کد خبر: ۳۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۸ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
گروه‌های تروریستی درحالی برای هفتمین روز متوالی برق شهر حلب را قطع کرده‌اند که شخصیت‌های محلی برای یافتن راه حلی برای این قضیه با این گرو‌‌ه‌ها وارد گفت‌وگو شده‌اند.

به گزارش "برق نیوز" شهر حلب هفتمین روز متوالی بی‌برقی خود را امروز نیز سپری کرد و همین موجب شده تا شخصیت‌های محلی برای حل این قضیه وارد عمل شده و برای حل این قضیه با گروه‌های مسلح وارد گفت‌وگو شوند.

منابع آگاه محلی حلبی درباره مضمون گفت‌وگوهای انجام شده بین شخصیت‌های این شهر با «جبهه اسلامی» که هم اکنون بر نیروگاه «الزربه»، مهمترین ایستگاه تامین برق شهر حلب، تسلط دارند، می‌گویند: مذاکرات بین دو طرف برسر دستیابی به توافق بین ارتش و گروه‌های مسلح متمرکز است.

این منابع توضیح می‌دهند که این توافق بر عقب نشینی گروه‌های مسلح از نیروگاه الزربه در قبال آزادی تعدادی از عناصر تروریستی در بازداشت نظام سوریه متمرکز است.   

این مذاکرات درحالی صورت می‌گیرد که نیروهای ارتش سوریه به عملیات نظامی خود در شهر حلب به ویژه منطقه اللیرمون ادامه می‌دهند و در مناطق قدیمی شهر حلب موفق شدند، پیشروی‌های چشمگیری را محقق کنند.

گروه‌های تروریستی مسلح با قطع برق شهر حلب تلاش دارند به هر طریق ممکن مانع ادامه عملیات‌های ارتش سوریه در مناطق مختلف شهر حلب شوند که با پیروزی‌ نیز همراه بوده است.

همزمان با قطع برق شهر حلب، آب این شهر نیز قطع شده است.

منبع: فارس
برچسب ها: برق ، حلب ، سوریه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار