کد خبر: ۱۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۲
قائم‌مقام وزیر نیرو:
قائم‌مقام وزیر نیرو معتقد است که امروز دیگر بخش خصوصی شخص دوم نیست بلکه در متن است و این در متن بودن بخش خصوصی را موجب توسعه صنعت آب و برق کشور می‌داند.

به گزارش "برق نیوز"، ستار محمودی در مراسم اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی برق و نهمین نمایشگاه بین المللی آب اظهار داشت: پیام این نمایشگاه این بود که دوره شخص دوم بودن بخش خصوصی سپری شده و اکنون بخش خصوصی در متن است.

وی افزود: اینکه بخش خصوصی در حاشیه نباشد و در متن صنعت قرار گیرد، موجب توسعه صنعت برق و آب کشور خواهد شد.

محمودی تصریح کرد: افزایش هم‌افزایی، ایجاد حس رقابت و ایجاد بسترهای توسعه اشتغال‌زایی و توسعه فضای کسب و کار از فواید برگزاری این‌چنین نمایشگاه‌هایی است.

قائم‌مقام وزیر نیرو با بیان اینکه بخش خصوصی اعلام کرده که آمادگی پذیرش بیشتر در اجرای اصل 44 را دارد، گفت: ‌در حال حاضر سالانه 60 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش آب صورت می‌گیرد، صادرات برق به‌ارزش دو میلیارد دلار در سال انجام می‌شود و صادرات خدمات فنی و مهندسی و تجهیزات به سه میلیارد و 100 میلیون دلار می‌رسد.

وی ادامه داد: این درست نیست که در بخش آب قیمت یک محصول 17 درصد بهای آن باشد و چرخه از مولد بودن عقب بماند و در بخش برق نیز مشاهده می‌شود که قیمت محصول 25 درصد بهای آن است که این موضوع درست نیست.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی برق و نهمین نمایشگاه بین المللی آب با سخنرانی قائم‌مقام وزیر نیرو امروز به کار خود پایان داد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار