کد خبر: ۱۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت:
این اقدامات که با توجه به احداث خیابان جدید پاداش و افزایش تعداد مشترکین در مناطق دارایی، مفتح و آناخاتون، هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال در پی داشت.

به گزارش "برق نیوز" افشین روشن‌میلانی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این اقدامات که با توجه به احداث خیابان جدید پاداش و افزایش تعداد مشترکین در مناطق دارایی، مفتح و آناخاتون، هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال در پی داشت.

وی افزود: به منظور افزایش پایداری و تقویت ولتاژ شبکه نیرو رسانی منطقه آناخاتون دو دستگاه ترانس هوایی به ظرفیت KVA250 و KVA315 نصب شد.
روشنی از ایجاد هشت فیدر فشار ضعیف در این منطقه خبرداد و ادامه داد: برای اجرای این پروژه نزدیک به 3 هزارمتر شبکه فشار متوسط زمینی و 100 متر شبکه فشار متوسط هوایی با کابل خود نگهدار احداث شده است.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه و اصلاح شبکه خیابان جدید الاحداث پاداش 1748 متر شبکه فشار ضعیف با کابل خود نگهدار ایجاد شده است.

روشن میلانی اظهار کرد: در این خیابان 70 دستگاه پایه چراغ نصب شد که با لامپ‌های 150 وات سدیمی روشنایی این خیابان را تامین می کنند.

وی با اشاره به رفع ضعفی ولتاژ در خیابان‌های دارایی و مفتح،تصریح کرد:70 متر شبکه فشار ضعیف هوایی در خیابان دارایی و 65 متر شبکه فشار ضعیف هوایی در خیابان مفتح که با کابل خود نگهدار اجرا شده است، ولتاژ این مناطق را تقویت و اصلاح کرده است.

روشنی میلانی با تاکید بر لزوم رعایت فرهنگ صحیح انرژی برق خاطر نشان شد: حفظ پایداری شبکه برق و تامین برق استاندارد و مطمئن به مشترکان از ارکان فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خدمت رسانی به مردم است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار