کد خبر: ۳۰۴۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
بخشی از برنامه‌ "اقتصاد و فن‌آوری" به معرفی مخترعین و مبتکرین اختصاص دارد که این هفته "سید علی حسین" مخترع دستگاه کاهنده مصرف برق معرفی می‌شود.
به گزارش "برق نيوز" بخشی از برنامه‌"اقتصاد و فن‌آوری" این هفته به معرفی مخترعین و مبتکرین اختصاص دارد که این هفته "سید علی حسین" مخترع دستگاه کاهنده مصرف برق معرفی می‌شود.    

 هر هفته شنوندگان با افراد صاحب طرح و ایده در زمینه ارائه طرح و این که چگونه می‌توانند آن را به تولید انبوه برسانند، آشنا می‌شوند.   
 
در این بخش در مورد چالش‌های فناوری بین‌المللی که از چه طریق می‌توان طرحی را درسطح بین‌المللی به ثبت رساند نیز اطلاعاتی دراختیار مخاطبان برنامه‌ قرار می‌گیرد.
 
در سال‌های اخیر کشور با مشکلاتی همچون افزایش مصرف برق، افزایش بار درساعات اوج مصرف، افزایش هزینه‌ برق مصرفی با توجه به ساعت بندی و پلکانی شدن مصرف انرژی و حذف یارانه‌های انرژی و نیز نامتعادلی بار در شبکه مواجه بوده است.   
 
تولید دستگاه کاهنده مصرف برق می‌تواند درکم کردن هزینه‌های خود کمک بسزایی کند به همین منظور این مخترع جوان توضیح درباره اختراع خود در خصوص چگونگی فعالیت یک مخترع و آنچه مورد نیاز افراد برای اختراع و ابتکار است توضیحاتی را بیان می‌کند.  

در این بخش سعی شده علاوه بر معرفی مخترعین درباره چگونگی اینکه ایده‌های خود را عملی کنیم نیز مطالبی ارائه شود.
 
بخش با نخبگان یکی از بخش‌های جذاب برنامه‌است که صاحبان ایده، طرح خود را معرفی می‌کنند و از مشکلاتی که در زمینه تولید انبوه دارند، مطالبی را بیان می‌کنند.   
 
رادیو اقتصاد در مسیر اقتصادی کشور و آگاهی رسانی به اقشار مختلف جامعه و ارائه اطلاعات مورد نیاز مخاطبان این شبکه رادیویی گام‌های موثری بر می‌دارد و می‌کوشد با به کارگیری روش‌های کارآمد به منظور افزایش ظرفیت و کارایی بخش‌های اقتصادی (در زمینه کارآفرینی و تولید محصولات داخلی) نقشی موثر در این خصوص داشته باشد.   
 
برنامه "اقتصاد و فناوری" روزهای سه شنبه هر هفته ساعت18:05 به سردبیری و تهیه کنندگای لیلا امید یگانه از شبکه رادیویی اقتصاد به صورت زنده پخش می‌‌شود.  
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار