کد خبر: ۲۸۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
یک مشترک برق خانگی در یکی از روستاهای شهرستان طارم ˈهارون آبادˈ قبص 160 میلیون ریالی را دریافت کرد.
به گزارش "برق نيوز" مسوول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با تایید این مطلب در گفت و گو با خبرتگار ایرنا افزود: محاسبه های پیش فرض کنتور نویس علت اصلی بروز این مشکل بوده است.

محسن رضایی افزود: هم اکنون 370 هزار مشترک برق در این استان وجود دارد و صدور قبض برق با بهای بالا امری اجتناب ناپذیر است.

وی اظهار کرد: بر این اساس و برای بررسی بیشتر لیست برداری مجددی از وضعیت برق مصرفی در روستای هارون آباد طارم توسط کنتور نویس ها انجام می گیرد.

رضایی افزود: این شرکت به تمامی شکایات واصله از سوی مشترکان در مورد درج ناگهانی بهای برق مصرف در قبض ها رسیدگی می کنند و حقوق انها تحت هیچ شرایطی ضایع نمی شود.

وی یادآورشد: با وجود آموزش های ارایه شده به کنتور نویس ها و محاسبه پیش فرض ها احتمال وقوع و صدور چنین قبض های برق وجود دارد.

مسوول روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: در صورت اجرای طرح فهام در این استان و نصب کنتورهای هوشمند عملا بروز چنین اتفاقاتی به میزان قابل توجهی به حداقل کاهش می یابد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار