کد خبر: ۵۳۱۵
تاریخ انتشار : ۰۸:۲۹ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
با تلاش مأموران حفاظت محیط زیست صورت گرفت؛
با تلاش مأموران حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری، یک بهله عقاب، یک قطعه دلیجه، و دو قطعه بزمجه پس از درمان، به دامان طبیعت بازگشتند.

به گزارش "برق نيوز"  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: این گونه های جانوری که توسط مردم به محیط بانان تحویل داده شدند پس از دو ماه درمان با همکاری دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد در طبیعت رها سازی شدند.

شهرام احمدی افزود: پرندگان حیات وحش، بر اثر برخورد به سیم های برق، تصادف با خودروها، شکار توسط پرندگان دیگر آسیب می بینند.این عقاب در سیم های برق گرفتار شده بود.

وی گفت: افزایش تجهیزات، آموزش پرسنل اجرایی و مردم، ارتقای فرهنگ زیست محیطی در استان، و استفاده از مشارکت آحاد مردم و جوامع محلی در مسائل زیست محیطی، نقش موثری در حفظ تنوع زیستی استان دارند.

احمدی، خشکسالی های متوالی و پائین آمدن سطح آب های زیر زمینی در چهارمحال و بختیاری، ایجاد کانون های گرد و غبار و ریزگردها، زوال گونه های جنگلی و مرتعی، دفع غیر اصولی پسماند، نداشتن تصفیه خانه صنعتی در شهرک های صنعتی و ورود پسماند غیر مجاز به منابع آب و خاک را از معضلات زیست محیطی در استان چهارمحال و بختیاری برشمرد.
برچسب ها: برق ، سیم برق ، عقاب
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار