کد خبر: ۵۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
شرکت آمریکایی Itron اعلام کرد؛
شرکت آمریکایی Itron اعلام کرده است نرم‌افزار مدیریت خاموشی(OMS) شرکت Milsoft را با محصولات نرم‌افزاری خود در زمینه زیرساخت اندازه‌گیری و شبکه هوشمند یکپارچه نموده است. شرکت Milsoft یکی از شرکت‌های ارائه دهنده نرم افزارهای مهندسی، بهره‌برداری و خدمات مشترکین در سطح بین‌المللی می‌باشد.

به گزارش "برق نيوز" شرکت آمریکایی Itron اعلام کرده است نرم‌افزار مدیریت خاموشی(OMS) شرکت Milsoft را با محصولات نرم‌افزاری خود در زمینه زیرساخت اندازه‌گیری و شبکه هوشمند یکپارچه نموده است. شرکت Milsoft یکی از شرکت‌های ارائه دهنده نرم افزارهای مهندسی، بهره‌برداری و خدمات مشترکین در سطح بین‌المللی می‌باشد.

 
جف کارخف، معاون بخش مدیریت محصولات در شرکت Itron گفته است قابلیت همکاری موجود بین سامانه‌های کاربردی این شرکت، امکان استفاده از اطلاعات زمان واقعی اندازه‌گیری و کنترل تجهیزات را در مناطق عملیاتی فراهم نموده و تصویر کلی از دارایی‌ها را برای شرکت‌های برق ایجاد می‌نماید. همچنین با یکپارچه‌سازی نرم‌افزار Total Grid این شرکت با نرم افزار خاموشی Milsoft، قابلیت‌های بازیابی شبکه بهبود یافته و مدیریت شبکه برق به طور موثرتری اعمال می‌گردد.
 
براساس اعلام شرکت Itron، آزمایش‌های قابلیت همکاری بین نرم‌افزار مدیریت خاموشی شرکت Milsoft و نرم‌افزار جمع‌آوری و مدیریت اطلاعات اندازه‌گیری Itron به پایان رسیده است و ارتباط آنها کاملا منطبق بر استاندارد Multispeak 3.0 می‌باشد. استاندارد Multispeak، یک استاندارد پرکاربرد در ایالات متحده برای تسهیل قابلیت‌ همکاری و تبادل اطلاعات بین نرم‌افزار‌های کاربردی شرکت‌های برق می‌باشد. در حال حاضر این استاندارد توسط 725 شرکت در بیش از 19 کشور جهان به کار گرفته شده است.
منبع: سابا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار