کد خبر: ۲۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
با تلاش ماموران انتظامی سروستان:
با تلاش ماموران انتظامی سروستان استان فارس سارقان سیم و کابل برق تلمبه‌های کشاورزی دستگیر و هفت سرقت از آنان مشخص شد.

به گزارش "برق نيوز" به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی سروستان اظهار داشت: در پی افزایش سرقت سیم و کابل برق تلمبه‌های کشاورزی در این شهرستان که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بهزاد دهقانی ادامه داد: پس از تحقیقات لازم و انجام کارهای اطلاعاتی سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمد تا اینکه دو سارق هنگام سرقت از تلمبه کشاورزی و سیم برق در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از این سارقان آلات و ادوات جرم از قبیل سنگ فرز، قیچی آهن‌بر، آچار و سیم‌چین کشف شد بیان کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته هفت سرقت سیم و کابل برق تلمبه‌های کشاورزی از سارقان مشخص و یک خریدار اموال مسروقه نیز در این مورد دستگیر شد.

دستگیری سارقان منزل در کمتر از 24 ساعت در مرودشت

ماموران کلانتری 11 انقلاب مرودشت استان فارس در کمتر از 24 ساعت سارقان منزل را دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 11 انقلاب از یک سرقت منزل در یکی از خیابان‌های مرکزی این شهرستان مطلع شدند.

علی شیبانیان افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و ماموران با به‌کارگیری شگردهای ویژه پلیسی دو نفر از سارقان را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه از محل اختفای سارقان بازرسی و ضمن دستگیری هردو متهم تعدادی از اموال مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در پایان تصریح کرد: در این مورد پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار