کد خبر: ۲۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از توسعه ساختمان مدیریت توزیع برق شهرستان خرم‌دره خبر داد.

عادل کاظمی اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان اجرا می‌کند.

وی به پروژه‌های ساختمانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اشاره کرد و افزود: این شرکت به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم استان زنجان و رعایت اصل تکریم ارباب رجوع از جمله مهاجرت معکوس مردم مناطق محروم استان و انجام امور رسیدگی به درخواست‌های مردم مناطق محروم در محل سکونت خود اقدام به احداث ساختمان‌های اداری کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خاطر نشان کرد: این شرکت در مقایسه با سایر ارگان‌های اجرای شهرستان‌های استان در احداث و بهره برداری ساختمان‌های ارائه کننده خدمات برق پیشرو بوده است.

*احداث ساختمان اداره برق شهر «ارمغان خانه»

این مسئول به وضعیت ساختمان‌های در حال احداث شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اشاره کرد و گفت: اداره برق شهر «ارمغان خانه» از توابع استان زنجان در حال احداث است.

کاظمی با بیان اینکه در راستای جلب رضایت مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اقدام به احداث ساختمان اداره برق شهر ارمغان خانه کرده است، تصریح کرد: با احداث این ساختمان مردم این منطقه به راحتی و بدون طی مسافت طولانی از خدمات برق بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه این ساختمان به مساحت 81 متر مربع است که مراحل سفت کاری آن به اتمام رسیده است، ادامه داد: عملیات نازک کاری این ساختمان پس از مساعد شدن شرایط آب و هوایی اجرا خواهد شد.

*احداث ساختمان اداره برق شهر «حلب»

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به احداث اداره برق شهر «حلب» استان زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: این پروژه نیز همچون پروژه‌های احداث ساختمان‌های اداری در مناطق محروم به منظور تکریم مشترکان برق انجام می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: این ساختمان با مساحتی برابر 81 متر مربع بوده و توافقات لازم با شهرداری و پیمانکار به منظور احداث ساختمان انجام شده است.

به گزارش "برق نيوز" کاظمی در ادامه به توسعه ساختمان مدیریت توزیع برق شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و متذکر شد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به همشهریان شهرستان خرم‌دره توسعه ساختمان مدیریت توزیع برق این شهرستان به مساحت یک هزار متر مربع در سه طبقه که جزو پروژه‌های سنگین و بزرگ محسوب می‌شود در حال احداث است.

*احداث ساختمان طرح «فهام» شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان

وی در ادامه به ساختمان طرح «فهام» شرکت اشاره کرد و یادآور شد: این ساختمان در مساحت 413 متر مربع احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تصریح کرد: در فاز نخست طرح فهام کنتور 200 هزار مشترک برق در استان زنجان از طریق این ساختمان کنترل و مدیریت می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح فهام سیستم یکپارچه‌ای شامل سخت افزار، نرم افزار، شبکه و بستر مخابراتی است، اضافه کرد: اطلاعاتی نظیر مصرف، دیماند، ولتاژ، جریان و اطلاعات دیگر مشترکان برق را به صورت نزدیک به real time از سمت مصرف کننده دریافت می‌کند.

کاظمی اذعان داشت: این سیستم با ایجاد بستر مخابراتی دو طرفه قابلیت قرائت، پیکربندی، نظارت و کنترل از راه دور کنتورها، جمع آوری، مدیریت، پردازش و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده را داشته و گراف‌ها و گزارش‌های لازم را تولید می‌کند و همه فرآیندهای مذکور به صورت خودکار انجام می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: امید است اقدامات و برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان باعث راحتی و آسایش مردم شود.

منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار