کد خبر: ۱۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲
پاسخ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به یک سوال؛
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: بیش از 3 هزار گیگاوات در ساعت میزان مصرف برق بعد از اجرای هدفمندی یارانه‌ها در آذربایجان غربی است.
به گزارش "برق نیوز"، حمید کاظمی‌کیا امروز در گفت‌و‌گو با اظهار داشت: میزان مصرف برق در شش ماه امسال 2 میلیون 22 هزار و 97 مگاوات در ساعت است.
 
وی به تعداد مشترکان مناطق روستایی و شهری اشاره کرد و گفت: تعداد مشترکان موجود در مناطق شهری و روستایی امسال تا پایان شهریور یک میلیون و 406 هزار و 98 مشترک بود.
 
کاظمی‌کیا به زمان اوج مصرف در آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: اوج مصرف در شش ماه نخست از ساعت 19 تا 23 و در سه ماه دوم سال از ساعت 17 تا 21 است.
 
وی به مجموع مصرف بعد از اجرای هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: مجموع کل میزان مصرف بعد از اجرای هدفمندی یارانه‌ها در شش ماه نخست امسال 3 هزار و 716 گیگاوات در ساعت است.
 
کاظمی‌کیا به میزان مصرف خانگی اشاره کرد و اظهار داشت: میزان مصرف خانگی سال گذشته یک هزار و و 399 گیگاوات در ساعت و نرخ آن 429 ریال بود که این میزان در شش ماه نخست امسال به 802 گیگاوات در ساعت و نرخ آن 451 ریال رسیده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار