کد خبر: ۳۴۷۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خبر داد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: تقریباً یک چهارم کنتورهای مشترکین دیجیتالی شده که در صورت اجرای این طرح دیگر نیازی به حضور و قرائت از درب منازل نیست.
به گزارش برق نیوز، حاجی‌رضا تیموری با بیان اینکه در راستای اجرای بند 69 قانون بودجه سال 92، موافقت‌نامه‌ای را با شرکت توانیر مبادله کردیم، اظهار داشت: در این راستا احداث شبکه‌های جدید مورد نیاز برای روستاها را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم برق مشترکین جدید را تأمین کنیم.
 
وی با بیان اینکه اصلاح شبکه‌‌ها و تأمین روشنایی معابر نیز انجام شده، تصریح کرد: با کمک همکاران و پیمانکاران منطقه توانستیم کار را به انجام برسانیم.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به اینکه در سال گذشته در خصوص روشنایی معابر روستاها چیزی حدود 700 میلیون تومان انجام دادیم، افزود: امسال نیز این برنامه را داریم و امیدواریم به جایی برسیم که در هیچ روستایی مشکل روشنایی نداشته باشیم.
 
وی یکی از مشکلات اساسی شرکت برق را بحث سرقت شبکه‌ها و سرقت انرژی دانست و گفت: با یاری مأموران در نیروی انتظامی و دستگاه قضایی این مقدار به حداقل رسیده است.
 
تیموری از اجرای طرح شبکه‌های سیمی و کابل خودنگهدار برای عدم سرقت کابل‌های برق خبر داد و گفت: این کابل‌ها برای مقابله با انرژی و کابل‌های برق می‌شود.
 
وی با بیان اینکه حدود 8 هزار کیلومتر شبکه برق در سطح استان وجود دارد، اذعان داشت: در حال حاضر یک‌هزار کیلومتر از شبکه‌های ما از سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان با بیان اینکه استفاده از کابل خودنگهدار را برای تمام شبکه‌های برق هوایی خود در دستور کار داریم، افزود: البته در برخی نقاط هم کابل زمینی را اجرا می‌کنیم چراکه کابل هوایی هزینه بیشتری نسبت به دیگر کابل‌ها دارد.
 
وی از مردم خواست با پرداخت به موقع بهای انرژی مصرفی خود موجب تأمین منابع مالی شرکت برق شوند زیرا هرچه منابع مالی شرکت برق بیشتر شود در انجام کار تسریع خواهد شد.
 
تیموری با بیان اینکه تقریباً یک چهارم کنتورهای مشترکین دیجیتالی شده که می‌توان در آینده این‌ها را هوشمند کرد، گفت: با وجود این کنتورهای دیجیتالی دیگر نیاز به حضور و قرائت از درب منازل نیست و از راه دور می‌تو‌ان این کار را انجام داد.
 
وی با اشاره به اینکه در کل استان قریب 50 میلیارد تومان از مردم طلب داریم، گفت: این میزان در شهرستان اسدآباد حدود 3 میلیارد و 100 میلیون تومان است.
 
مدیرعامل توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: برای میانگین هر یک‌هزار متر حدود 45 تا 50 میلیون تومان می‌توان هزینه کرد.
 
وی با قدردانی از مردم به دلیل همیاری و مشارکت در مدیریت مصرف خود، گفت: مردم امسال نیز در زمان پیک‌ بار به خصوص در تابستان با صرفه‌جویی در مصرف برق ما را یاری کنند.
 
تیموری از افزایش پیک‌ بار برق در سطح کشور خبر داد و گفت: هم اکنون پیک‌ بار برق در حدود 45 هزار مگاوات و در استان 650 مگاوات در ساعت است که  پیش‌بینی می‌شود پیک‌ بار کشور 5 هزار مگاوات افزایش یابد.
 
وی با بیان اینکه متناسب با این میزان نیروگاهی احداث نشده پس کمبود برق را در تابستان خواهیم داشت، افزود: در صورت بی‌توجهی مدیریت مصرف، در فصل تابستان با خاموشی مواجه خواهیم بود.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان با اشاره به سیاست‌های مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از مولدهای مقیاس، گفت: وزارت نیرو در این خصوص برنامه دارد که 3 هزار مگاوات برق خود را از طریق مولدهای مقیاس کوچک انجام دهد.

منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار