کد خبر: ۱۷۵۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۲
رئیس جهاد دانشگاهی و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان:
حسن رهایی صبح شنبه در نشستی با مدیر عامل و کارشناسان شرکت برق منطقه ای سمنان در محل این شرکت خواستار همکاری بیشتر و ایجاد تفاهم نامه برای توسعه فعالیت های تحقیقاتی شد.

به گزارش "برق نیوز" حسن رهایی صبح شنبه در نشستی با مدیر عامل و کارشناسان شرکت برق منطقه ای سمنان در محل این شرکت خواستار همکاری بیشتر و ایجاد تفاهم نامه برای توسعه فعالیت های تحقیقاتی شد و اظهار داشت: توانمندی و ظرفیت شرکت برق منطقه ای سمنان برای کارهای پژوهشی حائز اهمیت است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با معرفی بخش های مختلف این نهاد خصوصا در بخش های آموزشی و پژوهشی افزود: جهاد دانشگاهی با داشتن دو خبرگزاری و  وجود پژوهشکده های تحقیقاتی و افکارسنجی و بخش های آموزشی کوتاه و بلند مدت، آماده ارائه خدمات است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان هم در این دیدار، بیان داشت: فعالیت های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی استان سمنان، رشد و ارتقاء علمی استان را فراهم خواهد آورد.

سید علی اکبر صباغ با اعلام آمادگی شرکت برق منطقه ای سمنان در زمینه های آموزشی و پژوهشی در بخش های تخصصی صنعت برق اظهار داشت: این شرکت آماده تعاملات بیشتر  در بخش های آموزشی و تحقیقاتی با جهاد دانشگاهی استان است.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار