هزينه كلاسهاي اين قبيل موسسات بمراتب بالاتر خواهد بود. در كلاسهاي تعاوني اساتيد دانشگاه صنعتي اميركبير كوشيديم تا با حذف اين هزينه‌هاي زايد، تسهيلات بيشتري را براي شركت دانشجويان عزيز در كلاسها فراهم كنيم.

 2- كلاسهاي شما براي كدام دسته از دانشجويان پيشنهاد ميشود؟
پاسخ: با توجه به اينكه كليه سرفصلها از پايه‌اي ترين مطالب آموزشي تا پيشرفته‌ترين نكات تستي در كلاسها مطرح ميشود، اين كلاسها براي كليه سطوح دانشجويان ميتواند مفيد باشد.

3- آيا مرجع اساتيد براي تدريس در كلاسها، كتابهاي خودشان است؟
پاسخ: خير، گرچه دانشجويان براي انجام تكاليف و مرور نكات آموزشي مطرح شده در كلاسها ميتوانند از كتابهاي اساتيد استفاده كنند، ولي تدريس اساتيد در كلاس الزاما از روي كتابها انجام نميشود و علاوه بر نكات كتاب، جزوه مفصل ديگري نيز در كلاسها ارايه ميگردد.

 4- آيا ميتوانيم از ساير كتب كنكوري در كنار كلاسهاي شما استفاده كنيم؟

پاسخ: گرچه معمولا اين كار توصيه نميشود، با اين حال چنانچه تمركز اولتان جزوه اساتيد باشد و بعد به سراغ ساير مراجع برويد، مشكلي ندارد.

 5- برخي موسسات دروس را در زمانهايي كمتر ارايه كرده‌اند. آيا در كلاسهاي شما نكات اضافه‌تري مطرح ميشود؟
پاسخ: بله، طبيعتا با توجه به بيشتر بودن زمان كلاسها نسبت به ساير موسسات، در اين كلاسها زمان كافي براي بررسي كليه سرفصلها و نكات ريز وجود دارد و تقريبا به ازاي هر نكته‌اي كه در كلاس مطرح ميشود، الزاما يك نمونه تست تاليفي يا كنكوري نيز حل ميگردد.

6- آيا براي پرداخت هزينه كلاسها تسهيلات در نظر گرفته شده است؟

پاسخ: بله، دانشجويان در صورت تمايل ميتوانند 25% از هزينه را نقدا هنگام ثبت نام اوليه و مابقي آن را در نخستين جلسه به موسسه پرداخت نمايند.

 7- آيا امكان تقسيط نمودن شهريه كلاسها وجود دارد؟

پاسخ: بله، براي آگاهي از شرايط تقسيط و پرداخت و ...، مستقيما با تعاوني اساتيد دانشگاه اميركبير تماس حاصل فرماييد.

در صورت مشکل در دریافت کد تخفیف یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل  info@barghnews.com مکاتبه نمایید.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
1
این اساتید که همه از نام‌های معتبر هستند چه جوری رفتند یک موسسه عیرمشهور؟ نکنه موسسه رو خودشون زدن؟!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار