کد خبر: ۵۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۲
ملی انرژی های تجدیدپذیر:
ناسل توربین بادی فراساحلی ۷ مگاواتی سامسونگ به همراه سیستم محرک آن برای انجام آزمایشات اولیه وارد مرکز ملی انرژی های تجدیدپذیر (NAREC) در انگلیس شد. قرار است از این توربین بادی عظیم که یکی از قدرتمندترین توربین های بادی جهان است در یکی از نیروگاه‌های بادی فراساحلی انگلیس استفاده گردد.
به گزارش "برق نیوز" ناسل توربین بادی فراساحلی ۷ مگاواتی سامسونگ به همراه سیستم محرک آن برای انجام آزمایشات اولیه وارد مرکز ملی انرژی های تجدیدپذیر (NAREC) در انگلیس شد. قرار است از این توربین بادی عظیم که یکی از قدرتمندترین توربین های بادی جهان است در یکی از نیروگاه‌های بادی فراساحلی انگلیس استفاده گردد.



طی آزمایشاتی که برای این توربین بادی در نظر گرفته شده است، سخت ترین شرایط آب و هوایی از قبیل تندبادهای دریایی تا سرعت ۶۷ متر بر ثانیه شبیه سازی خواهد گردید تا کارکرد این توربین در شرایط واقعی محک جدی خورده و پیش از استفاده از این توربین بادی در دریا، مسائل و مشکلات احتمالی آن شناسایی و مرتفع گردند.
اندرومیل، مدیر ارشد اجرایی در مرکز ملی انرژی های تجدیدپذیر انگلیس، ضمن ابراز شگفتی و خوشحالی از ورود ناسل توربین بادی فراساحلی ۷ مگاواتی سامسونگ به این مرکز، می‌گوید: مشاهده نسل جدید توربین های بادی از نزدیک نه تنها جالب و هیجان‌انگیز است، بلکه این پیغام را به جهان مخابره می‌کند که انگلیس همچنان در عرصه انرژی بادی فراساحلی پیشتازی می‌کند و آینده بسیار درخشانی در صنعت انرژی بادی فراساحلی خواهد داشت.

تأسیسات اختصاصی تست و آزمایش توربین های بادی در مرکز ملی انرژی های تجدیدپذیر انگلیس که برای تست توربینهایی با توان ۱۵ مگاوات طراحی شده است، تابستان امسال راه‌اندازی شده است و شرکت سامسونگ نخستین سازنده توربین بادی است که از تجهیزات و امکانات آن استفاده می‌کند. ساخت و راه‌اندازی چنین مرکزی با هدف توسعه صنایع بادی فراساحلی این کشور (انگلیس) و کاهش هزینه‌های ناشی از خرابی و عدم کارکرد مناسب توربین های بادی فراساحلی در دریا صورت گرفته است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار