کد خبر: ۴۹۵۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
تعداد رشته گرایش‌های پردیس دانشگاهی این دانشگاه در مقطع دکتری تخصصی به 15 عنوان و در مقطع کارشناسی ارشد به 12 عنوان رسید.

به گزارش "برق نيوز"  بر این اساس تعداد رشته گرایش‌های پردیس دانشگاهی این دانشگاه در مقطع دکتری تخصصی به 15 عنوان و در مقطع کارشناسی ارشد به 12 عنوان رسید.


معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: رشته‌های خاکشناسی گرایش پیدایش و رده‌بندی خاک، مهندسی برق گرایش قدرت، مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی، فیزیولوژی ورزشی، زبان و ادبیات فارسی گرایش‌های ادبیات عرفانی و ادبیات معاصر، بهداشت مواد غذایی، بیماری‌های داخلی دام‌های بزرگ، ریاضی کاربردی گرایش تحقیق در عملیات، شیمی تجزیه، فیزیک حالت جامد و بیوشیمی، به 3 رشته‌ی علوم دامی گرایش تغذیه دام، علوم و مهندسی آب گرایش آبیاری و زهكشی و ریاضی محض گرایش جبر در مقطع دکتری تخصصی پردیس دانشگاه شهرکرد اضافه شد.

غلامرضا عرب افزود: متقاضیان پذیرش در پردیس دانشگاهی دانشگاه شهرکرد ملزم به شرکت در آزمون نیمه متمرکز دوره‌های پردیس خودگردان سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشند.

پردیس دانشگاهی دانشگاه شهرکرد با هدف تربيت نيروي انساني متخصص، بر اساس مجوز وزارت علوم و تحقيقات و فناوري، از سال 92 آغاز به کار کرده است و هم‌اکنون در 15 رشته‌ در مقطع دکتری تخصصی و 12 رشته‌ علوم دامي گرایش ژنتيك و اصلاح نژاد دام، اگرواكولوژي، بيوتكنولوژي كشاورزي، علوم باغباني گرایش گياهان زينتي، مرتعداري، حركات اصلاحي و آسيب‌شناسي ورزشي، خاكشناسي گرایش بيولوژي و بيوتكنولوژي خاك، رياضي كاربردي گرایش تحقيق در عمليات، زيست‌شناسي گرایش بيوشيمي و ژنتیک، علوم جانوري گرایش فيزيولوژي جانوري و مهندسي برق گرایش قدرت، در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.
برچسب ها: برق ، دکتری برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار