کد خبر: ۵۳۴۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
در پی پیگیری های صورت گرفته:
«کارفرما در این‌ماه تغییرات حکمی ناشی از ارتقای درجه تحصیلی را انجام داده و سختی کار کارگران و معوقات حقوقی کارگران نیروگاه را پرداخت کرده است».

به گزارش "برق نيوز" عضو هیئت مدیره اتحادیه کارگران آب و برق ایران از پرداخت معوقات حقوقی کارگران نیروگاه برق شهدای پاکدشت (دماوند) خبر داد.

«مهدی عقبایی» اظهار داشت: کارفرما در این‌ماه تغییرات حکمی ناشی از ارتقای درجه تحصیلی را انجام داده و سختی کار کارگران و معوقات حقوقی کارگران نیروگاه را پرداخت کرده است.

این فعال کارگری با بیان این‌که در گفتگوهایی که با کارگران داشتیم، تغییرات احکام کارگران در این ماه انجام شده، ادامه داد: تنها معوقات رفاهی چون، حق سفر و حق لباس مانده است که در حال پیگیری این مطالبات نیز هستیم.

وی همچنین از برگزاری جلسه نمایندگان کارفرمایی و اتحادیه کارگران آب و برق ایران در روزهای آتی جهت پیگیری‌ باقی مطالبات کارگران نیروگاه برق شهدای پاکدشتخبر داد.

لازم به‌ یادآوری است به‌دنبال تجمع‌های گذشته کارگران در نیروگاه برق دماوند در خصوص پرداخت مطالبات معوق خود، کارفرما (شرکت مدیریت تولید برق دماوند) وعده پایان مرداد ماه برای حل مشکلات کارگران نیروگاه برق شهدای پاکدشت را به نمایندگان کارگری داده بود.

منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار