کد خبر: ۲۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
با تصویب نمایندگان مجلس:
براساس مصوبه روز یکشنبه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، دو سازمان بهره‌وری و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر ادغام خواهند شد.

به گزارش "برق نيوز" براساس مصوبه روز یکشنبه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، دو سازمان بهره‌وری و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر ادغام خواهند شد.

موسی موسوی عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: این دو سازمان تاکنون به صورت مجزا از هم و زیرمجموعه‌ای از سازمان توانیر فعالیت می‌کردند و طبق مصوبه جدید باید با یکدیگر ادغام شوند. ما نیز به عنوان کمیسیون فرعی این طرح را بررسی و تعدادی از مواد آن را تصویب کردیم.

وی افزود: بحث دیگر جلسه روز یکشنبه در راستای اقتصاد مقاومتی و اجرای هدفمندی یارانه‌ها بود که پیش از این نیز جلساتی را در این باره داشته‌ایم و از دستگاه‌های مختلف دعوت کرده‌ایم تا گزارش‌های خود را ارائه دهند؛ بنابراین است که بررسی جامع و دقیقی بر این طرح صورت بگیرد و آسیب‌شناسی واقعی از فاز اول هدفمندی داشته باشیم تا فاز دوم به شکل بهتری اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه گذشته به مصارف برق، قیمت فعلی و کاستی‌های این صنعت که ناشی از عدم توازن در مصرف هستند، پرداختیم امروز نیز بحث آب به خصوص آب شرب مورد توجه قرار گرفت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: از آن‌جایی که این جلسات بیشتر به منظور بررسی و علت‌یابی مشکلات انجام می‌گیرند، خروجی این جلسات بعد از حضور همه دستگاه‌ها و ارائه گزارش‌شان موکول می‌شود که یا به طرح و یا به اظهارنظری از سوی کمیسیون انرژی منجر خواهد شد.


ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار