کد خبر: ۲۲۴۹
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی خبر داد:
مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲۸ پروژه برق رسانی و اصلاح شبکه در استان خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

به گزارش"برق نیوز" به نقل از روابط عمومی شرکت برق، عزت الله فیاض اظهارکرد: در روزهای مبارک بزرگداشت سی و پنجمین  دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم افتتاح 28 پروژه برق رسانی در استان خراسان شمالی برگزار می شود.

وی افزود: 5 پروژه از این تعداد به مرکز استان اختصاص دارد و شهرستان های مانه و سملقان، فاروج و شیروان هر کدام با 6 ، 5 و 4 پروژه در فهرست دیگر برنامه های افتتاح قرار دارند.

فیاض تصریح کرد: تعداد پروژه های قابل افتتاح در شهرستان های اسفراین و شیروان هر کدام 4 پروژه است ، همچنین شهرهای راز و جرگلان و گرمه هر کدام یک پروژه برق رسانی دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی اظهارکرد: برای افتتاح این پروژه ها، برق رسانی به روستاهای "چهل گذر" ، "سی جی سو" ، "کوربابا" ، "چوپانی ها" ، "تکل کوه" ، "علی آباد قره چای" و "کلاته ساری ملا" در اولویت قرار گرفته اند که در مجموع 131 خانوار این روستاها از نعمت برق برخوردار می شوند.

وی همچنین با اشاره به این که افتتاح مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان خراسان شمالی نیز یکی از این پروژه هااست ،برق رسانی به مسکن مهر درق ، مسکن مهر فرهنگیان، مهر یک و بدرالدین جاجرم ، مسکن مهر خانلق و مسکن مهر فاروج را از دیگر پروژه های قابل بهره برداری در این دهه برشمرد.

فیاض گفت: چند پروژه احداث شبکه ، تبدیل فاز ، رفع حریم ، ترمیم و اصلاح شبکه برای شهرستان های مختلف استان پیش بینی شده است که به تدریج و در این دهه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: هزینه اجرای مجموع این پروژه ها 65  میلیارد و 610 میلیون ریال پیش بینی می شود.

منبع: تسنیم
برچسب ها: برق ، برق رسانی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار