کد خبر: ۵۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد:
فرماندار کاشمر از آغاز عملیات اجرایی نخستین نیروگاه گازی توسط بخش خصوصی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش "برق نیوز"، مهدی فروزان صبح امروز در نخستین جلسه ستاد برزگداشت هفته دولت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر اظهار کرد: تولید همزمان برق و حرارت، صرفه‌جویی در مصرف گاز صنایع، برطرف شدن مشکل کمبود برق در شهرک صنعتی، جهش صنعتی و افزایش اشتغال از مهم‌ترین مزیت‌های اجرای ساخت این نیروگاه است.
 
وی با بیان اینکه این پروژه از زمان آغاز عملیات اجرایی در مدت هفت ماه توسط بخش خصوصی با هزینه‌ای بالغ بر 120 میلیارد ریال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: ظرفیت تولید این نیروگاه 47 میلیون و 520 هزار کیلو وات ساعت در سال است.
 
فرماندار کاشمر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: با گذشت یک سال از روی کار آمدن دولت اعتدال، تدبیر و امید شاهد رویدادها و موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در کشور اتفاق افتاده است که بر هیچکس پوشیده نیست.
 
وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور با شعار اعتدال، تدبیر و امید به آحاد مردم جامعه امید دادند و با بهبود روابط و ایجاد تعامل با کشورهای دنیا و نیز در زمینه مسائل اقتصادی زمینه را برای خروج از شرایط تحریم فراهم کردند، خاطرنشان کرد: با واگذاری پرونده هسته‌ای به وزیر امور خارجه و دستگاه سیاست خارجی به عنوان متولیان امر و نیز حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و مردم از تیم مذاکره کننده خوشبختانه گام‌های مثبتی برای حل معضل پرونده هسته‌ای ایران شده است.
 
فروزان اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور را یکی از برنامه‌های شاخص و تاثیرگذار در مدت یکسال فعالیت دولت یازدهم عنوان کرد و تصریح کرد: امروز با اجرای موفق این طرح شاهد رضایتمندی مراجعه کنندگان به بیمارستان‌های دولتی هستیم و امیدواریم با اجرای کامل این طرح شاهد برطرف شدن مشکلات مردم در حوزه درمان باشیم.
 
وی با بیان اینکه در مدت یک سال گذشته پروژه‌های عمرانی زیادی عملیاتی و اجرا شده است، یادآور شد: همزمان با هفته دولت شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی شهرستان همزمان با هفته دولت خواهیم بود.
 
فرماندار کاشمر برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، افتتاح 450 واحد مسکن مهر، تجلیل از کارمندان نمونه دولت، برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان دولت، گلباران مزار شهدا و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی را از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان اعلام کرد.
 
در این جلسه سیدعلیرضا نبوی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار به عنوان جانشین ستاد، جواد روشندل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر به عنوان مسئول دبیرخانه ستاد و سید مهدی عصمتی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار به عنوان مسئول پیگیری پروژه‌های هفته دولت معرفی شدند.

منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار