کد خبر: ۳۶۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱:۳۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
نیروهای ارتش سوریه درحالی موفق شدند، بر منطقه «المطاحن» در شهر حلب تسلط پیدا کنند که مذاکرات وصل مجدد برق شهر حلب بین گروه‌های مسلح و شخصیت‌های حلبی بی‌نتیجه به پایان رسید.
به گزارش برق نیوز، منابع آگاه محلی در شهر حلب توضیح دادند که تلاش شخصیت‌های شهر حلب برای باز گرداندن برق به این شهر که یک هفته است، توسط گروه‌های مسلح قطع شده و به دنبال خود قطعی آب این شهر را نیز درپی داشته، بدون نتیجه باقی ماند.
 
این منابع در این خصوص تصریح می‌کنند که مذاکرات شخصت‌های شهر حلب با گروه مسلح جبهه اسلامی که کنترل نیروگاه برق «الزربه» را در دست دارند، امروز بی‌نتیجه ماند. نیروگاه برق «الزربه» بخش اعظم برق شهر حلب را تامین می‌کند.
 
منابع مذکور تاکید کردند که مذاکرات به صورت مستقیم با گروه‌های مسلح انجام نشده بلکه یکی از عشایر شهر اعزاز در شمال حلب میانجیگری این گفت‌وگوها را برعهده داشته و مذاکرات به صورت غیر مستقیم دنبال می‌شود.
 
این منابع که به دلایل امنیتی از افشای هویت خود خودداری کردند، دلیل ناکامی و شکست مذاکرات را پافشاری گروه‌های مسلح جهت آزاد سازی تعداد زیادی از عناصر دربند سازمان القاعده که در یکی از زندان‌های شهر حلب به سر می‌برند، ارجاع دادند.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار