کد خبر: ۳۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
فردا و پس فردا در دانشگاه فردوسی مشهد:
نخستین کنفرانس ملی «ساختمان سبز»، 24 و 25 اردیبهشت ماه به همت گروه عمران دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود. این کنفرانس ملی با هدف فرهنگ‌سازی در احداث ساختمان‌های سازگار با محیط زیست و استفاده از انرژی پاک در سه محور اصلی فناوری انرژی، فناوری آب و توسعه پایدار برگزار می‌شود.

به گزارش "برق نیوز" علی گلابچی، دبیر اجرایی این کنفرانس اظهار کرد: این کنفرانس ملی با هدف فرهنگ‌سازی در احداث ساختمان‌های سازگار با محیط زیست و استفاده از انرژی پاک در سه محور اصلی فناوری انرژی، فناوری آب و توسعه پایدار برگزار می‌شود.

وی، تولید انرژی سبز، بهینه سازی مصرف، تجهیزات خانه سبز، ذخیره سازی، سیستم‌های انتقال، بازیافت آب مصرفی، خانه سبز و محیط زیست، استانداردسازی، پدافند غیرعامل و اقتصاد خانه سبز را از زیرمحور‌های این کنفرانس عنوان کرد.

علی گلابچی با اشاره به اینکه 250 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است، گفت: 95 مقاله در گروه‌های عمران، معماری، برق و محیط زیست پذیرفته شده اند که از این تعداد، 47 اثر به صورت شفاهی و پوستر ارائه می‌شود.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی ساختمان سبز، پروفسور فیلیپ روو از مشاورین شرکت اَکت را به عنوان سخنران کلیدی این همایش معرفی و خاطرنشان کرد: رییس دانشگاه معماری دانشگاه تهران، رییس سازمان انرژی و بهره‌وری ایران و معاون وزیر راه و شهرسازی نیز از دیگر سخنرانان این همایش هستند.

وی برگزاری کارگاه‌های مختلف با ارائه گواهینامه از شرکت‌های داخلی و خارجی را از دیگر بخش‌های این همایش برشمرد.

گلابچی گفت: این همایش به مدت دو روز در 24 و 25 اردیبهشت ماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود و به شرکت کنندگان این همایش گواهی حضور و گواهی تمدید پروانه نظام مهندسی ساختمان ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش، این همایش به همت دانشگاه فردوسی مشهد و با همکاری خانه مدرس پاسارگاد و حمایت شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، اداره کل شهرسازی خراسان رضوی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، سازمان حفاظت محیط زیست و دفتر توسعه پایدار دانشگاه صنعتی امیرکبیر و ... برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
0
0
باسلام. اسم دبير اجرايي كنفرانس محمد گلابچي نيست. ايشون علي گلابچي هستند

http://gbc2013.um.ac.ir/index.php?module=htmlpages&func=display&pid=81
مدیر پایگاه با تشکر از اطلاع رسانی شما این مورد اصلاح شد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار