کد خبر: ۹۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۴ - ۱۱ آبان ۱۳۹۲
با همکاری کنتورسازی ایران و گروه مپنا؛
کنتورسازی ایران در اولین همکاری مشترک برون‌مرزی با گروه مپنا، برای تولید، تامین و بهره‌برداری از ۱۰۰ هزار کنتور هوشمند برق در کشور تاجیکستان اعلام آمادگی کرد.
به گزارش برق نیوز به نقل از فارس، تولید، نصب و بهره برداری از 100 هزار کنتور هوشمند برق در شهر خُجند تاجیکستان و نصب نرم افزارهای محاسبه و بیلینگ، موضوع همکاری کنسرسیومی متشکل از شرکت کنتورسازی ایران و گروه مپنا با شرکت برق تاجیکستان خواهد بود.
 
شرکت کنتورسازی ایران با بیش از 45 سال سابقه در ساخت کنتور و سامانه های میترینگ، با بیش از 26 میلیون کنتور نصب شده در سراسر کشور، اولین و بزرگترین سازنده انواع کنتور در خاورمیانه است که در سال جاری با همکاری بخش خصوصی، بیش از 10 هزار کنتور هوشمند برق را در شهرهای مختلف کشور نصب و راه‌اندازی کرده است.
 
تولید کنتورهای دیجیتال آب  
 
این شرکت با هدف گسترش بازارهای بین المللی خود، نصب و راه اندازی خط تولید بردهای الکترونیکی کنتورهای برق و خط تولید کنتورهای دیجیتال آب را در دستور کار دارد که با نصب خط تولید جدید بردهای الکترونیکی کنتورهای برق در ماه آینده، ظرفیت تولید کنتورهای هوشمند برق کشور، به پنج برابر افزایش خواهد یافت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار