کد خبر: ۳۸۸۰
تاریخ انتشار : ۲۲:۱۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
حاجی دلیگانی:
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در خصوص آخرین پیگیری استیضاح وزیر نیرو گفت: جلسه استیضاح وزیر نیرو قرار بود در هفته گذشته برگزار شود، به خاطر اینکه وزیر به ماموریت رفته بود به دوشنبه هفته آینده موکول شد. وی تصریح کرد:ما خوشبین نیستیم و تا الان به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده ایم.
به گزارش "برق نیوز" حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند استیضاح حمید چیت چیان وزیر نیرو گفت: هفته گذشته قرار بود جلسه ای میان استیضاح کنندگان و وزیر نیرو در هیئت رئیسه مجلس برگزار شود به جهت اینکه وزیر به ماموریت رفته بودند، تقاضا کردند که جلسه به هفته آینده موکول شود.

وی تصریح کرد:ما استیضاح را مطرح کردیم ولی هیئت رئیسه واسطه شده تا بتواند با مذاکرات مسائل را روشن کند ولی ما خوشبین نیستیم و در حال حاضر تا الان به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده ایم.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس افزود:ما در عین حال مذاکره را ادامه می دهیم تا ببینیم وزیر نیرو به نظرات کارشناسی قانع می شود و نظرات را می پذیرد یا نه.

دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس گفت: به هر حال خواسته ما این است که اول نظر کارشناسی باشد، نه اینکه نظرات خلق الساعی که زیر بنای کارشناسی ندارد.


منبع: بولتن نیوز

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
0
0
از اين نماينده محترم بپرسيد در زمان رئيس جمهور قبلي كجا تشريف داشتين (...) بحث استيضاح رو مي كشين وسط،،بذارين اين دولت با وزير تلاشگرش مشكلات دولت قبلي رو حل كنه بعد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار