کد خبر: ۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹:۴۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
در دانشگاه خواجه نصیر برگزار می‌شود:
دومین کنفرانس الکترومغناطیس مهندسی (کام) ایران، 18 و 19 دی ماه امسال در دانشگاه خواجه نصیر طوسی برگزار می‌شود.
 به گزارش برق نیوز، دومین کنفرانس مهندسی الکترومغناطیس (کام) ایران، توسط «قطب علمی محاسبه و مشخصه‌یابی افزاره‌ها و زیرسیستم‌های الکترومغناطیسی» و «انجمن علمی الکترومغناطیس مهندسی (اعلام) ایران» در دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود.
 
بر اساس اعلام دبیرخانه کنفرانس، کمیته علمی از پژوهشگران، صاحب‌نظران و متخصصین در زمینه مهندسی الکترومغناطیس دعوت کرده است تا مقاله‌های اصیل خود را در موضوع‌های «پراکندگی و انتشار امواج الکترومغناطیسی»، «اندرکنش امواج الکترومغناطیسی و ماده»، «نظریه میدان‌ها و امواج الکترومغناطیسی»، «سازگاری و تداخل الکترومغناطیسی»، «روش‌های عددی در الکترومغناطیس»، «کاربردهای مهندسی الکترومغناطیس»، «مهندسی آنتن و تشعشع کننده‌ها»، «مهندسی مایکروویو، امواج میلیمتری زیر میلیمتری (تراهرتز)»، «محیط‌های پیچیده الکترومغناطیسی»، «سیستم‌های رادار»، «اپتیک و فوتونیک»، «اندازه‌گیری الکترومغناطیسی»، « بیوالکترومغناطیس»، «مدارهای فعال و غیر فعال الکترومغناطیسی»، «جنگ الکترومغناطیسی»،‌ «نوآوری‌های الکترومغناطیسی» و موضوع‌های مشابه از طریق وب‌گاه کنفرانس ارسال کنند.
 
علاقه‌مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌گاه کنفرانس به نشانی اینترنتی http://iceem.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۴۶۲۴۸۵ و ۸۴۰۶۲۱۵۱ تماس بگیرند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار