کد خبر: ۲۷۶۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
کرمان:
حمید چیت چیان ، وزیر نیرو روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته به استان کرمان سفر می کند.

به گزارش "برق نیوز" جلسه هماهنگی برنامه های سفر وزیر نیرو به استان کرمان با حضور استاندار کرمان در استانداری برگزار شد.

استاندار کرمان در این جلسه با اشاره به سفر وزیر نیرو در 14و 15 ماه جاری به استان کرمان ، بر تعیین تکلیف سد صفارود در خصوص اعتبار، خط انتقال و بدهی این طرح به پیمانکار تاکید کرد.

علیرضا رزم حسینی با تأکید بر اینکه باید دستگاه‌های اجرایی مربوط به وزارت نیرو ، مجوزهای لازم را برای تأمین آب استان از وزیر اخذ کنند ، خطاب به مدیران مربوط در حوزه وزارت نیرو، گفت: مشکلات تامین آب و برق هر منطقه از استان را به صورت جداگانه مکتوب کنید تا در حضور وزیر نیرو بررسی شود.

محمد طاهری ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان نیز از افتتاح مرحله اول طرح آبرسانی به شهرستان قلعه گنج خبر داد و گفت: برای اتمام این طرح 22 میلیارد تومان اعتبار لازم است که امیدواریم با بازدید وزیر نیرو از این طرح و افتتاح مرحله اول، اعتبار لازم تامین شود.

تأمین اعتبار 20 میلیارد تومانی برای هفت پروژه مخازن ذخیره آب در سطح استان، جابجایی 30 حلقه چاه، تامین اعتبار برای پروژه فاضلاب شهر کرمان از دیگر مشکلات عنوان شده از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در این جلسه بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمان هم با اعلام اینکه 867 روستای بالای بیست خانوار وجود دارند که در تامین آب دچار مشکل هستند ، افزود: متاسفانه 17 درصد روستاهای بی آب کشور در استان کرمان وجود دارد.

رشیدی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به برنامه پنجم توسعه که تنها یک سال دیگر از آن باقی مانده 450 میلیارد تومان اعتبار لازم است که باید در جلسه با حضور وزیر نیرو عنوان شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار