کد خبر: ۲۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۷ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
مدیرعامل گروه مپنا خبر داد:
برق تولیدی این توربین بادی در پست رازی در پنج کیلومتری شهرستان تاکستان مورد بهره برداری قرار گرفته است و برق تولید شده خود را در این پست به شبکه تزریق می کند.
به گزارش "برق نیوز" مدیرعامل گروه مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران (مپنا) گفت: نخستین واحد توربین بادی 2.5 مگاواتی گروه مپنا به تازگی سنکرون و به شبکه سراسری متصل شد.

دکتر "عباس علی آبادی" اظهار داشت: سنکرون نخستین واحد توربین بادی 2.5 مگاواتی گروه مپنا در هفته گذشته انجام و این واحد به شبکه سراسری متصل شد.

وی ادامه داد: نخستین توربین بادی گروه مپنا و بزرگترین توربین بادی مگاواتی کشور در مزرعه بادی کهک واقع در شهرستان تاکستان استان قزوین نصب شده است.

به گفته وی، این توربین با تلاش تمامی بخش های ذیربط گروه مپنا از جمله بخش پروژه های سرمایه گذاری، شرکت های توسعه یک، نصب نیرو و موننکو ایران سنکرون و به شبکه سراسری متصل شده است.

مدیرعامل گروه مپنا افزود: این توربین بادی شامل سه بخش پایه یا برج، ماشین خانه یا ناسل و روتور است و پایه این توربین با 85 متر ارتفاع و 200 تن، ماشین خانه یا ناسل 96 تن و روتور شامل پره ها و هاب و طول پره ها هر کدام 50.3 متر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برق تولیدی این توربین بادی در پست رازی در پنج کیلومتری شهرستان تاکستان مورد بهره برداری قرار گرفته است و برق تولید شده خود را در این پست به شبکه تزریق می کند.
منبع: پاون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار