کد خبر: ۲۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
ششمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی، 7 تا 10 اسفند ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش برق نیوز؛ حمید مهدوی فر، مسؤول ستاد اطلاع‌رسانی ششمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی در این خصوص گفت: این نمایشگاه در حوزه محصولات، خدمات و آخرین تکنولوژی‌های مرتبط با انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و نیز صرفه‌جویی و بهینه سازی مصرف انرژی در ایران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا مشارکت‌کنندگان ایرانی و بین‌المللی محصولات و خدمات خود را در صنعت انرژی در فضایی مناسب به نمایش درآورند. از سوی دیگر نمایشگاه هر ساله پذیرای شرکت‌هایی از ایران و سایر کشورهای جهان بوده و مکانی برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین کشورهای مشارکت کننده است.

مسؤول ستاد اطلاع‌رسانی ششمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی همچنین از برگزاری سومین نمایشگاه مولدهای مقیاس کوچک همزمان با ششمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با مشارکت پژوهشگاه نیرو و کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه با توجه به تغییرات پیش رو در صنعت برق و پیشرفت‌های تکنولوژی در چند سال اخیر و همچنین مشکلات ناشی از احداث و نگهداری نیروگاه‌های بزرگ و شبکه‌های سراسری انتقال و توزیع و با وجود پتانسیل ظرفیت‌های شرکت‌های داخلی در طراحی و احداث مولدهای مقیاس کوچک و نیروگاه‌های گازی در کشور و با توجه به افزایش روزافزون قیمت انرژی در کشور و استقبال صنایع برای مدیریت انرژی‌های تلف‌شده در فرآیند تولید و سیاست‌های حمایت از ایجاد نیروگاه‌های پراکنده توسط دولت برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار